Huhtikuussa saan synttäri lahjaksi noin 100 litraisen. Oon niin onneni kukkuloilla

Valvoja: Moderaattorit
samaa olen seurannu minäkin siellä asioidessa...muutenkin kalat tuntuu olevan yli isoja sinne akvaarioonPieniPalikka kirjoitti:^ ei juma. yliopiston apteekista vai?
just viime viikolla siellä ollessani laskin nopeesti siinä akvan ikkunassa jonkun 12 parttista![]()
mietinkin että asiasta kannattais ehkä mainita mut en sitten jaksanu. hyvä että joku auttaa heitä *peukku pystyssä*
Kävin joskus tuolla Lasi- ja Peilihiomassa kysymässä lasia valopöytään. Tuli akvaariotkin puheeksi ja myyjä sanoi, että heillä on kokemusta akvaarioiden laittamisesta.toope kirjoitti:Hei kaikille!
Onko teillä tietoa saako missään laitatettua uusia silikooneja akvaarioon tällä kylällä?
Mahdollisesti joku eläinliikkeistä tai joku lasiliike? Kertokaa, jos vaan joku tietää?
Hoksasin tuossa että minullahan lojuu tuolla nurkissa vanha vajaa 60l jonkun omatekemä akvaario.
Silikoonit on vaan aika heikossa hapessa.
ninuska kirjoitti:MInäkin kaipaisin jatkoa parvelle. Omani ostin Pienestä Akvaariokaupasta viime keväänä. Kesälomalla oli parvi hiukan kutistunut ja lisäkalat olisi tarpeen. Ovat ihan hauskoja vesseleitä![]()
PieniPalikka kirjoitti:Omani oon ostanu Faunattaresta. Joulukuun alussa kävin viimeks, nyt ajattelin kasvattaa taas parveä. Sinne niitä on ainakin ennen tilattu. Reporangassa vaan sattuu olemaan hieman halvempi hintataso *köhköh*. Ei nyt millään pahalla kyseistä ketjua kohtaan. Hyvää palvelua, kuitenkin.ninuska kirjoitti:Laita viestiä jos pikkumonnisia näet, niitä en puolisen vuotta sitten saanut tilaamallakaan Imatralle. Tukut myivät ei-oota, kauppias yritti kyllä useammasta tukusta niitä minulle hommata. Että ajelen heti Lappeenraantaan, jos pikkumonnisia on tarjolla.PieniPalikka kirjoitti:Hmm. Pitäis joku päivä käydä kurkkaamassa josko Reporangasta löytyis pikkumonnisia. Pistiaa vois kanssa ostaa pintaan kellumaan.
En oo vielä "kiireiltäni" (lue: liikaa tv-sarjoja seurattavana) kerenny Reporankaan asti. Ilmottelen kyllä jos pikkumonnisia sieltä bongaan. On muuten tosi hauskoja seurattavia!
Psogu kirjoitti:Faunattaressa oli eilen pikkumonnisia myynnissä. Altaan pohjalla oli tosin pari kalmoa.
ninuska kirjoitti:MInäkin kaipaisin jatkoa parvelle. Omani ostin Pienestä Akvaariokaupasta viime keväänä. Kesälomalla oli parvi hiukan kutistunut ja lisäkalat olisi tarpeen. Ovat ihan hauskoja vesseleitä![]()
PieniPalikka kirjoitti:Omani oon ostanu Faunattaresta. Joulukuun alussa kävin viimeks, nyt ajattelin kasvattaa taas parveä. Sinne niitä on ainakin ennen tilattu. Reporangassa vaan sattuu olemaan hieman halvempi hintataso *köhköh*. Ei nyt millään pahalla kyseistä ketjua kohtaan. Hyvää palvelua, kuitenkin.ninuska kirjoitti:Laita viestiä jos pikkumonnisia näet, niitä en puolisen vuotta sitten saanut tilaamallakaan Imatralle. Tukut myivät ei-oota, kauppias yritti kyllä useammasta tukusta niitä minulle hommata. Että ajelen heti Lappeenraantaan, jos pikkumonnisia on tarjolla.PieniPalikka kirjoitti:Hmm. Pitäis joku päivä käydä kurkkaamassa josko Reporangasta löytyis pikkumonnisia. Pistiaa vois kanssa ostaa pintaan kellumaan.
En oo vielä "kiireiltäni" (lue: liikaa tv-sarjoja seurattavana) kerenny Reporankaan asti. Ilmottelen kyllä jos pikkumonnisia sieltä bongaan. On muuten tosi hauskoja seurattavia!
Maltsa laitathan sitten tietoja kun vauvelit on luovutusikäisiä josko meitä muitakin innostaisi hankkia sinulta näitä pikkuisia.maltsa kirjoitti:Kisu74:lle mahtuu varmaan sitten varman kohta lisääkin tetoja- musta-aaveiden ja ruusutetrojen sekaparvi on muuten hauskan näköinen, meillä on sellainen 152 litraisessa, 15+15. Musta-aaveet sain vaihtarina Norppiksesta ja ruusutetrat on niitä omia kasvattamia. Nyt siis on musta-aaveiden poikasia 80 kasvamassa. Ne kasvavat paaaljon hitaammin kuin ruusutetrat, 2 viikkoa piti katsella suurennuslasilla. Ne on lokakuussa "kudettu" ja vieläkin kovin pieniä, mutta eiköhän ne joskus kasva luovutusikään...