Akvaariokerho Hämeenlinnaan?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Onia
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Onia »

Minä olen joka tapauksessa menossa huomenna Hämeenlinnaan ja voin periaatteessa käydä siellä koska vaan, että voisin viedä ilmoituksia. Voisin laittaa kauppojen ilmoitustauluille, ja lemmikkikauppoihin. Ja mihins vielä?
Ilmoituksen sisältö suunnilleen - Olemme perustamassa Hämeenlinnaan akvaarioseuraa. Oletko halukas tulemaan mukaan? Tapaaminen silloin siellä. Tule!
Voin kirjoitella ja "levitellä" ilmoitukset heti kun päivästä sovitaan. Toki joku muukin saa, jos ehdottomasti tahtoo. Olen vapaaehtoinen. :)
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maketzu »

Kannatan Ainon ehdotelmaa.

Päivää ja kellonaikaa sitten ehdottelemaan.

Minulle olisi vaikka keskiviikko torstai ja viikonloppu.
Mutta päivällä vaiko illalla? Vai aamupäivästä?

Ehdotuksia vain tulemaan.
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
jarvij
Elite Senior Member
Elite Senior Member
Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit,
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarvij »

Jännää odottaa saatteko tuon päivän kuukaudessa sovittua :mrgreen:
Sivuillani voi jo olla vastaus kysymykseesi:
http://www.aquahoito.info/suomi/sivuni.php
jo yli 15000 kirjoittamaani viestiä täällä.
Kajsa
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Kajsa »

jarvij kirjoitti:Jännää odottaa saatteko tuon päivän kuukaudessa sovittua :mrgreen:
Hei, tässähän pitää ottaa huomioon, että ollaan Hämeessä [;)]
Nyt ei saa antaa ilkeitä kommentteja!!!
Uskon, että ystävät ovat kuin hiljaisia enkeleitä, jotka nostavat meidät jaloilleen silloin, kun siipemme unohtavat, miten lennetään.
jarvij
Elite Senior Member
Elite Senior Member
Viesti:

Voisitteko kokoontua vaikka ensi sunnuntaina klo 13:00 jossain Hämeenlinnan tunnetussa paikassa. Riittää että kolme voi tuolloin saapua. Kun seura sitten on perustettu, voitte alkaa ilmoitella siitä.
Valitsette noista yhden puheenjohtajaksi, yhden varapuheenjohtajaksi ja yhden sihteeriksi. Sitten päätätte milloin pidätte ensimmäisen vuosikokouksen valitsemaan seuralle hallituksen ja sovitte säännöistä.

Ei se nyt niin kovin vaikeaa voi olla.
Onia
Member
Member

Minä ehdotan ensi lauantaita (18.10). Noin kello 12.00. Sunnuntaikin toki sopii, mutta silloin on virallinen vedenvaihtopäivä. [;)]
Lisäksi epäilen, ettei Hämppälinnassa ole mikään paikka auki sunnuntaina. Vannomaan en mene.
Vai siirretäänkö ensi viikkoon? :mrgreen:
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Näillä näkymin minulle sopii tuo Ainon ehdottama päivä ja aika.
Sopiiko että kokoonnumme linja-autoasemalle ja siitä lähtisimme johonkin paikkaan?
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Onia
Member
Member

Sovitaan siis lauantaina klo. 12.00 linja-autoaseman edessä? Voin viedä huomenna ilmoitukset. Pitäisikö kuitenkin järjestää jokin kyltti tms, jos porukkaa tulee myös ilmoitusten perusteella. (Ei auta pelkät täällä annetut tuntomerkit)
Ajattelin, että laittaisin oman puhelinnumeroni ilmoitukseen, niin porukka voisi kysyä tarkemmin miten meidät tuntee jne... Parempia ideoita?
Linja-autoasemalla on se grilli sisäänkäynnin vieressä. Tehräänkö treffit sen eteen?
Linkkuasemalta sitten vaikka lähikahvilaan.
Didi
Katalysaattori
Katalysaattori

Viesti Kirjoittaja Didi »

Aino85 kirjoitti:Sovitaan siis lauantaina klo. 12.00 linja-autoaseman edessä? Voin viedä huomenna ilmoitukset. Pitäisikö kuitenkin järjestää jokin kyltti tms, jos porukkaa tulee myös ilmoitusten perusteella. (Ei auta pelkät täällä annetut tuntomerkit)
Ajattelin, että laittaisin oman puhelinnumeroni ilmoitukseen, niin porukka voisi kysyä tarkemmin miten meidät tuntee jne... Parempia ideoita?
Linja-autoasemalla on se grilli sisäänkäynnin vieressä. Tehräänkö treffit sen eteen?
Linkkuasemalta sitten vaikka lähikahvilaan.
Pistäkää kaikki vaikka valkoinen neilikka rintaan.
jarvij
Elite Senior Member
Elite Senior Member
Viesti:

Jollakin tulijalla voisi olla jokin kyltti, josta kaikki voivat porukan tunnistaa. Vaikkapa piirretty kalan kuva
Onia
Member
Member

Juuri jotain tuollaista minäkin ajattelin. Yksinkertainen kalakyltti olisi ihan hauska, ja ajaisi asiansa.
Sopiiko, että laitan ilmoitukseen, että meidät tunnistaa "kalakyltistä"? Lisäksi voisin laittaa sen puhelinnumeroni, vaikka enpä minä kyselijöille paljon mitään vielä osaisi sanoa. Näyttäisi kuitenkin paremmalta, jos ilmoituksella olisi joku konkreettinen jättäjä. Tai jos Maketzu ja joku muu haluaa vastata kyselyihin, niin tokihan se minulle sopii!
Laitan siis ilmoitukset huomenna?
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Ehkä joku kalalappunen saattaisikin roikkua kaulalla.
Ehkä kannattaisi jätttää se ilmoitus liikkeiden ilmoitustauluille.
Ja sitten ne jotka täällä kyselee niin sittenpähän vastaillaan parhaan mukaan.
Onia
Member
Member

Mä ajattelin lähinnä, että yksi pitäis jotain vähän isompaa kylttiä, niin ihmiset osais kokoontuu oikeaan paikkaan, mut käy lappu kaulaankin.
Yritän laittaa siihen ilmoitukseen selvästi missä kokoonnutaan ja milloin, niin eiköhän homma onnistu. Hienoa!
Mites jotain infoa agua-webin etusivulle?
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Jep, minäkin ajattelin juttua tuonne Aqua-Webin etusivulle jos se ylläpidolle sopii.

Ja jollain voisi ollakin isompi lappunen siiten paikan päällä.
Onia
Member
Member

Mitenkäs ylläpitoa pitäisi vihjaista, jos olisivat niin ystävällisiä että laittaisivat ilmoituksemme näkyviin? Kävin tuolla Etusivun uutiset -osiossa, mutta en pahemmin valaistunut.
Faktat ovat siis, että tapaaminen ensi lauantaina klo 12.00 Hämeenlinnan linkkuasemalla. Jos ylläpito sattuisi tämän näkemään, tai voisitko sinä laittaa tänne jonkun ilmoituksen?
Minä taidan nyt lähteä nukkumaan, valuu kissakin niin hankalasti sylissä...
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Hmm, pitää miettiä missä muodossa laittaa.
jospa huomenna saisi asian sitten hoidetua tännekin.
Didi
Katalysaattori
Katalysaattori

Aino85 kirjoitti:Yksinkertainen kalakyltti olisi ihan hauska, ja ajaisi asiansa.
maketzu kirjoitti:Ehkä joku kalalappunen saattaisikin roikkua kaulalla.
AIno85 kirjoitti:Mä ajattelin lähinnä, että yksi pitäis jotain vähän isompaa kylttiä
Ottakaa mukaan kaiken kokoisia, värisiä ja erilaisin kiinnitystavoin laitettavia lappusia, niin saatte tämän asianne etenemään vielä tämän vuoden puolella. Tapahtuman alussa voisi vielä jakaa jokaisella värikyniä ja paperia, niin voisi jokainen vielä itse piirtää mieleisensä kuvan, josta osallistujan tunnistaa runsaan osanottajajoukon seasta jokaiseksi persoonakseen. Tuohon lappuseen voisi piirtääkirjoittaataiteillatuhertaa vaikkapa oman nickinsä täällä keskustelupalstalla.

Ihan mielellään etusivun uutisiinkin tästä informoidaan, kunhan nyt saatte hieman varmemmaksi tämän tapaamisenne järjestämisen.
Jussi
Junior Member
Junior Member

Akvaariokerho Hämeenlinnaan

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Heureka. Lähtihän se sieltä. Valitettavasti kaikki kiinnostuneet eivät tähän aikaan vuodesta pääse viikonloppuisin osallistumaan. Jonkunhan on ne hirvetkin ammuttava. Onnea ja menestystä tapaamisellenne. Olen hengessä mukana.
Onia
Member
Member

Harmi, ettei Jussi pääse. Pidetään kai kuitenkin tämänhetkinen kokousaika, muuten tästä ei ikinä tule mitään. Tervetuloa sitten seuraavaan tapaamiseen! :) Kyllä minä nyt ainakin pidän tuota ensi lauantaita jo varmana päivänä, olen juuri lähdössä viemään ilmoitukset. Josko Didi viitsisi... [;)]
Älkää nyt vaan muut sanoko, että haluatte vaihtaa päivää? Jos, niin mä voin varmaan sit tehdä ilmoitusten tussailulenkin...
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Kyllä minä ajattelin tulla tuona lauantaina, mitäpä sitä muutteleemaan enää. Eiköhän vaan pidetä tuo lauantai minunkin puolesta. Ne tulee jotka pääsevät.
Ja toivottavasti ihmiset järjestävät sen jälkeen aikaa ja muut menonsa niin että pääsisivät jatkossa sitten tapaamisiin.

Varmaan voisi laittaakin ilmoituksen Aqua-Webbiin jo.
Didi
Katalysaattori
Katalysaattori

Aino85 kirjoitti:Josko Didi viitsisi...
maketzu kirjoitti:Varmaan voisi laittaakin ilmoituksen Aqua-Webbiin jo
No sehän passaa. Jos vaikka jompsi kumpsi teistä lähettää minulle yksityisviestinä tarkemman (lue: valmiin) kuvauksen ensi lauantain - 18.10.2003 - ohjelmasta kellonaikoineen ja tapaamispaikkoineen, niin postaan sen tuohon etusivun uutisiin. Taidatte kuitenkin itse olla paremmin selvillä kyseisen päivän toiminnoista, kun sitä olette järjestämässä. :)

Oheen voisi liittää kartankin linkin muodossa, niin Hämeenlinnan linja-autoasemaa tuntemattomat paikkakuntalaisetkin löytävät kokoontumispaikallenne. Joko pääsitte yksimielisyyteen siitä, mistä tunnistatte toisenne? Sekin kannattanee mainita etusivulla, että kukaan ei sitten lähde kenenkään ventovieraan mukaan ja että tunnisteenne olisi kaikilla yhtenevä.
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Elikäs laitoin jo yv:tä Didille.
Varmaan ehtii illaksi se ilmoitus sitten.
Kajsa
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Kajsa »

Hurraa!!!! :mrgreen:
Lopultakin jotain konkreettista! Hieno juttu! Ei muuta kuin peukut pystyyn, että saatte kasattua hyvän porukan hommaa pyörittään!!
Uskon, että ystävät ovat kuin hiljaisia enkeleitä, jotka nostavat meidät jaloilleen silloin, kun siipemme unohtavat, miten lennetään.
maspe
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja maspe »

Hyvä, että olette Hämeessä, niin ehtivät viimeisetkin mattimyöhäiset paikalle, ennen kun olette ehtineet päättää mihin jatkatte matkaa. Odotelkaa kuitenkin vielä hetki senkin jälkeen, niin ehtivät ne maijamyöhäisektin mukaan.

Keksikää osuvia nimiehdotuksia jo valmiiksi, ja miettikää haluatteko mihinkä hommaan, ja miksi ette haluaisi. Menee turhaa aikaa miettimiseen, ja Hämeessä kun mietitään tunnetusti kauan ja hartaasti. *ex-hämäläisen huumoria*

Tulisin varmaan itsekin paikalle, jos asuisin vielä entisellä kotipaikkakunnallani, mutten taida jaksaa täältä pohjoisesta saakka.

Mutta mukava, että tekin vihdoin saatte oman seuran, jospa itsekin ottaisin mallia ja kävisin joskus tämän paikallisen seuran kokouksissa, jos vaikka liittyisi, kuka tietää? [;)]
Onia
Member
Member

Nostanpa tätä aihetta vielä kerran myös täällä yleisessä keskustelussa. Akvaariokerhohanke ei tunnu millään etenevän, syynä osallistujien puute. Ensimmäisessä tapaamisessa oli kolme ihmistä: Maketzu, kaverini ja minä. Eilen olleessa toisessa tapaamisessa Maketzu ja minä; kaveri luki kokeeseen.

Nytpä siis kuulutan: Rakkaat ihmiset! Jos haluatte akvaariokerhon Hämeenlinnaan, tulkaa tapaamiseen!
Vaikka seuran periaatteessa voisikin perustaa kolmistaan, ei se käytännössä ole mielestäni hyvä idea. Haluaisimme jutella ja sopia seuran toiminnasta, jäsenasioista ja nimestä vähän suuremman porukan kanssa. Lisäksi kaverini on oikeastaan vesiliskoharrastaja, ei siis varsinainen akvaristi, ja olen ollut käsittävinäni, ettei hän haluaisi toimia seuran hallituksessa.

Muutama ihminen on selvästi osoittanut kiinnostusta, mutta heillä on sattunut olemaan muuta puuhaa juuri tapaamisen aikana. Kun keskustelu alkoi, täällä oli oikein lupaavasti porukkaa, mm. Töötiä, bossia, Ojasta, danjuskaa ja LAR:ia kaipailisin. En ollenkaan syyllistäen, vaan ihan vilpittömästi, ette kai ole hylänneet seuratoiveita? [;)]

Tarkoitus ei missään nimessä ole värvätä "uusia tulokkaita" mihinkään inhottavaan pakolliseen rahastonhoitajan hommaan, vaan kuulla vain enemmän mielipiteitä siitä, millaisen seuran tai kerhon haluaisimme. Töihin nakittamisen pelossa tapaamisista ei siis ainakaan kannata jäädä pois.
Toki ymmärrän, että ihmisillä on kiireitä, eikä mainostamisemmekaan varmaankaan ole todellakaan ollut parasta mahdollista.

Seuraavan tapaamisen sovimme alustavasti joulukuun ensimmäiseksi lauantaiksi, kello 12.00. Nyt siis kaikki, joille aika ei sovi, mutta jotka olisivat kiinnostuneita tulemaan, sanokaa rohkeasti, ettei sovi, niin sovitaan toinen aika. Saataisiin akvaariokerho Hämeenlinnaankin! :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”