Nostanpa tätä aihetta vielä kerran myös täällä yleisessä keskustelussa. Akvaariokerhohanke ei tunnu millään etenevän, syynä osallistujien puute. Ensimmäisessä tapaamisessa oli kolme ihmistä: Maketzu, kaverini ja minä. Eilen olleessa toisessa tapaamisessa Maketzu ja minä; kaveri luki kokeeseen.
Nytpä siis kuulutan: Rakkaat ihmiset! Jos haluatte akvaariokerhon Hämeenlinnaan, tulkaa tapaamiseen!
Vaikka seuran periaatteessa voisikin perustaa kolmistaan, ei se käytännössä ole mielestäni hyvä idea. Haluaisimme jutella ja sopia seuran toiminnasta, jäsenasioista ja nimestä vähän suuremman porukan kanssa. Lisäksi kaverini on oikeastaan vesiliskoharrastaja, ei siis varsinainen akvaristi, ja olen ollut käsittävinäni, ettei hän haluaisi toimia seuran hallituksessa.
Muutama ihminen on selvästi osoittanut kiinnostusta, mutta heillä on sattunut olemaan muuta puuhaa juuri tapaamisen aikana. Kun keskustelu alkoi, täällä oli oikein lupaavasti porukkaa, mm. Töötiä, bossia, Ojasta, danjuskaa ja LAR:ia kaipailisin. En ollenkaan syyllistäen, vaan ihan vilpittömästi, ette kai ole hylänneet seuratoiveita?
Tarkoitus ei missään nimessä ole värvätä "uusia tulokkaita" mihinkään inhottavaan pakolliseen rahastonhoitajan hommaan, vaan kuulla vain enemmän mielipiteitä siitä, millaisen seuran tai kerhon haluaisimme. Töihin nakittamisen pelossa tapaamisista ei siis ainakaan kannata jäädä pois.
Toki ymmärrän, että ihmisillä on kiireitä, eikä mainostamisemmekaan varmaankaan ole todellakaan ollut parasta mahdollista.
Seuraavan tapaamisen sovimme alustavasti joulukuun ensimmäiseksi lauantaiksi, kello 12.00. Nyt siis kaikki, joille aika ei sovi, mutta jotka olisivat kiinnostuneita tulemaan, sanokaa rohkeasti, ettei sovi, niin sovitaan toinen aika. Saataisiin akvaariokerho Hämeenlinnaankin!