Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Ninium85
Member
Member
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen

Re: Harrastajien kuulumisia Loimaa-Huittinen-Sastamala

Viesti Kirjoittaja Ninium85 »

Jeeeeee!!!!! Mun kiekot on nyt kotona! <3 Kaksi pientä siniturkoosia ja altaan ehdoton kuningas Siniturkoosi/Blue diamond.. Huomenna, kun jaksan pyyhkiä etulasista noi rähmät pois, niin otan kuvia. :)

Mä luulen etten pääse tonne kirppikselle... :/ Se riippuu ihan siitä, et mitä lääkäri sanoo huomenna.. Pitkiä matkoja en uskalla ite enää ajella itekseni ja mieshän ei ähde mua mihinkään kalajuttuihin kuskaamaan.. Paitsi et tänäänkin lähti.. Kävin ostamassa pirkkalan lemmikkijutusta uuden lämmittimen ja tollasen xl-kokoisen juurakon joka näyttää hyttysen kakalta itämeressä tuolla.. :D

Kiekkoja on ehdottomasti saatava lisää.. Haluaisin lähteä käymään Turun uudessa akvaariossa, mutta matka on näin raskaana ollessa vähän turhan pitkä ajella itse.. Jos joku on sinnepäin menossa, niin voisin hypätä kyytiin ja osallistua bensakuluihin.. [;)]

Mulla on sekä naamakirja, että kännykkään synkronoitu sähköp. joten mulle on ihan sama kummalla mennään... :D Kellekäs ilmoitellaan noita yhteystietoja?
Kodin siivous, kun lapset ovat pieniä, on kuin lumen luonti lumisateessa.
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

Se oli se jahmatti, eixje? ;)

tää ei kyl ole paras vaihtoehto nopeaan foorumisekoiluun tää mun puhelin. . .

Pitäisiköhän isän vanhan työkoneen vain "kadota" mun sängyn alle odottamaan näitä öisiä valvojaisia? :D
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
Tia-Teresia
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland

Viesti Kirjoittaja Tia-Teresia »

Ai TTlle iskikin edustusnakki sunnuntaille. Nomut eihän siellä koko päivää mee, eihän?
Siis ihan sieltä kirotusta lärvikirjasta huomasin että sitäkautta oli esitetty kutsu :( Ilmeisesti sinne on vähän niinku pakko hilata ahterinsa (kiinnostaa muuten ihan kamalasti, sukurakas kun oon....) ja ovat sitten niin idioottiin aikaan, juur niin keskellä päivää kun olla vaan voi :| ei ehdi aamulla minnekään eikä sen jälkeenkä. Mä olisin PAAAAALJON mielummin viettänyt vapaapäiväni jotenkin muutoin. vaikka sitten muutoin vaan ajellessa ympäri maakuntia :mrgreen:
...Kalasoppakeitoksia jo yli 20v ajan...

Akvarismi on hulluus johon ei ole lääkettä ja se pahenee aikaa myöden.
jahmatti
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja jahmatti »

Ylimääränen suodatin on Resum 806; pump out put 1200l/h. LÄhti käytöstä kun tuli isompi allas.. Halvalla lähtee pois nurkista pyörimästä :) Letkujen kohtlosta en ole varma kun meillä pentu söi jotain..
maailmalle olet joku, mutta jollekkin olet koko maailma. älä uneksi elämääsi vaan elä unelmaasi!
Ninium85
Member
Member

Jahmatti: Kuinka halvalla?
jahmatti
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja jahmatti »

Onk kakskymppii halpa?
maailmalle olet joku, mutta jollekkin olet koko maailma. älä uneksi elämääsi vaan elä unelmaasi!
Ninium85
Member
Member

Mä voisin sen haluta, mut hakemaan en nyt just pääse... :(

---------------------

Nonni.. Taisin luvata laittavani kuvia kiekkolasta.. Jotta ei jäisi epäselväksi, että se oli ennen mun tanganjikala, laitan ennen ja jälkeen kuvat.
Ennen:
http://kuvablogi.com/nayta/2841962/

Jälkeen:
http://kuvablogi.com/nayta/3409716/

Ja tässä vielä surkea kuva missä näkyy kyllä kaikki kiekot, jos oikein siristää. :D
http://kuvablogi.com/nayta/3409717/

Lisää juurakkoa täytyy saada tonne ja muutama kiekkokin lisää ei olis pahitteeksi... :mrgreen:

Niin ja älkää välittäkö sotkusta akvaarion ulkopuolella... :roll:
akvaristi
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: HAS

Viesti Kirjoittaja akvaristi »

Kyllä sun nyt kelpaa :), hienoja kyllä nuo kiekot. Ja kun saat vielä lisää juurakkoa tonne, niin tulee kyllä ihan mahtava. Niin ja mikä sotku muka altaan ulkopuolella 8O :mrgreen:? Minä en ainakaan huomannut mitään ;).
- 720l Afrikka-allas, 25l nano -
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Ninium85 kirjoitti:Nonni.. Taisin luvata laittavani kuvia kiekkolasta.. Jotta ei jäisi epäselväksi, että se oli ennen mun tanganjikala, laitan ennen ja jälkeen kuvat.
Ennen:
http://kuvablogi.com/nayta/2841962/

Jälkeen:
http://kuvablogi.com/nayta/3409716/

Ja tässä vielä surkea kuva missä näkyy kyllä kaikki kiekot, jos oikein siristää. :D
http://kuvablogi.com/nayta/3409717/

Lisää juurakkoa täytyy saada tonne ja muutama kiekkokin lisää ei olis pahitteeksi... :mrgreen:

Niin ja älkää välittäkö sotkusta akvaarion ulkopuolella... :roll:

Kääk, ehkä vain silmät pissaa silmään, mutta sun allas kutistu! 8O :mrgreen:

Ja toinen kääk, jääkö meidän reissu Tampereelle nyt tekemättä? 8-)
Olisko joku vielä halukas tulemaan? siis Akvaristi taisi olla pikkuisen menopäällä kanssa...? :roll: :mrgreen:

Eihän sitä pakko ole käydä vain siellä kirppiksellä, onhan siellä tällaisia liikkeitä kaiketi auki lauantaina:

Lemmikkitalo Onnen Lemmikit, Ankkarinraitti 2, la 10-15
Faunatar Koskikeskus (Kauppakeskus Koskikeskus), Hatanpään Valtatie 1, la 10-18
Faunatar Linnainmaa (KCM Kauppakeskus Linnainmaa), Mäentakusenkatu 1, la 10-17
Faunatar Turtola (K-Citymarket Turtola), Sotilaankatu 11, la 10-18
Lemmikkiliike Europet, Harjuntausta 1, la 10-15
Epilän Myyntihalli Oy, Pispalan valtatie 96, la 10-15
Tampereen Akvaariokala, Pinninkatu 25, la 10-16
+ Coral Reef Finland, mutta meillä ei taida kellään olla merivesialtaita. :mrgreen:

(Osoitteet keräsin itselleni jos sittenkin lähdetään, on sitten helppo navigoida kun on osoitteet ylhäällä. [;)] )
Noista voisi sitten kerätä ne parhaat palat. [;)]

...
En mä mikää hössöttäjä oo... :roll:
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
Nallurainen
Katalysaattori
Katalysaattori
Akvaarioseurat: Tas

Viesti Kirjoittaja Nallurainen »

Mulla on meriallas kiinnostais reissu jne, mutta, rahaa ei o penniäkään, tälläkin kertaa on pakko jättää väliin, ehkä sitten joskus.
Anna akvalle pikkusormi ja se vie koko kämpän, vai miten se nyt menikään.
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

No voi harmi. :|

Itselläkin on käteinen aika lopussa nyt kun tilasin GPS-laitteen netistä, mutta aina voi pikkuveljen säästöpossun pölliä... :mrgreen:
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
Aprikoosi
Member
Member
Akvaarioseurat: PAK

Viesti Kirjoittaja Aprikoosi »

Haddock kirjoitti:Tai aikookos Aprikoosi liikkua mistä mihin ja koska? Jos tie vie Huittisten kautta Loimaalle, niin olis pari pyrstöllistä kyydittävää..
Loimaa on melkosesti reitiltä sivussa, joten on vielä vähän mietinnässä, poikkeanko Raisiosta tullessa siihen suuntaan, vai menenkö suoraan Harjavaltaan..
100 l: sinineppareita, tähtipartis ja sukarapuja. MYYTÄVÄNÄ!!!!!
250 l: monnisia, paratiisikala, lehtarit ja partikset.
akvaristi
Senior Member
Senior Member

Mun lähtö Tampereelle huomenna on täysin auki. Riippuu fiiliksestä ja jaksaako sitä lähteä mihinkään, kun on tässä alkuvuonna joka helkkarin viikonloppu hypännyt jossain ja mennyt pää kolmantena jalkana paikasta toiseen. En halua sen takia päättää vielä yhtään mitään viikonlopun ohjelman osalta. Toisaalta myös rahatilanne ei ole täälläkään parhain mahdollinen... tilipäivä vasta ens viikolla. Ja tekee mieli pariks päiväks pistää pääkoppa huilille akvaarioasioista ja keskittyä välillä vaikka leffojen tuijotteluun ;).

Aion tästä kohta ottaa varaslähdön töistä, kun pitää mennä kotiin huoltamaan katastrofin partaalla olevaa murheenkryyniä (175-litraista). Nitriitit oli aika kovissa lukemissa aamulla, vesi sameaa ja kalat haukkoi happea :(. En tiedä missä vika, kaipa olen taas itse tunaroinut jotain? Tai jättänyt tekemättä? Tai molemmat yhteensä? En tiedä, ketuttaa. AIna tuntuu ton tankin kanssa olevan jotain ongelmaa. Liekö allas kirottu vaiko meikäläisen akvaarionhoitotaidot :roll: :?...
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

No, enpäs mäkään sitten yksin voi lähteä. :roll:
Voi harmi kun kaikilla on rahat loppu/muita suunnitelmia. :|
Olisi ollut niin kiva käydä edes kurkkimassa millaista on... No, tasan ei käy onnenlahjat, ehkä sitten mennään ensi kerralla johonkin. :mrgreen:

Mä taidan sitten joutua pikkuveljen pelin mukana Kaarinaan ja sieltä Skanssin kauppakeskukseen. Jee.
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
akvaristi
Senior Member
Senior Member

Niin tosiaan, mä en tiedä vielä, ollaanko menossa miehen kanssa. Mies kun tuntui jotenkin innostuneen ajatuksesta lähteä kirpparille. Ja mehän kyllä mentäisiin sitten joka tapauksessa suoraan Huittisista Tampereelle, olisitkos sä päässyt ensin tänne jollain? Ja toisaalta meistä ei sitten tiedä, mihin muualle mahdollisesti eksytään, että sikäli myös huonoja kyydittäjiä oltaisiin ;). Mahdollisesti löydämme itsemme Tampereelta huomenna, mikäli saamme persuksemme sängystä ylös aamulla (ei olla mitenkään aamuvirkkuja).

Mutta voisko jo tässä vaiheessa suunnitella huutista varten kimppareissua? Tosin ei mitään hajua, että koska se mahtaa olla, mutta voisi alustavasti miettiä jos sinne menis porukalla? Ja Haddock katsoo kans, että sille päivälle ei ole mitään perheaktiviteetteja suunniteltuna :D.

Muoks: ei muuten mitään käsitystä, mikä tuota 175-litraista vaivaa :o. Pohja ei ollut tukossa, kun möyhin. Imuroin lapolla mielestäni aika kattavasti joka paikasta vedenvaihdon yhteydessä eikä mitään järjetöntä jaskakerrostakaan tuntunut löytyvän. Suodattimet nyt ei olleet putipuhtaat, mutta likaisempiakin ovat olleet (ja Biopower nyt on viikon päästä puhdistuksesta aina tukossa). Raatoja ei tullut vastaan, en käsitä. Happikato liittynee siihen samennukseen, mutta kun tietäis, mistä se samennus johtuu? Ja miksi nitriitti oli yli 0,1??? Eilen kyllä lipsahti turhan paljon ruokaa tankkiin, mutta ei sen kyllä silti mielestäni pitäis nostaan noin huimiin lukemiin nitriittiä, ainakaan vuorokaudessa. Tietty en tiedä, jos se on sitten pitemmän aikaa ollut nousussa, kun en ole kauheasti kypsistä akvaarioista jaksanut mittailla. Aina kyllä ruokin kerran päivässä suht runsaalla kädellä, mutta kyllä bakukanta sen on ennenkin kestänyt. Camacell-kuurin eka annos meni tankkiin viime viikonloppuna, sen jälkeen vaihdoin n. 70-80 % vedestä. Aktiivihiiltä en käyttänyt, kun olen ne hävittänyt jonnekin lahjakkaasti. Eikä Camacellin pitäisi bakteerikantoihin vaikuttaa ja isossa altaassa kaikki on ihan ok. Muita lääkkeitä en ole käyttänyt aikoihin. Osaako joku sanoa tähän edes jotain ajatusta?
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

akvaristi kirjoitti:Niin tosiaan, mä en tiedä vielä, ollaanko menossa miehen kanssa. Mies kun tuntui jotenkin innostuneen ajatuksesta lähteä kirpparille. Ja mehän kyllä mentäisiin sitten joka tapauksessa suoraan Huittisista Tampereelle, olisitkos sä päässyt ensin tänne jollain? Ja toisaalta meistä ei sitten tiedä, mihin muualle mahdollisesti eksytään, että sikäli myös huonoja kyydittäjiä oltaisiin ;). Mahdollisesti löydämme itsemme Tampereelta huomenna, mikäli saamme persuksemme sängystä ylös aamulla (ei olla mitenkään aamuvirkkuja).

Mutta voisko jo tässä vaiheessa suunnitella huutista varten kimppareissua? Tosin ei mitään hajua, että koska se mahtaa olla, mutta voisi alustavasti miettiä jos sinne menis porukalla? Ja Haddock katsoo kans, että sille päivälle ei ole mitään perheaktiviteetteja suunniteltuna :D.

...
Niin ja vaikka Tia-Teresiallekkin sama, ota teidän Teini mukaan mun seuraksi! :mrgreen:

Hetko...
Minä + yx + yx + kax... VIIS! :mrgreen: Ei hitsi, tuleepas kärry äkkiä täyteen. 8O
...Ellei jonkulla ole isompaa värkkiä. :mrgreen:
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
Haddock
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Haddock »

Kuka mitä missä mikä huutis?
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Siis yleensähän nuo seurat järjestäähuutokauppojakin jossain välissä vuotta... :mrgreen:
Helsing akvaarioseura ainakin, en tiedä enkä muista... [;)]
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
akvaristi
Senior Member
Senior Member

Äh, niin joo tosiaan. Muistelin että TAS pitää huutiksen keväällä, mutta hehän järjestävät syksyisin sen nettisivujensa mukaan. Eli olisiko se sitten HAS, joka järjestää keväällä jotain häppeninkiä?
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

HAS:in nettisivuilla lukee näin:
"la 24.3.2012
Keväthuutokauppa
Lauttasaaren yhteiskoulun audiotorio
Isokaari 19, 00200 Helsinki HAS:n keväthuutokauppa järjestetään la 24.3.2012 klo 9.30 alkaen Lauttasaaren yhteiskoulun auditoriossa. Osoite: Isokaari 19, 00200 Helsinki. Parkkitilaa on koulun pihalla ja bussilla nro 20 pääsee mm. Erottajalta tai Ruoholahden metroasemalta perille.

Tavaroita myymään tulevat voivat jo etukäteen ilmoittaa nimensä ja tilinumeronsa sähköpostitse: kukkaro(at)has.fi. Tämä helpottaa ja nopeuttaa toimintaa kiireisenä tapahtumapäivänä! Päivän päätteeksi on myös mahdollista saada myytyjen tuotteiden rahat suoraan käteen jollei halua rahojaan pankkitilille. Muista käydä lukemassa säännöt huutokauppasivuilta. Sieltä löydät myös valmiit tulostettavat huutokauppalaput. Käyttäkää mieluiten näitä!"

Kaikki pistää kalenteriin! :mrgreen:
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
nirunaru
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja nirunaru »

Huomasin tuon häppeningin tietenkin liian myöhään. Siivosin arkkista ja nyppäsin lämppärin irti - annoin sen miehelle putsattavaksi. Kun vedenvaihto-siivous-puhdistushomma oli hoidettu, ajattelin puikauttaa lämppärin paikoilleen. Kun se osui veteen, kuului rits ja pohja putosi pois (onneksi se ei ollut töpselissä). Muutaman ei-sivistyneen ja ei-hiljaisen sanan jälkeen aloin metsästämään samanlaista arvaarioliikkeistä pitkin Tamperetta. No eihän sellaista löytynyt. Yhdessä liikkeessä minua neuvottiin kuin pikkulasta. Näitten muutamien kokemusvuosien jälkeen hiukan ihmetytti varsinkin kun ihan selvästi kerroin mitä tarvitsen, vieläpä aika tarkkaan.

Ei tietenkään kukaan myy sellaista vempelettä täällä suunnalla ja yhdessä paikassa jopa tarjottiin aivan liian pientä ja heikkotehoista perusyleismallia. Toisessa sanottiin että ne plekot kestää yhtä viileää kuin muutkin ja että pidän niitä liian lämpimäsä kun melkein keitän kalat (25-26 asteessa)!

Lopulta soitin Kurjelle Vantaalle ja sieltä sitten löytyy samanlainen kuin aiempi mutta en tällä kunnolla pidä välttämättä järkevänä lähteä ajelemaan sinne maanantaina eestaas, ja sieltä luvattiin lähettää postitse. Ajattelin että he osaisi neuvoa mistä saisin samanlaisen jostain täältä Pirkanmaan suunnalta. Pyysin tilinumeroa ja summaa mutta lasku tulee kuulemma postissa. Ihanaa palvelua.

Olen tottunut siihen että lämppäri näyttää digitaalisesti kaiken tarvittavan ja sellaisen pidän siellä vedessä taas jatkossakin. Joku nimittäin tarjosi jotain vempainta jossa minilämppäri tulee pisteeseen A ja sitten digimittarin anturi tulee paikkaan B ja sitten on piuhaa sinne tänne ja hinta oli niin hirveä että vieläkin huimaa ja noiden molempien tökkelit tulee päällekkäin (miksi?) sinne johdoille varattuun lokeroon. Tiistaihin asti kalaparat saa koittaa selvitä ilman läppäriä, toivottavasti niistä ei tule kalapuikkoja. Sain ihan hyvän neuvon että vaihdan lämpimämpää vettä joka päivä pari ämpärillistä. Ehkä vähän työlästä mutta jos ei kaikkea koe, ei vanhuksena ole mitä muistella.

Jaa mikäkö rikkoi edellisen lämppärin. Tyhmä minä en älynnyt sammuttaa sitä vähän aikaisemmin että se olisi ehtinyt jäähtyä. Yleensä en ota lämppäriä altaasta kuin muutossa mutta tänään sain älynväläyksen. Kun laitoin sen takaisin, se ei kestänyt sitä, onneksi se irronnut räsähtänyt pala putosi pohjalle yhtenä kappaleena.
Nallurainen
Katalysaattori
Katalysaattori
Akvaarioseurat: Tas

Viesti Kirjoittaja Nallurainen »

Sulla on käyny järjetön tuuri sen kanssa, yleensä kuuma lasi+vesi yhdistelmä tuottaa tuhansia pieniä siruja.
Anna akvalle pikkusormi ja se vie koko kämpän, vai miten se nyt menikään.
akvaristi
Senior Member
Senior Member

No justiinsa, nirunarulle on sitten sattunut ja tapahtunut. Niin sulla on (ollut) joku muu kuin peruslämppäri ilmeisesti käytössä? Heh, vai keität sinä plekoja tossa lämmössä :D... eihän plekot lämpimästä tykkää :roll:. Mutta hienoa kuulla, että uusi lämppäri järjestyi tilalle! Toisissa liikkeissä palvelu pelaa, toisissa ei niinkään...

Me sitten käytiin siellä kirpparilla. MA7xGE (sulla on liian vaikea nimimerkki, aina meinaa kirjoittaa sen väärin!), voin lohduttaa sua sillä että et paljoa menettänyt, kun et päässyt paikalle. Tai no en tiedä mitä olisit sieltä ollut hakemassa. Kasveja oli ihan hyvin tarjolla, mutta muuten vähän suppeanlaisesti tavaraa mielestäni. Itsekään en ostanut kuin Eheimin pihdit (jos vaikka ei tarttis joka kerta uida tuolla isossa ammeessa, kun laittaa pohjalle kesäkurpitsaa tms.) ja pienen juurakon tuohon pikkupurkkiin. Oltiin ehkä kokonainen vartti siellä TAS:n tiloissa :D. Sen jälkeen mentiin käymään Biltemassa ja nyt sitten on hiekkaa. Ja Haddockhan myi mulle tossa aikaisemmin tällä viikolla suodattimen altaaseen. Nyt sit ei muuta kuin toimeks pikkupurkin kanssa ;).
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

akvaristi kirjoitti:No justiinsa, nirunarulle on sitten sattunut ja tapahtunut. Niin sulla on (ollut) joku muu kuin peruslämppäri ilmeisesti käytössä? Heh, vai keität sinä plekoja tossa lämmössä :D... eihän plekot lämpimästä tykkää :roll:. Mutta hienoa kuulla, että uusi lämppäri järjestyi tilalle! Toisissa liikkeissä palvelu pelaa, toisissa ei niinkään...

Me sitten käytiin siellä kirpparilla. MA7xGE (sulla on liian vaikea nimimerkki, aina meinaa kirjoittaa sen väärin!), voin lohduttaa sua sillä että et paljoa menettänyt, kun et päässyt paikalle. Tai no en tiedä mitä olisit sieltä ollut hakemassa. Kasveja oli ihan hyvin tarjolla, mutta muuten vähän suppeanlaisesti tavaraa mielestäni. Itsekään en ostanut kuin Eheimin pihdit (jos vaikka ei tarttis joka kerta uida tuolla isossa ammeessa, kun laittaa pohjalle kesäkurpitsaa tms.) ja pienen juurakon tuohon pikkupurkkiin. Oltiin ehkä kokonainen vartti siellä TAS:n tiloissa :D. Sen jälkeen mentiin käymään Biltemassa ja nyt sitten on hiekkaa. Ja Haddockhan myi mulle tossa aikaisemmin tällä viikolla suodattimen altaaseen. Nyt sit ei muuta kuin toimeks pikkupurkin kanssa ;).
Ei se mikää vaikee oo, voit sen toki lyhentää vaikka MA7, tätä moni harrastaa esim. Minecraft-pelissä, kun ei aina voi sanoa kuin tietyn (n.40) merkkimäärän verran. :roll:
nii ja urppis sanoo "mage". :mrgreen:

Mut urppis onki mun lörpöttelykamu. :mrgreen:

No, ei sieltä Skanssistakaan mitään löytynyt. :|
Paitsi GPS tuli postissa, siinä meniki kaikki rahat. :roll:

muox:
Niin ja sieltä löytyi niitä valkoisia lehtikaloja, mutta myös normaaleilla silmillä, ei niillä ollut mitään punaisia... :|
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
Aprikoosi
Member
Member
Akvaarioseurat: PAK

Viesti Kirjoittaja Aprikoosi »

Tia-Teresialle tuhannet kiitokset ja kunnia siitä, että mulla on nyt kotona 5 ihanaa ja upeeta lehtikalaa! <3 Hassu petokotilokin oli het liikenteessä, ku altaaseen pudotin, toivottavasti se on kovasti nälkänen.. ;)
Meillä siis parvi täys tällä erää, nyt toivotaan, että elelisivät sovussa koko poppoo! :)
100 l: sinineppareita, tähtipartis ja sukarapuja. MYYTÄVÄNÄ!!!!!
250 l: monnisia, paratiisikala, lehtarit ja partikset.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”