mirauria kirjoitti:jennali kirjoitti:No se on tosiaan toinen paha rajoitin!

Meillä ei nyt varmaan enää mihinkään, ainakaan kunnolliseen paikkaan, saisi uutta, pientä tai isoa akvaariota laittettua.. Ääärsyttävä tosiasia!

Kummasti sitä tilaa löytyy, kun tarkasti miettii... Itsellä tosiaan on kämpässä neliöitä 50 ja ainakin se Rio menee vielä suht kivuttomasti tänne
Edit.
Muuten hei! Sit jossain vaiheessa kun toi sun rusolehti(?) on niin paljon innostunut kasvamaan, että olis ylimääräistäkin. Niin olisikohan mun mahdollista saada sitä vähän? Kun mun oma kuukahti pallolan pimennyksessä

Niinhän sitä varmaan tänne johonkin kohtaan vielä akvaarion saisi, mutta en haluais sitä minnekään piiloon laittaa, vaan haluaisin, että näkisin sen melkeinpä kokoajan!

Meidän makkariinhan olisin halunnu ton taiston akvan laittaa, mutta ukko sanoo noiden suodattimien pitävän semmosta ääntä, että ei kiitos!

Mä en kyllä juurikaan kuule noiden mitään sen kummempaa ääntä pitävän..

Ehkä silloin, kun laittaa diffuussorin auki ja ilmastaa suodattimen puhalluksen avulla akvoja, niin silloin kuuluu jotain vähän kovempaa ääntä ja satunnaista pientä liplatusta.. Mutta mun mielestä se on jotenkin rentouttavaa!
Juu, se on sitä rusolehti '"rubin"ia tuo.. Kyllähän mä voin sitä sulle postitella, kunhan taas lähtee kasvuun!

( Meinasin itseasiassa sitä sulle ehdottaakin, kun luin tuolta sinun päikystäs, että punaista kasvia tarvitsisit, mutta ajattelin sitten, että jos haluatkin nopsempaa saada hommailtua siihen uuden kasvin!

)
Tänään juuri poistin kaikki vanhemmat levättyneet lehdet ja lyhensin varret ja laitoin vain hyvät latvapistokkaat kasvuun!

Pieniähän nuo pistokkaat nyt ovat, joten voit joutua vähän odottelemaan!

Mutta toivotaan, että kasvavat taas nopsempaa, kun lähti levät rasittamasta kasvua!