Hahaa!
C) Tällähän on muotitukka kasvamassa! Esikuvakin löytyi; http://www.eliteinverts.com/don-king-snail/
Hahaa!
Kuuluisa artisti tuleville festareille?mirauria kirjoitti:Sun kotilo osaa siis käyttää internettiä!? Vai onkohan toi esikuva joku kuuluisuus kotiloiden keskuudessa. Hmmm...
Ahaaaaa! Selvispä sekin sitten. Tosiaan.Siltsu kirjoitti:Kuuluisa artisti tuleville festareille?mirauria kirjoitti:Sun kotilo osaa siis käyttää internettiä!? Vai onkohan toi esikuva joku kuuluisuus kotiloiden keskuudessa. Hmmm...
Joo, tuo tuli hankittua sillä samalla reissulla ja on mököttänyt alusta asti. Ei ole kuollut, eikä kasvanut. Juuret ovat hengissä, sen totesin hiekkaa vaihtaessa, mutta saa nyt nähdä josko se pikku hiljaa sopeutuisi? Valoa ja lannoitteita lienee kohtalaisesti tarjolla, mutta hiilarit haihtunee tuon ilmastuksen takia niin, että carbo on ainoa kasvin saatavilla oleva aine. Jää nähtäväksi!mirauria kirjoitti:Noi sukaravut <3 Ja blyxat <3 Mää niin tykkään. Toivottavasti sun pogostemon erectus menestyy. Se mun viime reissulta ostama kuoli jostain syystä
Mä en tajua, mikä sille mun tuli. Oli meinaan 54 litraisessa, eli ei pitäisi kyllä olla mistään lannoitteista tai valaistuksesta ollut kiinni. Pöh.Siltsu kirjoitti:Joo, tuo tuli hankittua sillä samalla reissulla ja on mököttänyt alusta asti. Ei ole kuollut, eikä kasvanut. Juuret ovat hengissä, sen totesin hiekkaa vaihtaessa, mutta saa nyt nähdä josko se pikku hiljaa sopeutuisi? Valoa ja lannoitteita lienee kohtalaisesti tarjolla, mutta hiilarit haihtunee tuon ilmastuksen takia niin, että carbo on ainoa kasvin saatavilla oleva aine. Jää nähtäväksi!