![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Mutta fakta on että ihmiset eivät viitsi. Niin se vain on ja tulee olemaan vastakin.
Valvoja: Moderaattorit
Juu noin juurikin teen itse noiden ilmoitusten kanssa. Itse ilmoitukseen *myyty* kommentti ja ylläpidolle poistopyyntö palstalta. Eipähän pitäisi jäädä epäselväksiAqualung kirjoitti:Tai kenties jopa ilmoittaa ylläpidolle "ilmoituksen poistopyynnöllä kauppapaikalta".![]()
Mutta fakta on että ihmiset eivät viitsi. Niin se vain on ja tulee olemaan vastakin.
GreenEyes kirjoitti:H*ton DHL, kun ei voi soittaa ennenkuin tulee pakettia tuomaan. Tänään oli Saksasta tullut paketti, jossa on myös kasveja ja en tietenkään ollut silloin himassa kun sitä toivat, ja olivat jättäneet lapun että voi noutaa klo. 14 jälkeen. No, ajoin sitten suoraan koulusta pikapikaa ärrälle noutamaan pakettia, niin sanottiin ettei ole vielä tullut ja että tule huomenna uudestaan. Jos ei kerta voi soittaa, niin voisi edes opetella kirjoittamaan, ettei tarvitse turhaan kaahailla pitkin kyliä yhden paketin perässä![]()
Mun tuurilla siellä ei ole enää mitään elävää huomenna, kun toivottavasti saan paketin.
GreenEyes kirjoitti:No itseasiassa en ole koskaan joutunut hakemaan pakettia tuonnin jälkeen, kun joku on sattunut olemaan kotona vastaanottamassa ja ainakin kaikki muut paketit tulevat mulla ärrälle, kun se on lähin. En sitten tiedä, mutta ei ainakaan ärrän myyjät sanoneet mitään, ettei olisi sieltä noudettavissa.
No sehän siinä onkin, kun siinä ei lue mitään paitsi että "lähetys on noudettavissa postistanne". Toisaalta ei siinä kyllä lue, että mistä paketti on tullut, joten en ihmettele yhtään. Posteja on aika paljon tälläkin alueella, mutta oletan että se on tuo r-kioski, koska se on lähin ja sinne tulee kaikki muutkin paketit. Täytyy huomenna iltapäivällä käydä kyselemässä, että onko se jo saapunut perille.Kai siinä lapussa jonka ne jätti lukee mistä se on noudettavissa? Niin ainakin itsellä on ollut kun zoo plussalta on paketti tullut.
GreenEyes kirjoitti:No sehän siinä onkin, kun siinä ei lue mitään paitsi että "lähetys on noudettavissa postistanne". Toisaalta ei siinä kyllä lue, että mistä paketti on tullut, joten en ihmettele yhtään. Posteja on aika paljon tälläkin alueella, mutta oletan että se on tuo r-kioski, koska se on lähin ja sinne tulee kaikki muutkin paketit. Täytyy huomenna iltapäivällä käydä kyselemässä, että onko se jo saapunut perille.Kai siinä lapussa jonka ne jätti lukee mistä se on noudettavissa? Niin ainakin itsellä on ollut kun zoo plussalta on paketti tullut.
Katsoin juuri äsken postin sivuilta lapussa olevalla seurantakoodilla, ja siellä sanotaan että "vastaanotettu kuljetuksesta" ja paketti olisi sen mukaan Itellan logistiikkakuljetuksessa?? Ja se olisi ollut siellä klo. 13 asti. Eli siis eivät olisi sitä edes vielä mihinkään postiin edes tuoneet luovutusyrityksen jälkeen..ota näistä nyt selvää, ehkä en edes halua yrittää ymmärtää näitä touhuja, kunhan nyt vaan saisit sen paketin viimeistään huomenna.Oma veikkaukseni on että se on postissa eikä R-kioskissa ellei se sitten ole asiamiesposti. Siitä kuitenkin kannattaisia antaa palaute että merkkaavat sen paremmin ja toinen asia näkyisikö se seurantakoodilla missä paketti nyt on. Ainakin zooplus antaa sellaisen sähköpostiin. En tiedä mistä pakettisi tuli joku toinen firma voi toimia toisin. Jokatapauksessa palautteen paikka oli mikä hyvänsä. Kerran olen sen itse joutunut noutamaan ja silloin se oli lähimmässä postissa ei viereisessä r-kioskissa.
Nyt kyrsii ja pahasti!GreenEyes kirjoitti:Heräsin äsken ja huomasin, että akvaarion alla olevan tason päällä, akvaarion vieressä, on lammikollinen vettä. Ei siinä nyt kovin montaa desiä varmaan ollut, mutta oli kuitenkin. Ei voinut oikein muuta kun kuivata alue, ja katsella että tuleeko sitä jostain lisää
akvaristi kirjoitti:Neljäs katkennut Eheimin akseli. Eikä tosiaankaan ollut tällä kertaa edes minun käsittelystäni kiinni, kun oli jo poikki suodatinta avatessa
. Huokaus. Pitäiskö ens synttärilahjaksi pyytää viittäkymmentä uutta akselia...?
No enhän mä tahallani taivuttanutkaan. Kyllä nyt tollasen varaosan pitäis jonkinnäköistä käsittelyä kestää eikä suunnilleen mennä poikki kovemmasta hönkäyksestä siihen suuntaan. Ja ihan varmana koitin sitä varovasti pidellä muutenkin, kun olin jo saanut pari akselia poikki!Aqualung kirjoitti:Miksi niitä pitää taivuttaa? Ei yhtään akselia poikki vielä saldossa.