Oulun akvaarioliikkeet ranking

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
uusiharrastaja
Starting Member
Starting Member
Viestit: 35
Liittynyt: 19:03, 29.08.2012

Re: Oulun akvaarioliikkeet ranking

Viesti Kirjoittaja uusiharrastaja »

Piti tulla tähän kommentoimaan,ku tässä yksi päivä käytiin tuolla maikkulan muskettikoirassa.Ollaan aina asioitu tuossa limingantullin akvaariosopissa,lilzoossa ei olla käytykään.Pitäis joku päivä käyä kahtomassa sielläkin.
Olihan tuolla muskettikoirassa enempi nuita akvaarioita,mutta oli ne kyllä likaisempia mitä akvaariosopissa.Kuolleita kaloja en oo nähäny kummassakaan.
Mut se mistä tykkään tuossa akvaariosopissa on,ku niillä on kalojen nimet niissä akvaarioissa ja sitte pientä tietoa,nii ku veden vaatimukseen.Maikkulassa oli kalojen nimiä joissakin,ei kaikissa,mutta vesi arvoista ei ollu mitään.En sitte viitsiny kaikista kaloista alkaa kyselemään,et mitä nää ja nää on.Ku ei oikee muista ite,ku vasta alottelia näissä hommissa :) Mut tarttupa sieltä kaks niitä tummia matokaloja,mitä ne ny olikaan,mukaan :)
Pitää opiskella vähän enee nuita kaloja ja käydä uuestaan.
rammari
Junior Member
Junior Member
Viestit: 135
Liittynyt: 11:26, 08.04.2004
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Oulu

Re: Oulun akvaarioliikkeet ranking

Viesti Kirjoittaja rammari »

Onko mitään uutta tietoa, onko Ouluun tulossa uusia akvaarioliikkeitä? Minä olen saanut ristiriitaista asiakaspalvelua Maikkulan muskettikoirasta. Eivät aina tervehdi ja joskus tuntuu et paremmin palvelevat näitä vakiasiakkaita tai ns. tuttuja kuin meitä jotka harvemmin käyvät. Omalle kohdalleni asiakaspalvelu ei ole aina ollut hyvää...
Mustasiipinen
Junior Member
Junior Member
Viestit: 101
Liittynyt: 15:43, 31.07.2012
Sukupuoli: Nainen

Re: Oulun akvaarioliikkeet ranking

Viesti Kirjoittaja Mustasiipinen »

Joo, minulle on tullut samanlainen tunne Muskettikoirissa käydessä ihan alusta asti, kuin mitä rammari kirjoittaa.

Mutta kyllä ne siellä kalansa tuntee.
Ad astra
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”