Ei moni muukaan tässä maailmassaPimpBot9000 kirjoitti:Tuo ei kyllä enää ole tervettä.Carmila kirjoitti:Minä leivoin kaninpapanoita savikuulien sisään.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Valvoja: Moderaattorit
Ja olisittepa nähneet naapurien ilmeet, kun siskon kanssa tuossa pihalla viime kesänä "leivoskeltiin", välillä pienessä tihkusateessakin. Hullun maineessa kohta ollaan, kun sitten jonkun viikon kuluttua tuosta kaivettiin miehen kanssa kuusen kanto esiin, ja alettiin sutia maitoliimalla jne. muotintekotarkoituksessa.naatti kirjoitti:Ei moni muukaan tässä maailmassaPimpBot9000 kirjoitti:Tuo ei kyllä enää ole tervettä.Carmila kirjoitti:Minä leivoin kaninpapanoita savikuulien sisään.
Ja suorasanaista puhetta, sain tosimakeat nauruttoxic69 kirjoitti:Haen tallilta p*skaa.![]()
Sitähän riittää.![]()
Taitais yks lantapaakku riittää vuodeksi...
Taidan kokeilla tuota okahiiren kakkia, kerron jos huomaan "tuotteen" hyväksi taikka huonoksi.
Ja ne on kuulemma hyvä säilöä tiiviiseen purkkiin kuivanapeltsi92 kirjoitti:Akvaariokirjassa ainakin sanottiin että marsun ja kanin ulosteet käyvät hyvin kuten jo mainitsinkin!
Hehhee.. Ois aika hullua jos joku rupeaisi itse tuottamaanwaterwoman kirjoitti:Tälleen kun on hurahtanut täysin akvaarioelämään niin ei sieltä sieni/marjametsältä koskaan tulla tyhjin käsin/saavein kotiin vaikka ei niitä sieniä ja marjoja löytyisikään.
Ainahan sieltä saa jotain uutta altaisiin-vaikka niitä pipanoita ja kiviä ja oksia.
laitoikkohan liikaa? Siitäkin ne kuullemma voi alkaa riehuuneliinaa_ kirjoitti:Itse laitoin kanin papanoita altaaseeni pohjalannoitteeksi ja tämän jälkeen alkoi intianvesitähdikki kukoistaa - levästä.. En kyllä toista kertaa aio kokeilla moista!
ja niin on hamsu meijän talossa, ja tänään muistin akvaa hoitaessa että miksi en noukkisi papanoitatarumarika kirjoitti:laitoikkohan liikaa? Siitäkin ne kuullemma voi alkaa riehuuneliinaa_ kirjoitti:Itse laitoin kanin papanoita altaaseeni pohjalannoitteeksi ja tämän jälkeen alkoi intianvesitähdikki kukoistaa - levästä.. En kyllä toista kertaa aio kokeilla moista!Itse hankin hamsteria, en tuon takia oikeasti, vaan haluan lemmikin, sitten muistin yhtä äkkiä, että kappas, ei taida tarvita pohjalannoitteita ostaa jos ne on hyvömaineisia
En usko että kissan kakka kävisi.Paavo2006 kirjoitti:Kävisiköhän itämainen kissan kakka? Meiltä saa ostaa hintaan 1e/pökäle. Lisäksi hevosen sontaa 5e/muovikassillinen.