Entä millaisia kaloja siellä oli myynnissä ja minkälaiseen hintaa vaihtoivat kotia? huudettiinko niitä yksittäin vai esim parvissa?
Jos vaikka ensi vuonna uskaltautuisi mukaan

Valvoja: Moderaattorit
No kalat menivät 1/2-1/4 kaupan hinnoista, kasvit samoin. Paljon oli myös kasvilajeja joita ei saa Suomesta, osaa ei edes Euroopasta. Niille tietty hintaa olisi vaikea arvioida. Mari itseasiassa huutelikin monelle tuotteelle normaalihintaa, kiitos siitä. Ja kiitos esitelmistäkincerena72 kirjoitti:Tosi mielkiintoiselta touhulta kuullosti, voisikos joku tälläistä aloittelijaa hieman valaista, mitä tuollainen edullinen hinta on kasveissa ja kaloissa, itselläni ei oikeastaan ole mitään hajua tuosta touhusta![]()
Entä millaisia kaloja siellä oli myynnissä ja minkälaiseen hintaa vaihtoivat kotia? huudettiinko niitä yksittäin vai esim parvissa?
Jos vaikka ensi vuonna uskaltautuisi mukaan
En nyt ihan tarkalleen muista mitä tonkijoita ne oli, mutta eurolla taisivat vaihtaa omistajaa. Pussissa taisi olla 4 kpl. Huutokaupan 2. kallein tuote oli pussillinen helmimonnisia (olisko ollut 10 kpl pussissa) ja se maksoi 32 euroa. Muita kaloja oli esim. ukkopartamonniukko, taistelukaloja, täplä-, sysievä-, puna- ja helmimonnisia, kardinaalikaloja ja -tetroja, leväbarbeja, tiikeribarbeja, sampimonni, isopurjepleko, perhoskirjoahven ja monta muuta lajia mitä nyt en muista.cerena72 kirjoitti:Tosi mielkiintoiselta touhulta kuullosti, voisikos joku tälläistä aloittelijaa hieman valaista, mitä tuollainen edullinen hinta on kasveissa ja kaloissa, itselläni ei oikeastaan ole mitään hajua tuosta touhusta
Hehee, ilmeisesti mä sain sen..? Ei muuten sellaista altaissamme olekkaan. Kiitos kovasti.crisse_83 kirjoitti:..sieltä loppujen lopuksi avo sen huutokaupan loputtua lahjoitti ettiäpäin.
Tervetuloa mukaan huutokauppaan ensi vuonna! Muistathan kuitenkin, että myyntiin tavaraa/kasveja/kaloja saavat tuoda vain akvaarioseurojen jäsenet. Kuka tahansa akvaarioharrastaja saa toki tulla paikalle ostamaan tuotteita niin huutokaupasta kuin marketistakin.cerena72 kirjoitti: Jos vaikka ensi vuonna uskaltautuisi mukaan
Nämä punertavat seeprakalat saatiin itse asiassa TAS:lle lahjoituksena Coral Aquariumista silloin, kun liikkeen vuokrasopimus loppui ja he joutuivat muuttamaan pois entisistä toimitiloistaan. Eli eivät olleet seuralla itse kasvatettujaAdrianna kirjoitti:Kaloista ehdoton kunkku oli (Tas:n kasvattama?) seeprakala "special".
Kiitos tiedosta. Kauniita olivat, todella upeitaskare kirjoitti:Nämä punertavat seeprakalat saatiin itse asiassa TAS:lle lahjoituksena Coral Aquariumista silloin, kun liikkeen vuokrasopimus loppui ja he joutuivat muuttamaan pois entisistä toimitiloistaan. Eli eivät olleet seuralla itse kasvatettujaAdrianna kirjoitti:Kaloista ehdoton kunkku oli (Tas:n kasvattama?) seeprakala "special".. Kiitokset Coralin väelle lahjoituksesta!
Adrianna kirjoitti:Kaloista ehdoton kunkku oli (Tas:n kasvattama?) seeprakala "special".
Hups.crisse_83 kirjoitti:Oli, oli tavallista vallua!!*hyppii, pomppii, huutaa* Mää toin myyntiin... Myyntipöydälle tuo joutui suoraan ja sieltä loppujen lopuksi avo sen huutokaupan loputtua lahjoitti ettiäpäin.
Joo, hulluhan se on, joka maksaa, ei se joka pyytää.Raffu kirjoitti:VesiEläimeltä pari niitä ostinkin taannoin, mutta mielestäni lähtöhinta oli liian korkea huutokauppaan.
Toisaalta, jos ei ole pakottavaa tarvetta luopua, niin miksi myydä liian halvalla.
Mutta jos olisi syntynyt hirvittävä mellakka ja käsirysy markettiin, siellä oltaisiin tapeltu verissäpäin vihuviimeisestä kasvipussukasta, niin se olisi ollut MINUN VIKANI!crisse_83 kirjoitti:Millia, ei tuo vaarallista ole, eipä kukaan siittä ilmeisesti olisi tapellutkaan kun ei kaupaksi ollut mennyt.
millia kirjoitti:Mutta jos olisi syntynyt hirvittävä mellakka ja käsirysy markettiin, siellä oltaisiin tapeltu verissäpäin vihuviimeisestä kasvipussukasta, niin se olisi ollut MINUN VIKANI!![]()
![]()
Minusta kanssa juu, erittäin juu. Etenkin kun satuin bongaamaan erään punapään kiikutamassa poimupatsulipussia markettimyyntiin. Menin perästä ja haalin sen itselleni. Halvalla sain, ei voi paljoa muuta sanoaskare kirjoitti:Kaikenkaikkiaan tuotteet oli mielestäni jaettu huutikseen ja markettiin ihan sopivasti.
Itse olin nostamassa juurikin sen pussin hintaa. Se toinen siellä taaempana veti pidemmän korren siitä pussista.millia kirjoitti:Huutokaupan 2. kallein tuote oli pussillinen helmimonnisia (olisko ollut 10 kpl pussissa) ja se maksoi 32 euroa.
Itse repesin tyrskimään kun näin Satek:n huutokauppatarjouksen: Pitkät muovihanskat plus vaseliiniKiiki74 kirjoitti:keltaiset muovikäsineet (marketista). Mies kutsuu jälkimmäisiä häränsiemennyskäsineiksi.Olikohan tämä liian "tuhma" tänne?