Neuvokaa mitä tehdä tässä tilanteessa?
Valvoja: Moderaattorit
Joo mä taidan sittenkin katsoo vielä jonkun aikaa, että luovunko tuosta. Äiti niin kovasti haluaa sen tuonne olohuoneeseen, ja sitten mä pistän sen auttamaan mua ton hoidossa.
Äiti taitaa olla ainut jonka meidän perheestä saan sitä hoitamaan, sisko ei varmaan ainkaan ala hoitaa kun sanoo aina että kalat on niin tyhmiä eläimiä yms.
Vaihdetaan 240l kokolasiakvaario isompaan.
-
Adrianna
- Elite Member

- Akvaarioseurat: LAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Saa nähdä onkohan täälläkin kohta edessä altaista luopuminen
. Jos tuuri käy ja töitä puolisolle löytyy niin muutto pks:lle on edessä. Siellä asuntokoko tippuukin sitten taatusti alle tämän 60 neliön ja tilasta tulee pulaa. Muutenkin, jos muutamme niin sitten talvea vasten ja altaiden kuljetus voi olla hyvinkin vaikeaa. Olen jo miettinyt että voisinko elellä yhdellä altaalla uudessa kämpässä, täällä kun näitä on jo kolme...
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
-
jarvij
- Elite Senior Member

- Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit,
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Minulla on ollut akvaarioita vasta hieman yli 60 vuoden ajan. Ei vielä kyllästytä. ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Sivuillani voi jo olla vastaus kysymykseesi:
http://www.aquahoito.info/suomi/sivuni.php
jo yli 15000 kirjoittamaani viestiä täällä.
http://www.aquahoito.info/suomi/sivuni.php
jo yli 15000 kirjoittamaani viestiä täällä.
-
Veikkonen
- Senior Member

- Sukupuoli: Mies
Mun mielestä sun, mustaneon, kalasto näyttää tosi mainiolta ja sellaiselta tasapainoiselta hyvältä olohuonekokonaisuudelta. Taukoja hoitointoon tulee aina. Ideani mustaneonille on just toi, että äiti mukaan hoitoon vaan, jos kerran intoa on. Olohuoneessa akvaario on mitä rauhoittavin sisustuselementti!
Mun tilanne on lähinnä se, että altaiden kokoonpanot vaihtelevat jatkuvasti, eikiä mitään pysyvää synny koskaan. Pysyvällä tarkoitan kalastoa, joka pysyisi samana pidempään kuin kuusi kuukautta.
Myynti on myös aina enemmän tai vähemmän stressaavaa puuhaa. Itse teen niin, että myyn edullisesti, jotta ei tarvi murehtia nurkissa pyörivän altaan puolesta. Kuukauden stressaus, josta tuloksena on vaikka 30 euroa suurempi myyntihinta, on mielestäni jo hiukan turhaa vaivannäköä.
Iloa päätöksiinne!
Mun tilanne on lähinnä se, että altaiden kokoonpanot vaihtelevat jatkuvasti, eikiä mitään pysyvää synny koskaan. Pysyvällä tarkoitan kalastoa, joka pysyisi samana pidempään kuin kuusi kuukautta.
Myynti on myös aina enemmän tai vähemmän stressaavaa puuhaa. Itse teen niin, että myyn edullisesti, jotta ei tarvi murehtia nurkissa pyörivän altaan puolesta. Kuukauden stressaus, josta tuloksena on vaikka 30 euroa suurempi myyntihinta, on mielestäni jo hiukan turhaa vaivannäköä.
Iloa päätöksiinne!
Kiitos kaikille, nyt näyttää vähän valoisammalta tämä tilanne:)
Justiinsa tulin kotiin, ja kohta rupeen tyhjentää akvaariota, ja siirretään se olohuoneeseen.. Eli edessä on monta tuntia akvaarion parissa.. Eikä haittaa yhtään!
Haluaisin laittaa sinne jotain kivi- ja juurakko juttuja enemmän ja sit jotain melko helppohoitoisia kasveja.. Mitkähän olis sellasia?
Justiinsa tulin kotiin, ja kohta rupeen tyhjentää akvaariota, ja siirretään se olohuoneeseen.. Eli edessä on monta tuntia akvaarion parissa.. Eikä haittaa yhtään!
Vaihdetaan 240l kokolasiakvaario isompaan.