Deadly Sea Creatures

Meri- ja murtoveden akvaariot, kalat, tekniikka ym.

Valvoja: Moderaattorit

Golianth
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Golianth »

Santte kirjoitti:Sääli mielestäni... kyseinen mies on tehnyt todella paljon luonnon suojelun eteen.
Ohjelma oli ihan hauska ja omanlainen , jossa yritettiin yhdistää viihde ja luonto dokumentit.
Samaa mieltä, en kyllä tajua tätä Steven dissaamista... ottakaa nyt ihmiset selvää tyypistä ennenkuin alatte haukkumaan. Sääli että lähti, hyviä ohjelmia, loistava tyyppi dokkareiden perusteella ja todellinen luonnonystävä . :| RIP.
Lentsu
Member
Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lentsu »

Niin hänen tyylistään voi olla montaa mieltä eikä siitä todellakaan ole pakko pitää mutta hänen ohjelmaansa katsoi joku 20 miljoonaa ihmistä joille Steve oli juuri "se" juttu, näille ihmisille hän sai kerrottua eläimistä, eläinkunnasta ja taottua läpi viestiä luonnonsuojelusta.

Tienaamansa rahat hän ilmeisesti tosiaan käytti lähes kaikki luonnonsuojeluun ja maan ostoon joille perustettiin luonnonsuojelualueita.

Mutta niin tai näin niin se mikä tässä on surullisinta on hänen perheensä, kaksi lasta ovat isättömiä ja yksi nainen leski.
Beati pauperes spiritu
L M
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja L M »

Harvoin on tieto jonkun julkkiksen kuolemasta minua mitenkään hetkauttanut, mutta kun aamulla luin Satakunnan Kansasta Steve Irwinin kuolleen, olin aidosti suruissani. Jonkin lainen haikeus on takaraivossa seurannut siitä lähtien.

Mitä Steven tyyliin tulee olen toki sitä mieltä, että vähempikin kohkaus olisi riittänyt. Mutta toisaalta siitä näkee, että hän todella intohimoisesti rakasti eläimiä ja työtään niiden parissa.

Idoli hän minulle oli jossain määrin. Ainakin hänen ohjelmiaan katsoessani tunsin suurta kateutta siitä, että joku voi tehdä työtä eläinten parissa ja jopa tienata sillä omaisuutta. Voi kumpa minullakin olisi oma eläintarha. Tai edes pääsisin työhön eläinten pariin vaikkei sillä sitten niin tienaisikaan.

Niin ärsyttävältä kuin Steven kohkaaminen ainakin perus suomalaisesta tuntuukin niin oli siinä puolensakkin. Juuri tuo omituinen persoonallisuus sai sellaisetkin ihmiset, jotka eivät muuten olisi luonnosta kiinnostuneet, liimaantumaan teeveen ääreen. Aina siinä väkisinkin tarttuu jotakin tietoakin pääkoppaan.
I like them fresh!
Eagle Ray
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Eagle Ray »

L M kirjoitti:
Idoli hän minulle oli jossain määrin. Ainakin hänen ohjelmiaan katsoessani tunsin suurta kateutta siitä, että joku voi tehdä työtä eläinten parissa ja jopa tienata sillä omaisuutta. Voi kumpa minullakin olisi oma eläintarha. Tai edes pääsisin työhön eläinten pariin vaikkei sillä sitten niin tienaisikaan.
.
Tuo jonkinlajinen kateus on juuri se, mikä saa aikaan fanittamisen. Oma idolini on hommiltaan aika samankaltainen kuin Irwin, ja usein ihmettelenkin että miten kukaan ylipäätään haluaa elää jollakin toisella tavalla. Siitä ei elämän inspiraatio enää paljon parane.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Meri- ja murtovesi”