Minä en tässä ketjussa pyytänyt kommenttia mattosuodattimesta, mutta kiitos informaatiosta. Ehkä joskus sellaiseen innostun. Aiemmin totesin, että olen päätökseni tehnyt Eheim 2028:n suhteen, ja hintaan reilu 100 euroa se ei mielestäni ole rahan törsäystä "ylihinnoiteltuun härpäkkeeseen", varsinkaan kun esim Aquaball 2212 maksaa noin 80 euroa täällä Helsingin liikkeissä.
Toki varmasti kaikki siihen mattosuodattimeen verrattuna on kallista, sitä en kiistä, mutta toisaalta itsellä ei ole kokemustakaan sellaisista enkä sellaista nyt tähän altaaseen en tällä hetkellä ole kaavaillut.
Apua: Ulkosuodattimien eroista, toimivuudesta etc
Valvoja: Moderaattorit
En minä siitä mieltä pahoittanut
Mutta tuo hinta toki 2028:sta on aika paljon. Minulle tuleva kapistus maksaa 130 euroa. Siksi pääsääntöisesti hyvää käyttäjäpalautetta ansainneena päädyin tuohon 2028:iin.

Thompson kirjoitti:Turha tuosta on mieltänsä pahoittaa, kunhan vain mainitsin kun aiheesta ei ole pariin kuukauteen tapeltu missään thredissä. Melkein sen 2028 tilasin tulevaan altaaseemme, mutta hinta reilusti yli 200€ Saksassakin. Matto maksoi melkein kympin ja pumppu siihen oli valmiina kaapissa.