Labyrinttiyhdistys

Rihmakalat, kiipijäkalat, pusukalat, taistelukalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

yhdistys

liityn, hallitukseen
4
6%
liityn, jäseneksi
35
55%
hah,hah,haaa ja mä muka liittyisin
25
39%

Ääniä yhteensä: 64

Liisa S
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Tuota, eihän tämä Aqua-Webin labyrinttikalapalstakaan ole kovin vilkas. Onko teillä nyt varmasti syytä perustaa omaa postituslistaa asioille, joista valtaosan voisi hoitaa ihan täällä kaikkien ei-jäsentenkin nähtävillä?
Sam Salonen
Imperaattori
Imperaattori
Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sam Salonen »

Liisa S kirjoitti:Tuota, eihän tämä Aqua-Webin labyrinttikalapalstakaan ole kovin vilkas. Onko teillä nyt varmasti syytä perustaa omaa postituslistaa asioille, joista valtaosan voisi hoitaa ihan täällä kaikkien ei-jäsentenkin nähtävillä?
Olen kyllä Liisan kanssa samaa mieltä, kannattaako perustaa postituslista kun kaikki tiedotteet voisivat kulkea AW:n labyrinttipalstan kautta? Toki voidaan oma käyttäjäryhmä luoda teille jonka kautta voi yhteisposteja lähettää. Ja lisäksi se oma sivutila saadaan kyllä järjestetty AW:n tiloihin/alle.
Guess what?! I got a fever, and the only prescription... is more cowbell!
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maketzu »

Olen samaa mieltä Liisan ja Samin kanssa. tiedotteita voisi hvin hoidella myös tämän AW:n ja sivujen kautta. Ja mitä sitä suotta kiirehtii tuon postituslistan kanssa näin alkuvaiheessa kun ei edes tiedä paljonko jäseniä tulee.

Minun mielestä tuon postituslistan voisi jättää toistaiseksi näin alkuvaiheessa ja ottaa sitten vasta esille jos ilmenee tarvetta.
mik
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja mik »

Jos maketzu olet oikeasti kiinnostunut asiasta, ja haluat vaikuttaa perustettavan yhdistyksen toimintaan ja tavoitteisiin, niin ota yhteyttä:
bmlola@nic.fi

-mik-
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Juu, mailasin sinulle mik.
Cory
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS

Viesti Kirjoittaja Cory »

Hieman sanaleikkiä ja syntyy nimiehdotus: Knossos. Erittäin tunnettu labyrintti.....
bettaboy85
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja bettaboy85 »

...ja muinais kreikkalainen kaupunki :mrgreen: :P

Voihan sitä tätä kauttakin pyörittää tietenkin.
Tärkeempää on munmielestä se että ilmotellaan mitä noiussa kaupoissa on myynnissä ja mahollisesti kokoonnutaankin puhumaan labyrinttijuttuja.
+ esim Ciklidisteillä on tallinan ja tukholman risteilyt ja tämmöset ja jotain vastaavaa vois myös järkkää. Tapahtumia siis 8)
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Oolrait, kirjoitellaas tännekin taas vähän.

Vieläkös löytyy halukkaita?

Ja te jo ilmoittautuneet maililla niin pidetääs nyt tiiviimmin yhteyttä.
bettaboy85
Senior Member
Senior Member

just tulin tänne iuhmettelemään miksi en ole kuullut kenestäkään senjälkeen kun laitoin uusitun labyrinttilistan ja ehotuksen siitä että mulle vois ilmottaa fisuistaan????
mik
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja mik »

Ihmeiset varmaan odottavat, että joku ottaa johdon käsiinsä...

-mik-
bettaboy85
Senior Member
Senior Member

Niin no eiköhän se johto jo tavallaan olla otettu.
mä lupasin laittaajonkin verra artikkeleita ja se Maija on nyt ainakin ottanut tehtäväkseen sen että se ilmottelee uusista jäsenistä ja uusii siis sen sähköpostilistan

Mä lupasin hoitaa sen listan kun mulle ilmotellaan labyrintit niin julkaisen sen vaikka viikottain
silleen
kalan nimi tieteellinen nimi viljelty poikasia myynnissä omistajan nimi ja yhteystiedot
tyyliin.
Kukaan ei oo silti ilmottanut mulle viellä yhtään mittään. Ja empä mä nyt pelkästään omien kalojeni listaa viitti ilmotella kun siitä tulee silloin niin lyhyt ja turha ja tarpeeton pikku pätkä vaan
mik
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja mik »

Hyvää Uutta Vuotta kaikille!

Ennen joulua lähettelin kiinnostuneille meiliä, ja hieman pohdittavia asioita. Nyt olisi aika heräillä talviunien keskeltä ja ryhtyä toimintaan. Odottelen postia innokkailta ihmisiltä...

bmlola@nic.fi

-mik-
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Joo eiköhän se olisi taas aika palata tähänkin asiaan. Itsekin olen odotellut muilta mailia ym. Pidetään ihmiset yhteyttä ahkerasti vaan. Täällä kun on ihmisiä joita labyrinttikalat kiinnostavat.
bettaboy85
Senior Member
Senior Member

Joo meinasin alkaa tekemään semmoista pientä yleis juttua jostain rihmakaloista mutta sitten ajattelin että ei nuo taida olla kiinnostuneita enään...
Nuo artikkelithan voi perjaatteessa julkaista myös akvaariomaailmassa silloin ne tulisi näkyville myös semmosille ihmisille jotka ei tähän oo liittynyt + sinne saa väri kuvia..Ainakin kunnes aletaan väsäämään omaa lehtee..
Taika-Jim
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Taika-Jim »

Itse olisin myös tästä yhdistyksestä kiinnostunut.
(Nimimerkki: Kesäuniltaan herännyt)

Tosin tuossa /sam ja Liisa esitti kommenttia, että kuitenkin aika vähäistä on kiinnostus Labyrinttikaloihin.

Mutta artikkelien kirjoittaminen voisi olla ihan hyvä juttu ja ehkäpä ne voitaisiin pistää tuonne muiden artikkelien joukkoon AW:ssä? (Administraattorit?)

Jos voin olla avuksi kymmensormijärjestelmäni kanssa niin viskatkaa postia [;)]

Nämä kalat tosiaan kiinnostaneet aina, mutta jostain syystä se labyrinttikala-akvaario ei ole ilmestynyt vielä asuntoon?
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Joo meinasin alkaa tekemään semmoista pientä yleis juttua jostain rihmakaloista mutta sitten ajattelin että ei nuo taida olla kiinnostuneita enään...
Sellaista se on joidenkin kohdalla että aluksi kiinnostaa ja sitten pikkuhiljaa se alkaa hiipua.
Nuo artikkelithan voi perjaatteessa julkaista myös akvaariomaailmassa silloin ne tulisi näkyville myös semmosille ihmisille jotka ei tähän oo liittynyt + sinne saa väri kuvia..Ainakin kunnes aletaan väsäämään omaa lehtee..
Kannatan ehdotusta. Saapahan Akvaariomaailmakin juttuja. Voihan sinne kai silti akvaariomaailmaankin kirjoitella vaikka omaakin jäsenlehteä tekisi.
bettaboy85
Senior Member
Senior Member

Joo mulla on tässä semmoinen "pieni" tietopaketti taistelukalojen suvusta että voisin tehdä..semmoisen yleis jutun suvusta kalaryhmistä, muodoista hoidosta ja muusta vastaavasta. kesken on vaan joten ei kannata viellä seuraavaan lehteen sitä odotella
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Kaipaatko muuten kuvia? Saatan ehkä saada otetuksi omasta taistelukalastani kuvia. Kai tässä lähiaikoina.
bettaboy85
Senior Member
Senior Member

No mieluummin tietenkin ottaisin kuvat sulta kun tuolta nettisivuilta
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Täytyy lähetellä kun saan otetuksi. Kun pitäisi muutenkin kuvta noita kaloja sivuilleni sekä yhteen koulujuttuun. Samalla sitten lähettää sinulle siinä.
bettaboy85
Senior Member
Senior Member

Joo..onko muuten mitä taistelukala lajia/värimuotoa/evämuotoa
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Värimuoto violetti, evämunnos huntupyrstöinen.
bettaboy85
Senior Member
Senior Member

Ok no sitten ihan jees.ajattelin vaan kysyä silleen että jos sieltä tuleekin jotain tosi outoa tai vastaavasti muotoa josta en halua kuvaa laittaa lehteen
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Juu ei mitään vaaraa että olisi outo. En itsekään tykkää kun mennään liian pitkälle jalostuksessa.

Mutta komea ja kaunis yksilö. Mikä tietysti on makuasia.
depeche
Member
Member
Akvaarioseurat: Akvaarioharrastajien nettiseura
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja depeche »

Kyllä täälläkin kiinnostusta hommaan piisaa, edelleen. Jos vain olis digikamera niin täältäkin saisi noita kuvia. Pitää kattella jos saisi jostain vaikkapa lainaan. Pienimuotoinen kasvatustyöni keskittyy normaaliin huntupyrstöön väreissä sähkönsininen, vihreä, keltainen ja valkoinen, normaaliväreinä sekä marmorina.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Labyrinttikalat”