Labyrinttiyhdistys
Valvoja: Moderaattorit
-
- Imperaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Olen kyllä Liisan kanssa samaa mieltä, kannattaako perustaa postituslista kun kaikki tiedotteet voisivat kulkea AW:n labyrinttipalstan kautta? Toki voidaan oma käyttäjäryhmä luoda teille jonka kautta voi yhteisposteja lähettää. Ja lisäksi se oma sivutila saadaan kyllä järjestetty AW:n tiloihin/alle.Liisa S kirjoitti:Tuota, eihän tämä Aqua-Webin labyrinttikalapalstakaan ole kovin vilkas. Onko teillä nyt varmasti syytä perustaa omaa postituslistaa asioille, joista valtaosan voisi hoitaa ihan täällä kaikkien ei-jäsentenkin nähtävillä?
Guess what?! I got a fever, and the only prescription... is more cowbell!
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Olen samaa mieltä Liisan ja Samin kanssa. tiedotteita voisi hvin hoidella myös tämän AW:n ja sivujen kautta. Ja mitä sitä suotta kiirehtii tuon postituslistan kanssa näin alkuvaiheessa kun ei edes tiedä paljonko jäseniä tulee.
Minun mielestä tuon postituslistan voisi jättää toistaiseksi näin alkuvaiheessa ja ottaa sitten vasta esille jos ilmenee tarvetta.
Minun mielestä tuon postituslistan voisi jättää toistaiseksi näin alkuvaiheessa ja ottaa sitten vasta esille jos ilmenee tarvetta.
Jos maketzu olet oikeasti kiinnostunut asiasta, ja haluat vaikuttaa perustettavan yhdistyksen toimintaan ja tavoitteisiin, niin ota yhteyttä:
bmlola@nic.fi
-mik-
bmlola@nic.fi
-mik-
-
- Senior Member
...ja muinais kreikkalainen kaupunki
Voihan sitä tätä kauttakin pyörittää tietenkin.
Tärkeempää on munmielestä se että ilmotellaan mitä noiussa kaupoissa on myynnissä ja mahollisesti kokoonnutaankin puhumaan labyrinttijuttuja.
+ esim Ciklidisteillä on tallinan ja tukholman risteilyt ja tämmöset ja jotain vastaavaa vois myös järkkää. Tapahtumia siis 8)

Voihan sitä tätä kauttakin pyörittää tietenkin.
Tärkeempää on munmielestä se että ilmotellaan mitä noiussa kaupoissa on myynnissä ja mahollisesti kokoonnutaankin puhumaan labyrinttijuttuja.
+ esim Ciklidisteillä on tallinan ja tukholman risteilyt ja tämmöset ja jotain vastaavaa vois myös järkkää. Tapahtumia siis 8)
-
- Senior Member
-
- Senior Member
Niin no eiköhän se johto jo tavallaan olla otettu.
mä lupasin laittaajonkin verra artikkeleita ja se Maija on nyt ainakin ottanut tehtäväkseen sen että se ilmottelee uusista jäsenistä ja uusii siis sen sähköpostilistan
Mä lupasin hoitaa sen listan kun mulle ilmotellaan labyrintit niin julkaisen sen vaikka viikottain
silleen
kalan nimi tieteellinen nimi viljelty poikasia myynnissä omistajan nimi ja yhteystiedot
tyyliin.
Kukaan ei oo silti ilmottanut mulle viellä yhtään mittään. Ja empä mä nyt pelkästään omien kalojeni listaa viitti ilmotella kun siitä tulee silloin niin lyhyt ja turha ja tarpeeton pikku pätkä vaan
mä lupasin laittaajonkin verra artikkeleita ja se Maija on nyt ainakin ottanut tehtäväkseen sen että se ilmottelee uusista jäsenistä ja uusii siis sen sähköpostilistan
Mä lupasin hoitaa sen listan kun mulle ilmotellaan labyrintit niin julkaisen sen vaikka viikottain
silleen
kalan nimi tieteellinen nimi viljelty poikasia myynnissä omistajan nimi ja yhteystiedot
tyyliin.
Kukaan ei oo silti ilmottanut mulle viellä yhtään mittään. Ja empä mä nyt pelkästään omien kalojeni listaa viitti ilmotella kun siitä tulee silloin niin lyhyt ja turha ja tarpeeton pikku pätkä vaan
Hyvää Uutta Vuotta kaikille!
Ennen joulua lähettelin kiinnostuneille meiliä, ja hieman pohdittavia asioita. Nyt olisi aika heräillä talviunien keskeltä ja ryhtyä toimintaan. Odottelen postia innokkailta ihmisiltä...
bmlola@nic.fi
-mik-
Ennen joulua lähettelin kiinnostuneille meiliä, ja hieman pohdittavia asioita. Nyt olisi aika heräillä talviunien keskeltä ja ryhtyä toimintaan. Odottelen postia innokkailta ihmisiltä...
bmlola@nic.fi
-mik-
-
- Senior Member
Joo meinasin alkaa tekemään semmoista pientä yleis juttua jostain rihmakaloista mutta sitten ajattelin että ei nuo taida olla kiinnostuneita enään...
Nuo artikkelithan voi perjaatteessa julkaista myös akvaariomaailmassa silloin ne tulisi näkyville myös semmosille ihmisille jotka ei tähän oo liittynyt + sinne saa väri kuvia..Ainakin kunnes aletaan väsäämään omaa lehtee..
Nuo artikkelithan voi perjaatteessa julkaista myös akvaariomaailmassa silloin ne tulisi näkyville myös semmosille ihmisille jotka ei tähän oo liittynyt + sinne saa väri kuvia..Ainakin kunnes aletaan väsäämään omaa lehtee..
Itse olisin myös tästä yhdistyksestä kiinnostunut.
(Nimimerkki: Kesäuniltaan herännyt)
Tosin tuossa /sam ja Liisa esitti kommenttia, että kuitenkin aika vähäistä on kiinnostus Labyrinttikaloihin.
Mutta artikkelien kirjoittaminen voisi olla ihan hyvä juttu ja ehkäpä ne voitaisiin pistää tuonne muiden artikkelien joukkoon AW:ssä? (Administraattorit?)
Jos voin olla avuksi kymmensormijärjestelmäni kanssa niin viskatkaa postia
Nämä kalat tosiaan kiinnostaneet aina, mutta jostain syystä se labyrinttikala-akvaario ei ole ilmestynyt vielä asuntoon?
(Nimimerkki: Kesäuniltaan herännyt)
Tosin tuossa /sam ja Liisa esitti kommenttia, että kuitenkin aika vähäistä on kiinnostus Labyrinttikaloihin.
Mutta artikkelien kirjoittaminen voisi olla ihan hyvä juttu ja ehkäpä ne voitaisiin pistää tuonne muiden artikkelien joukkoon AW:ssä? (Administraattorit?)
Jos voin olla avuksi kymmensormijärjestelmäni kanssa niin viskatkaa postia
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nämä kalat tosiaan kiinnostaneet aina, mutta jostain syystä se labyrinttikala-akvaario ei ole ilmestynyt vielä asuntoon?
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Sellaista se on joidenkin kohdalla että aluksi kiinnostaa ja sitten pikkuhiljaa se alkaa hiipua.Joo meinasin alkaa tekemään semmoista pientä yleis juttua jostain rihmakaloista mutta sitten ajattelin että ei nuo taida olla kiinnostuneita enään...
Kannatan ehdotusta. Saapahan Akvaariomaailmakin juttuja. Voihan sinne kai silti akvaariomaailmaankin kirjoitella vaikka omaakin jäsenlehteä tekisi.Nuo artikkelithan voi perjaatteessa julkaista myös akvaariomaailmassa silloin ne tulisi näkyville myös semmosille ihmisille jotka ei tähän oo liittynyt + sinne saa väri kuvia..Ainakin kunnes aletaan väsäämään omaa lehtee..
-
- Senior Member
-
- Senior Member
-
- Senior Member
-
- Senior Member
-
- Member
- Akvaarioseurat: Akvaarioharrastajien nettiseura
- Sukupuoli: Nainen
Kyllä täälläkin kiinnostusta hommaan piisaa, edelleen. Jos vain olis digikamera niin täältäkin saisi noita kuvia. Pitää kattella jos saisi jostain vaikkapa lainaan. Pienimuotoinen kasvatustyöni keskittyy normaaliin huntupyrstöön väreissä sähkönsininen, vihreä, keltainen ja valkoinen, normaaliväreinä sekä marmorina.