Tuskin kyselivät parisataa vuotta sittenkään, kun jo kadulla virtasi ihmisen paskaa...Knirppu kirjoitti:Et ilmeisesti omista lapsia? Ne kun eivät liiemmälti ulkona leikkiessään kysele, ollaanko ojassa vai jalkakäytävälläVilleJ kirjoitti:
Nyt sitten nirppanokat jaksaa valittaa koirankakoista, kun koirat tekevät tarpeensa ojaan tms. paikkaan.Ja onpahan monet koiran omistajatkin valittaneet, kun koirankin tassut rypevät siinä ulosteessa...
Ja kuten kirjotettu, jos hätä tulee keskelle katua, niin mukava koiranomistaja siivoaa ne. Ojat ovat asia erikseen, kaikkea paskaa siellä ojissa on jo muutenkin, joten koirankakat on pieni harmi. Mistä sitä koiraveroa maksettiinkaan alunperin? Pois koiravero, jos itse pitää siivota jäljet. Ja juu, en omista koiraa, että turha syyttää ilkeäksi koiraihmiseksi joka ei ajattele muitten parasta

Ainakin minulle lapsena kerrottiin, missä on hyvä leikkiä ja missä ei saanut leikkiä. Ojat eivät liene kovin suosittuja paikkoja, edes lapsille - vaikka silloin tällöin tuli kirkonrottaa leikkiessä jonnekin pusikkoon piiloiduttua. Oli sitä lapsenakin silmät toki päässä ja aivot, joilla ajatella - vaikka ei ihan differentiaaliyhtälöitä ratkaistukaan silloin vielä. Tosin löytyyhän näitäkin lapsia, jotka tunkee kaikkea suuhunsa mitä näkevät...
Jaa juu... Nykyäänhän vanhemmat eivät enää opeta mitään vaan kaikki selätetään koulun vastuulle. Vanhemmat eivät edes tunnu välittävän siitä, mitä lapset ulkona tekevät - kunhan vain ovat pois silmistä. Niin se aika muuttuu, voi niitä kultaisia lapsuusaikoja, kun kaikki oli vielä toisin - ihmiset fiksumpia, jopa lapsetkin osasivat ajatella itse ja kuritettiin, kun pahaa tehtiin...