Akvaarioseuroista

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

sahe
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja sahe »

Kiitti Kaitsu palautteesta! Se oli mieluista kuultavaa.
Kiitos myös kaikille jäsenille + muille hienosta retkestä Merimaailmaan Helsinkiin!
Ikuisuus on aina läsnä. Elämme sitä nyt. -C. Gilman
Otto S.
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Otto S. »

Kotiseutuperinteitä kunnioittaakseni päätin selvittää, josko täällä Vantaallakin olisi toimiva akvaarioseura, johon liittyä. Pikaisella haulla löytyi kyllä muutama maininta kyseisenlaisesta organisaatiosta. Eli sellainen ilmeisesti on ainakin ollut joskus. Vaan mahtaakohan kukaan tietää, onko seuran toiminta lakkautettu (kenties kannattamattomana), vai jatkuuko vireänlainen toiminta edelleen?

Otto S.
Entäpä jos kaikki baaritiskeillä pilkkivät siirtyisivät järviemme jäille?
prboy
Monnispesialisti
Monnispesialisti

Viesti Kirjoittaja prboy »

onko seuran toiminta lakkautettu (kenties
kannattamattomana), vai jatkuuko vireänlainen toiminta edelleen?
Vantaan akvaarioseura on nukkunut ruususen unta jo vähintäänkin vuosikymmenen. Vaan ehkäpä sinä olet prinssi, joka herättää sen uudelleen henkiin?
Otto S.
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Otto S. »

No, mitään viisastenkiveä ei taida minultakaan löytyä, jonkunsortin lasikenkä ehkäpä sensijaan.

Mutta vakavoituakseni, lienee siis viisainta hakeutua HAS:n jäseneksi, mikäli ei ylhäisessä yksinäisyydessä halua vireää yhdistystoimintaa pyöritellä?

Otto S.
Entäpä jos kaikki baaritiskeillä pilkkivät siirtyisivät järviemme jäille?
-Alix-
Katalysaattori
Katalysaattori
Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Alix- »

sadie kirjoitti:
Mari kirjoitti: Viime aikoina olemme saaneetkin houkuteltua mukaan uusia naamoja, mikä on mukavaa. Lisää!
Hyvin saitte Mikon kanssa mutkin suostuteltua (eikä tainu olla edes kovin vaikeaa :mrgreen: ) tulemaan HAS:n tuleville pikkujouluille tutustumaan tuohon seuraan. Niinkuin jo tässä topicissa aiemmin mainitsinkin, niin mukaan lähteminen on helpompaa, kun tuntee jonkun joka houkuttelee mukaan.
Juu, tämä mainittu parivaljakko on tehnyt hyvää työtä uusien jäsenten houkuttelemiseen, minäkin tulen tutustumaan HAS:iin ensimmäistä kertaa pikkujouluihin. Yksi hullu lisää siihen soppaan :mrgreen: Ja onhan paikalle tuleminen jokseenkin helpompaa kun tuntee edes jonkun naaman. Toisaalta jos meitä "uusia naamoja" tulee sinne enemmänkin, niin onpa kehäkonkareillakin mihin tutustuilla.
Koralli- ja kasvinisti. Minkäs sille voi.
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Mari Kurki »

Sateenkaari02 kirjoitti:Juu, tämä mainittu parivaljakko on tehnyt hyvää työtä uusien jäsenten houkuttelemiseen, minäkin tulen tutustumaan HAS:iin ensimmäistä kertaa pikkujouluihin. Yksi hullu lisää siihen soppaan :mrgreen: Ja onhan paikalle tuleminen jokseenkin helpompaa kun tuntee edes jonkun naaman. Toisaalta jos meitä "uusia naamoja" tulee sinne enemmänkin, niin onpa kehäkonkareillakin mihin tutustuilla.
Me nyt olemme niin tehokkaita... :mrgreen: Mutta juu, tällä puheella merkitsen sinut virallistakin virallisemmalle pikkujouluihin ilmottautumislistalle. Tämä vinkkinä kaikille muillekin jotka ovat kyseiseen tapahtuumaan saapumassa. Ilmoittautukaa minulle tai Tuirelle etukäteen, niin tiedetään varata sopiva määrä puuroa...
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
bettaboy85
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja bettaboy85 »

Mutta hei....koskas ne pikkujoulut onkaan??
Pystynkö tulla sinne mukaan vaikka sitä haslehteä ja laskua ei vielä postiluukusta ole pudonnutkaan. Olen kuitenkin siihen liittymässä!!
Maisu
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Maisu »

En näe kristallipallostani minkä nimisiä henkilöitä näiden nimimerkkien taakse kätkeytyy, joten kaikenlaiset HAS-kyselyt on hoidettava kotisivuilta löytyvien hallituksen yhteystietojen kautta.

Tuore Kalalehti pikkujoulutietoineen on ilmestymässä ensi viikolla, ja viimeisillekin marraskuussa jäsenhalukkuutensa ilmaisseille on maanantaina postitettu maksulappu ja edellinen lehti. Ellei näitä ala postiluukusta tipahdella niin sitten kannattaa lähettää minulle mailia allaolevaan iki-osoitteeseen.

Pikkujouluihin ovat tietysti kaikki jäseneksi haluavatkin tervetulleita, kunhan ilmoittautuvat Marille tai Tuirelle.
nokipoju
Starting Member
Starting Member

HAS (Oli: Akvaarioseuroista)

Viesti Kirjoittaja nokipoju »

HAS:iin on vaan vissiin mahdotonta liittyä. Olen ottanut yhteyttä kahteen hallituksen henkilöön eri kerroilla ja mitään ei ole tapahtunut. Joten tulee vähitellen olo, että pitäkää kioskinne...
bettaboy85
Senior Member
Senior Member

Laitoin mailia joskus jollekkin hassin hallituksen jäsenelle.
Vastausta ei kuulunut todella pitkään aikaan... luulin jo että mut oli unohdettu.
Mutta ei sitten onneksi ollutkaan. Lasku on varmaan jo tuolla postilaatikossa. Nytten vaan vaatii energiaa nostaa tämä laiska p*rsaus tuolista ja mennä hakemaan se
Holstedt
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Holstedt »

bettaboy85 kirjoitti:Mutta hei....koskas ne pikkujoulut onkaan??
Pystynkö tulla sinne mukaan vaikka sitä haslehteä ja laskua ei vielä postiluukusta ole pudonnutkaan. Olen kuitenkin siihen liittymässä!!
17.12 muistaakseni kello 18 (huutakaa jos meni väärin). Myös potentiaaliset liittyjät ovat toki tervetulleita.
Aloitin jo silloin kun sinä vielä leikit poneilla
bettaboy85
Senior Member
Senior Member

Mitä siellä on ohjelmistossa???
Kati
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kati »

bettaboy85 kirjoitti:Mitä siellä on ohjelmistossa???
Uusien jäsenten monnikaste haialtaassa, tietty :mrgreen:... No ei ny kai :P.

Kati
Viimeksi muokannut Kati, 18:30, 04.12.2002. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuire
Junior Member
Junior Member

Pikkujouluista

Viesti Kirjoittaja Tuire »

bettaboy85 kirjoitti:Mitä siellä on ohjelmistossa???
Ohjelmassa on pientä tietokilpailua palkintoineen ja varmaan muutakin leikkimielistä kilpailua. Tarjolla minun ja Marin keittämää puuroa ja joulutorttuja. Tulkaa ken uskaltaa! :mrgreen:

Niin ja paikkana sitten Lintsin sealife. Mutta siis, jos olette tulossa, ilmottautukaa mulle tai Marille, muuten että ehkä saa puuroa. Ja jokainen sit maksaa itse pääsymaksun, 5e, sealifeen. eli HAS-jäsenet tai jäseneksi aikovat, tervetuloa!

Tuire

P.s. Se, joka ihmetteli, että ei ole saanut vastausta kyselyihinsä HAS:iin liittymisestä, vois laittaa mulle mailia, niin yritetään saada asia eteenpäin.
Tuire.Saloranta@helsinki.fi
bettaboy85
Senior Member
Senior Member

Ok.Kuulostaa kivalta vaikken torttuihmisii ookkaan kunnon joulupuuro maistuu aina.
Ilmottauduin jo marille.
OPnkos se sealife muuten ihan siinä normaalin lintsin vieressä [:I] en oikee tiiä ku en oo käyny lintsil varmaa 5 vuotee [:I]
Tuire
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Tuire »

bettaboy85 kirjoitti: OPnkos se sealife muuten ihan siinä normaalin lintsin vieressä en oikee tiiä ku en oo käyny lintsil varmaa 5 vuotee
Siellähän se. Erillinen sisäänkäynti Tivolitien (?) puolelta.

Tuire
-Alix-
Katalysaattori
Katalysaattori
Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
Viesti:

Re: HAS (Oli: Akvaarioseuroista)

Viesti Kirjoittaja -Alix- »

Mari kirjoitti:tällä puheella merkitsen sinut virallistakin virallisemmalle pikkujouluihin ilmottautumislistalle. Tämä vinkkinä kaikille muillekin jotka ovat kyseiseen tapahtuumaan saapumassa.
Hui! Kiitos mari, enpäs tiennytkääön että pitää ilmoittautua vaikka eilen tipahtikin HAS:in maksulapun kanssa pari viimeistä jäsen"paperia" luukusta ja kolusin ne heti [:I] . Kait sitä aika nopeasti oppii talon tavoille [;)]
nokipoju kirjoitti:HAS:iin on vaan vissiin mahdotonta liittyä. Olen ottanut yhteyttä kahteen hallituksen henkilöön eri kerroilla ja mitään ei ole tapahtunut. Joten tulee vähitellen olo, että pitäkää kioskinne...
Itselleni tuli vähän sama fiilis kun yritin turhaan mailata vanhentuneisiin osoitteisiin... Onneksi Maisu huomasi purnaukseni ja oikoi asian :P Ja nopeastihan ne laput sieltä luukusta tipahtivatkin. Jäsenlehdessä näkyykin olevan uudemmat osoitteet, mutta ne eivät kauhiasti silloin auttaneet [;)]
Koralli- ja kasvinisti. Minkäs sille voi.
bettaboy85
Senior Member
Senior Member

Määkin sain tuon sakkolapun eilen. :mrgreen: ja sen lehden....enpätiennytkään että käärmeenpääkalat pystyy noinkin pohjosessa elämään...oon kyllä kuullut että levii kauheeta vauhtii ympäri maailmaa
Maikov
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Maikov »

Mutta, mitäs olette mieltä tästä, perustettiin Mikkeliin akvaarioseura viime keväänä ja nyt on joukossamme reilut 50 jäsentä, nuoria ja vähän vanhempia henkilöitä.

Tämän keskustelun aloittajalle: Itse olen kuulunut yhteen jos toiseenkin seuraan ja Mikkelin akvaarioseuraan liittyminen oli hetkessä päätetty. Itse kuulun seuran perustaja jäseniin ja olen yksi seuran hallituksen jäsen ja sitten siinä sivussa ylläpidän seuran nettisivuja. Meillä ei todellakaan ole viinojen kanssa läträilty ja ne sekstailutkin on pois suljettuja.

Mutta jokainen taplaa tyylillään [;)]
Saara
Member
Member
Viesti:

Akvaarioseuroista

Viesti Kirjoittaja Saara »

Hieno homma, Maikov. Olen epäilemättä sellainen ihminen, että tapaan kerätä mahdollisimman paljon informaatiota, ennen kuin toimin. Siksi aloitin ja osallistuin tähän aiheeseen. Uskoisin, että loppujen lopuksi tämä keskustelu on tuonut myönteistä julkisuutta akvaarioseuroille, ja olen mitä todennäköisimmin itsekin liittymässä mukaan. :D
nokipoju
Starting Member
Starting Member

Re: HAS (Oli: Akvaarioseuroista)

Viesti Kirjoittaja nokipoju »

nokipoju kirjoitti:HAS:iin on vaan vissiin mahdotonta liittyä. Olen ottanut yhteyttä kahteen hallituksen henkilöön eri kerroilla ja mitään ei ole tapahtunut. Joten tulee vähitellen olo, että pitäkää kioskinne...
Juuh, kioskin saatte pitää ja sille saatte uusia asiakkaitakin, koska PÄIVÄ sen jälkeen kun kirjoitin tämän aneemisen itkuvirren sain postia HAS:sta :D Kiitos siitä!

Jotten aivan kokonaan menetä kasvojani niin ehkä hieman ripeämpi toiminta yhteydenotoissa olisi, eh, mukavampaa. Vaikkakin kyseessä on harrastus [;)]
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”