Addressi !
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
No siinä olis kovin toimiva suunnitelma millä saatais startattua projekti.. Ihan heti ei tule korjattavaa mieleen.millia kirjoitti:Okei, olisi kategoria "Kyydit".
Sinne sitten joko avun tarjoaja avaisi keskustelun esim. "HML-TRE-HML 1.10.2005" ja poistaisi sen sitten 2.10.2005 tai ennen jos tulee toisia suunnitelmia. Viestin otsikkoa pitäisi myös voida muokata, jos vaikka reissu siirtyy parilla päivällä.
Samoin kyydin tarvitseva voisi avata keskustelun otsikolla "TRE-HML?" jos ei ole väliä milloin kyyti menee tai "TRE-HML 1.10.2005?" jos on päivän päälle tarkkaa. Molemmissa tapauksessa keskustelun aloittanut poistaa ilmoituksen heti kun sille ei ole enää käyttöä.
Omien ilmotusten poisto tosin saattaa ainakin mulla venähtää pari päivää.. Aina reissun päällä.
Lisää nimiä listaan vaan nyt.
-Syyttömän on helppo hymyillä-
Kannatetaan! Tosin täällä sivu-Suomessa asuvana huomauttaisin, että kyydit eivät välttämättä mene isosta kaupungista toiseen isoon kaupunkiin, vaan esim. minä matkalla Joutsasta Alajärvelle tein siinä sivussa kalakyydityksen Äänekoskelta Kyyjärvelle. Mitenkähän semmoisetkin voisi huomioida?
Jonkin pidemmän reitin ajaja voisi tietysti mainita otsikossaan 1-2 välietappia matkan varrelta, jos tarjolla olisi useampia reittivaihtoehtoja.

-
- Junior Member
-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Siis tarkoitin sitä, että jokaisesta kyydistä tai kyydin tarpeesta avataan uusi keskustelu "Kyydit" kategoriaan sillä ehdolla että toista samanlaista ei juuri sillä hetkellä ole. Sillä ei ole väliä kirjoittaako otsikoksi TRE-HKI, vai Joutsa-Alajärvi + lähialueet. Ihan samalla tavalla kuin esim. alkeet kategoriassa on jokaisen kalastohaaveet omina keskusteluinaan. Mukaan sopii keskusteluun tunkea ne kyselijät, joilla on saman tyyppiset haaveet ja muuten sama tilanne. Eli sillä logiikalla jos vaikka on keskustelu TRE-HKI ja ylläri ylläri joku toinenkin on matkalla samalla välillä niin hän voi samaan keskusteluun laittaa uuden viestin jossa ilmoittaa oman kulkuaikansa.
Mielestäni otsikkoon ei kannata kellonaikaa laittaa vaan päivämäärä. Itse viestiin sitten kirjoittaa mihin aikaan kyyti kulkee. Viestissä voisi myös mainita, voiko poiketa jossain matkan varrella. Fiksua voisi olla ilmoittaa myös, että voiko kyyditä esim. isoja akvaarioita vai pitääkö kaiken olla syliin sopivan kokoisia.
Mielestäni otsikkoon ei kannata kellonaikaa laittaa vaan päivämäärä. Itse viestiin sitten kirjoittaa mihin aikaan kyyti kulkee. Viestissä voisi myös mainita, voiko poiketa jossain matkan varrella. Fiksua voisi olla ilmoittaa myös, että voiko kyyditä esim. isoja akvaarioita vai pitääkö kaiken olla syliin sopivan kokoisia.
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Mä en ymmärrä miten toi voisi toimia, ilman että ihan oikeesti luottaa siihen tyyppiin joka sun parinsadan euron suodatinta alkaa kuskaamaan, että se kanssa menee perille. Ei niin etten luottisi kanssaharrastajiin, mutta ei myöskään niin että automaattisesti luottaisiin niihin kaikkiin yli tuhanteen mitä täällä kirjoittelee.
Mutta erinäisiin tapahtumiin, kuten huutokauppoihin, luentoihin ja miitteihin voisi olla ihan kiva mennä kimppakyydillä.
Mutta erinäisiin tapahtumiin, kuten huutokauppoihin, luentoihin ja miitteihin voisi olla ihan kiva mennä kimppakyydillä.
P.A.L.L.O.K.A.L.A
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
-
- Advanced Member
Parinsadan euron suodattimen saa varmaan paremmin kuljetettua postitse tai matkahuollon kautta. Eiköhän tuo kuljetuspalvelu lähinnä hyödyttäisi eniten niitä, jotka tarvisevat eläimille kuljetusta. Ja nehän (tavallisimmin) eivät ole kovin arvokkaita.
Mun kans olis niin heleppua olla, sais olla justihin niinku mä sanon.