Kaikki on suhteellista hinnan suhteen. Mun mielestä Powerlinet on lähes parhaita markkinoillaolijoista.
Ymmärrän Eheimin kalliuden sapettavan,muakin sapettaa, mutta olen huomannut niiden joilla ei Eheimejä ole haukkuvan niitä eniten
Valvoja: Moderaattorit

Minäkin palaan ko ketjuun. Mulla tuosta akupallosta se ilmastinkoje lakkasi totaalisesti yhtäkkisesti toimimasta. Missähän vika? Missä asennossa kuristimen olisi oltava , jotta siis kuplia muodostuisi? Olen veivannut sitä sivulle ja eteen tuloksetta.Leksi kirjoitti:Palataas tällaseen vanhaan ketjuun, aloin ihmettelemään tuota aquaballin ilmastinkojetta, itsellä siis se malli 2212. Kun tuossa mainittiin, että virtauksen kuristuksen tulee olla täysillä tms, jotta saadaan parempi ilmastus.
Tämä sotii hivenen omia kokemuksiani ja järjen käyttöäni vastaan (minkä järjen?). Eli omasta suodattimesta tulee kuplia huomattavasti enemmän, kun virtausta ei kuristeta. Tämä kuristushan on tässä minun laitteessa siis ennen ilman imemis letkua, joten järkeni sanoo että mitä suurempi on ilmaletkun ohi menevä virtaus, sitä paremmin ilmaa tulee mukaan. Joten suurimmalla virtauksella ilmastin toimisi parhaiten. eli tämä siis päin vastoin mitä annoin itseni ymmärtää tästä ketjusta.
...