Kuten etukäteen arvasin, kesä meni enkä ehtinyt kiviä valaa vaikka niin olin suunnitellut. Tosin tarinaan liittyy aivan yllättäen omille harteille jäänyt wanha (ja reilusti remonttia ennen talvea kaipaava) omakotitalo.
Akvaariota en ole paljon ehtinyt vilkaista.
Muutama viikko sitten oli talourakka takanapäin ja oli aikaa ruveta suunnittelemaan akvaarion uutta sisustaa. Malawit on myyty ja allas möllöttää nyt tyhjänä olkkarin nurkassa.
Tulevaan konseptiin kuuluu Isoja kiviä ja himmeää valoa.
Ajanpuutteen vuoksi päätin oikaista ja tilasin "parin"

illan mallaamisen jälkeen muutaman BTN-modulin. Eilen kävin hakemassa kivet kotiin. Harmikseni sain kuulla, että yhtä tilaamani kiveä ei löytynyt.

Pahus, meni suunnitelmat uusiksi. Tänään olen samalla millipaperi/kivien pienoismalli menetelmällä yrittänyt saada hyvännäköistä jälkeä sijoittelemalla kiven palasia uudelleen ja uudelleen ilman tyydyttävää lopputulosta.
Eli jos nurkissa pyörii ylimääräisiä BTN-kiviä (vaikka wanhoja palasiksi sahattuja) olen erittäin kiinnostunut.
Muussa tapauksessa alkaa lähipäivinä pikku sahausoperaatio, jotta saan koko tekniikan piiloon muutamalla isolla lohkareella.
Saa nähdä mitä siitäkin tulee? Jos tekeleestä tulee siisti, voisin ehkä laittaa kuvan tänne.
Asukit on vielä hieman hakusessa, joten ajattelin varmuuden vuoksi jättää pari pimeää luolan tapaista koloa altaaseen.
Ehkä Tropheuksia . . . tai Brichardeja . . . tai malaweja . . .tai jotain muuta.