Rapuliina kirjoitti:Ihastelimme erityisesti näyttelyselostuksien ja muun markkinointimateriaalin kivaa graafista ilmettä.
Kiitos! *röyhistelee rintasulkiaan*

kivaa tuota oli tehdä kun sai päättää ilmeestä aikalailla itsenäisesti. Kiire tosin painoi päälle monessakin kohtaa, näyttelyjulkaisussa jossain minun luovassa (?) kuvatekstissä uiskentelee neontera jne... Ja kova oli kiire noiden allaskuvauksienkin kanssa kun niitä väkersin perjantaiyönä kahdeltatoista alkaen, kursiivit sun muut hävisivät kaikessa ierosilmäisyydessäni. Kaikista altaista ei siinäkään vaiheessa tiedetty mitä niihin oli tupsahtanut, eli parhaillaan tässä työstän uusia lappuja jotta saadaan loppuviikoksi oikeat tiedot altaisiin. Kuvia olisi ollut mahdoton saada kaikista kaloista, saatika kasveista, altaita on kuitenkin 70 ja lajeja aivan mieletön määrä. Hatunnosto Liisalle joka aivan mielettömässä aikataulussa väkersi hienoa tekstiä altaisiin ja julkaisuun!
Pakko myöntää että oli puhti hieman poikki ja lopussa kun oli viikon verran huhkinyt melkein 24h päivässä tuota näyttelyä. Nyt en ole käynyt paikan päällä yli vuorokauteen ja olo jo helpottaa. Jalustat ovat tosiaan aika matalat, altaita jo korotettiin paksuilla styroxeilla, mutta päätettiin että näyttely on lapsillekin tarkoitettu eikä kakruja näin tarvitsisi nostaa joka altaalle. Asiakkaat itse keksivät mainion vaunuparkin kierron alusta, sitä ei edes itse tajuttu

Itse olen suuresti tyytyväinen, jos joku kaipaa hienompia altaita niin sopii ensi erralla tulla tekemään niitä, mielestäni tuolla on jo aika upeita ilmestyksiä kuten esim. maisun kasviallas ja nanoriutta, marin liejuryömijät jne.... Kyseessä oli kuitenkin harrastajien kokoama tilaisuus eikä mikään pro-tapahtuma. Kauppiailla oli aivan vapaat kädet toteuttaa omia juttujaan osoastoilleen joten jos jossain oli vain "tylsiä tyhjiä altaita" esillä niin valittakaa likkeisiin, mielestäni siniriutalla oli aivan mahtava kokoonpano jota he väsäsivät monen monta päivää!
Muistaakseni jarvij murisi siitä, että vastakkaisessa hallissa oli aivan mieletön määrä teinejä lautaekspossa, mutta kun todettiin että sinne oli bussikuljetus SkiExposta ja että takana oli suuria urheiluvälineketjuja niin eipä enää tuntunut pahalta kun katsoi omaa tungosta

Itse olen tyytyväinen vaikka tuli vedettyä itsensä todella piippuun. Skare näköjään on kuvannut mun Leonkin! Hauskaa oli kuulla kakrujen huutavan "kato mikä iso kultakala" ja sitten liejuryömijäiden kohdalla "äiti tää on kuollu! ÄÄÄÄÄ!" (kala liikkui).
Kyllä minä hullu nautin tuosta tekemisestä sen verran että voisin toistekin sen tehdä. Mutta ei ehkä ihan heti, tässä on vielä purku edessä (kivaa hommaa viemärittömässä tilassa).
Koralli- ja kasvinisti. Minkäs sille voi.