Olen myös samaa mieltä tuosta "suu säkkiä myöten"-jutusta.. eli jos rahaa ei ole on todella parempi odottaa. Omalla kohdallani on kyse enemmän siitä mihin rahat olisi soveliasta käyttää tai kuten vanhempieni mielestä (mikä on ihan fiksua) ne olisi soveliasta säästää ja olla käyttämättä turhuuksiin..

toisaalta ymmärrän hyvin heidän näkemyksensä, sillä tottahan on että rahoille varmasti löytyisi ainakin tuottavampia kohteita(esim. rahastot, arvotaide) ja voihan olla, että joudun pidemmäksi aikaa sairaaksi jolloin en voi käydä töissä, lisäksi iso akvaario nostaa myös vakuutusmaksuja. Mutta kuten moni asiaa sivusi, olen itse riittävän addiktoitunut ja päästänivialla, kokeakseni että kaurapuuro ja vanhat vaatteet ovat coolimpia jos huoneistossa on iso akvaario.. x)
Olen nyt alustavasti kääntymässä rehellisyyden kannalle, koska toisaalta laskelmoin, että mykkäkoulun alettua ja mahdollisten rahahanojen katkettua voinen koittaa päästä hesburgeriin tai lassila- tikanojalle luuttuamaan lattiaa..

(sen verran voin lohduttaa, että ihan ilmaiseksi en ole rahoja nytkään saanut, sillä olen täysipäiväisesti töissä perheyrityksessä, toki nyt saan esim. valita työaikani hieman vapaammin vaikka sitten onkin 24/7 päivystyksessä, mutta esim. tämäkin on kirjoitettu työajalla..

)
Toivokaa onnea, ihan niin rohkea en ole että kertoisin etukäteen akvaariosta, mutta näiltänäkymin se saa olla kuten taulu hyvinkin esillä ja rahanmenon suhteen voin lohduttaa heitä, että osan rahoista saa takaisin myymällä eteenpäin kalliita "miljoona"kalan poikasia ja tämä myös lähentää minua "mahdollisesti tulevaan" ammattiini meri/järvibiologina.. Hyvässä lykyssä isäni(joka on myyntimies) arvostaa loistavaa puhettani(ja teidän nerokkaita pointtejanne) ja saan täyden siunauksen koska olen tullut niin häneen.. *in my dream*