auttaako styroksi?

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

marko.markkanen
Member
Member

Viesti Kirjoittaja marko.markkanen »

No,tuo on Helsingin Akvaariokeskukseen näkemys asiasta.
En minäkään ihan ymmärrä tuota. Oman altaani hommasin tuolta ja siihen tuli alle solukumi (kai...siis sellainen retkipatjan tapainen). Sitä siinä meillä kotona asenneltiin Petrin sekä akvaarion valmistajan kanssa yhdessä. Ensin jalusta -> vesivaneri -> retkipatja (joka oli ensin reilusti yli akvaarion kokoinen) -> allas. Lopuksi leikattin altaan ulkopuolelle tulevat retkipatjat mattoveitsellä. Eli kyllä ainakin minun altaassa on pehmuste myös kehysten alla.

En tiedä onko asian ydin juuri siinä että käytetään kovempaa materiaalia kuin tuo retkipatja, jonka takia pehmuste ei saisi tulla kehyksien alle.
sani
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja sani »

marko.markkanen kirjoitti:Oman altaani hommasin tuolta ja siihen tuli alle solukumi (kai...siis sellainen retkipatjan tapainen). Sitä siinä meillä kotona asenneltiin Petrin sekä akvaarion valmistajan kanssa yhdessä. Ensin jalusta -> vesivaneri -> retkipatja (joka oli ensin reilusti yli akvaarion kokoinen) -> allas. Lopuksi leikattin altaan ulkopuolelle tulevat retkipatjat mattoveitsellä. Eli kyllä ainakin minun altaassa on pehmuste myös kehysten alla.
Sinulla ei kuitenkaan ole juuri Akvastabilia? Tuo suositus siis tuli Akvastabilin tehtaalta ja Petri sen minulle siis lähetti. Lienee allaskohtaista miten pitää toimia.
marko.markkanen
Member
Member

Viesti Kirjoittaja marko.markkanen »

Ei niin [:I] . Olen seuraillut tätä viestiketjua sivusilmällä ja epähuomiossa putosin kärryiltä mistä allas merkistä oli kysymys. No näin kuitenkin meillä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”