pets friends tampereella

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

allablaze
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen

Re: pets friends tampereella

Viesti Kirjoittaja allablaze »

Minä tein juuri aika ison tilauksen kyseiseen firmaan. Tämän ketjun huomasin vasta nyt. Olin aivan haltioissani, kun sain mahdollisuuden hankkia lähestulkoon mitä vaan, edulliseen hintaan, koska täällä meidän suunnalla ei ole yhtään liikettä josta olisi mahdollisuus ostaa yhtään mitään. Kalat toimitetaan kotiin, ja saan maksaa tilaukseni käteisellä vasta kun tavara/kalat vaihtavat omistajaa. Kuvittelin tämän loistavaksi asiakaspalveluksi.
No, viikon päästä olen viisaampi, mutta tällä hetkellä voin vain kehua palvelua. Vastaukset kysymyksiin tulee nopeasti ja kaikkea haluamaani on pystytty järjestämään :)
Tarvitsemme eniten rakkautta silloin kun sitä vähiten ansaitsemme.
allablaze
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen

Re: pets friends tampereella

Viesti Kirjoittaja allablaze »

Nyt on iso läjä pieniä kaloja kotiutettu karanteeniin. Kaikki kalat (helmi- ja hehkurasboroita, hunajarihmoja sekä tulimakkarakaloja) ja rapuset olivat sitä mitä toivoin. Kaikkia oli sovittu määrä. 50stä kalasta vain yksi tulimakkarakala ui ajoittain kylkimyyryä ja näyttää siltä ettei välttämättä kestä päivän rasitusta. Muut ovat virkkuja ja hyvännäköisiä, toki järkyttyneitä ja vähän hailakoita vielä. Muutaman päivän päästä varmaan tietää jo enemmän ja vasta viikkojen kuluttua selviää, menikö kaikki hyvin, mutta tällähetkellä; vedenalaisessa valtakunnassa kaikki hyvin!
Tarvitsemme eniten rakkautta silloin kun sitä vähiten ansaitsemme.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”