Noin 600L altaan remontti + paludaarion rakentaminen

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

Sisso
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen

Re: Noin 600L altaan remontti + paludaarion rakentaminen

Viesti Kirjoittaja Sisso »

Täältäkin kiitos kokokuvasta! On tuo melkoinen katseenvangitsija, ei voi kuin onnitella upeasta työstä! Huh huh!
Popularity of an idea can never imply validity. Truth is never democratic.-Clive Ei muita YV-viestejä kuin myynti- ja ostoilmoituksiin liittyvät, kiitos
m1ksu
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja m1ksu »

Kiitos,kiitos!

Ihan olen itsekin tuohon suht tyytyväinen. Tosin jos uudestaan tekisin niin tuon taustan kokeilisin tehdä toisella tekniikalla ja hieman eri matariaaleilla!
Sitä en tiedä olisiko sitä helpompi tehdä toisin ja mikä olisi lopputulos! 8O
Parannettavaa jäi kyllä mielestäni aika paljon mutta tuskin projektit tähän jää..kun vauhtiin on päästy.
Powie
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Powie »

m1ksu kirjoitti:Kiitos,kiitos!

Ihan olen itsekin tuohon suht tyytyväinen. Tosin jos uudestaan tekisin niin tuon taustan kokeilisin tehdä toisella tekniikalla ja hieman eri matariaaleilla!
Sitä en tiedä olisiko sitä helpompi tehdä toisin ja mikä olisi lopputulos! 8O
Parannettavaa jäi kyllä mielestäni aika paljon mutta tuskin projektit tähän jää..kun vauhtiin on päästy.
Viititkö hiukan avata tätä?
Jotain tuonsuuntaista suunnitelmissa kaukana tulevaisuudessa ja koska suunnittelijana on parantumaton listojentekijä, olisi kiva kuulla kokemuksista tarkemmin.
Ensin mun pitää toki hakea rakennuslupa laajennukselle, eli kylpyhuoneelle ja sinne olisi tarkoitus laittaa sitten joskus myös paludaario :D

Mutta kun kerran pääsee alusta asti ottamaan asian jopa piirustuksissa ja rakenteissa huomioon, niin olisko vinkkejä tai huomioitavia asioita?
O/OV: sinineoneita ja helmiseeproja parviin jatkoksi, piikkisilmiä pohjlle vipeltämään.

Kotona: 60l + ~ 200l pikkusinttejä, lisänä koirat ja kanit.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”