Nå mukaan tuli todella iso ja hieno vallisneria ja vielä isompi Jaavansaniainen "Lance Leaf" sekä vielä 4 valkoista platya.
Lisää värejä minun platy kokoelmaan

Oli kyllä todella hyvä ja hauska päivä

Oli nimittäin ensimmäiset akvaario huutokaupat.
Valvoja: Moderaattorit
Jäin sinne vielä katsomaan markettiä kun porukkaa lähti. Se kala joka oli punatimanttiahven jäi ostamatta ja myös paljon sukarapuja.monniomistaja kirjoitti:Hieman kasveja, etsimäni Varjon kirja, siis yksi niistä ja sisäsuodattimen joka oli kyllä uusi mutta samanhintainen kuin Saksassakin...
Huutokaupassa oli yksi kala joka jäi myymättä, joku barbi...? Tietääkö joku löysikö se uuden kodin? Entäs myymättä jääneet sukaravut...?
Kaikki värilliset sukaset menivät uusiin koteihin, mutta maatiaisen värisiä kirsikkataustaisia jäi vielä. Ovat siis periaatteessa kirsikoista, mutta harmaita. Mutta nyt ne ovat sitten tosi avartuneita sukasia, sillä eikös sen matkailun sanota avartavanmonniomistaja kirjoitti: Huutokaupassa oli yksi kala joka jäi myymättä, joku barbi...? Tietääkö joku löysikö se uuden kodin? Entäs myymättä jääneet sukaravut...?
Mullakin pitäisi olla hentojatulinsammalta tossa pikkualtaassa, mutta muistaakseni joku vinkkasi täällä joku aika sitten, että hentojatulissa näkyy siinä keskellä sellanen lehtiruoto vai mikä se nyt onkaan.. Ei mulla ainakaan näy, joten lienee siis süsswassertangia.Riveriana kirjoitti:Mukaan tarttui kasveja, jaavansaniaista pariakin versiota, melalehtiä ja hentojatulinsammalta. Tosin tätä kyllä vähän ihmettelin. Tuli niin kovasti süsswassertang mieleen. Miten nämä kaksi erotetaan varmimmin toisistaan?
Jaa, sinnekkös ne pulahti, mainiota, pääsivät sitten hyvään kotiin!Junttis kirjoitti:..tokkoahven ja pari rysäkirjoahvenia.
Ai sä ostit sen ihmeellisen suodattimenJunttis kirjoitti:Mulle tarttui mukaan Catfish atlas, lämppäri, suodattimia (mukaanlukien se Tunzen ihmeellinen laitasuodatin) tokkoahven ja pari rysäkirjoahvenia. Mua kyllä vähän ihmetytti ettei noille affenoille ollut menekkiä muualle. Komeita nuo on ku mitkä! Tattis mukavasta päivästä.
Juu kala löysi kodin minulta. Huutiksen jälkeen poikkesin lppävaariossa ja siellä oli pari lähestäysikasvuista. Nämähän ovat älyttömän upeita kaloja. Jos olisin tinnyt, olisin voinut hankkia sen mahdollisen parin.monniomistaja kirjoitti:Hieman kasveja, etsimäni Varjon kirja, siis yksi niistä ja sisäsuodattimen joka oli kyllä uusi mutta samanhintainen kuin Saksassakin...
Huutokaupassa oli yksi kala joka jäi myymättä, joku barbi...? Tietääkö joku löysikö se uuden kodin? Entäs myymättä jääneet sukaravut...?
Ei ollut minun, mun oli kaikki niissä isoissa pusseissa. Mä kasvatan vaan tikruja, sakuroita ja A-lk tulisukia.Thapahiska kirjoitti:Vallumaarit, olikohan noi sinisethelmisukaravut (?) sun kasvatteja?![]()
Olivat siis sellaisessa karkkiboksissa (oli vuotanut matkan aikana varmaan puolet vedestä, mutta onneksi tajusin laittaa siihen pussin ympärille! Kaikki ravut siis hengissä! )?
vallumaarit kirjoitti:Hieno tilaisuus, kiitos kaikille! Ei ollut mennyt Saksasta tilatujen laaturapujenkaan kasvatustyö ihan hukkaan, kun ostajat osasivat niitä arvostaa, kiitos siitä!
Mulle tarttui omenapuun oksia, upouusi seran hiilarilevitin putki, jota juuri tarvitsin. Kasveja vähän, kun ei mahdu juuri mitään enää. Valoputki, ketapangia, ja ihania juovaimunuoliaisvauvoja. Tuolla ne painelee kivikossa isojen kaa kimpassa.
Jeps tänne pulahti. Tuo tokkoahvena vaikuttaa varsin veikeältä otukselta. Näitä kun sais muutaman lisää.VesiEläin kirjoitti:Jaa, sinnekkös ne pulahti, mainiota, pääsivät sitten hyvään kotiin!Junttis kirjoitti:..tokkoahven ja pari rysäkirjoahvenia.
Joo ostin siihen huimaan kahden euron hintaan. Illalla ajattelin testata että miten tuo oiken toimii.malawi kirjoitti: Ai sä ostit sen ihmeellisen suodattimenVoisit sisustaa altaa 80-luvun teeman mukaan
Varmaan olis auttanut. Värit on vielä vähän haaleat, mutta uskalsivat tänään jo tulla ruokaa maistelemaan.Thompson kirjoitti: Junttis: Olisi varmasti pitänyt tulostaa ahventen kuva siihen ämpärin kylkeen kun selästä ei voi kauneutta nähdä?
Kiva kuullaHilleri kirjoitti:Juu kala löysi kodin minulta. Huutiksen jälkeen poikkesin lppävaariossa ja siellä oli pari lähestäysikasvuista. Nämähän ovat älyttömän upeita kaloja. Jos olisin tinnyt, olisin voinut hankkia sen mahdollisen parin.monniomistaja kirjoitti:Hieman kasveja, etsimäni Varjon kirja, siis yksi niistä ja sisäsuodattimen joka oli kyllä uusi mutta samanhintainen kuin Saksassakin...
Mutta mukaan tarttui:
Ruokinta-automaatti
Läjä kasveja, joiden nimiä ei tuu mieleen, kuin osittain tai sitten ne olivat tunnistamattomia. MM. se "iso" miekka jossa oli pienet lehdet. Ja tosiaan rahaa meni.