Kamala akvaariokuume päällä, pitäisi omaan kotiinkin saada loota jonka kanssa voisi puuhata joka päivä. Ongelmana vain rahapula eli lahjoitetaan -ilmoituksia bongaillaan.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Valvoja: Moderaattorit
Millainen valaisin? Minulla saman verran litroja tuossa isoimmassa ja pitäisi kai lisää valoja laittaa, kun nyt siinä on 2*30W ja olen vähän käsittänyt että siinä saisi olla tuplasti enemmän valoa..weemano kirjoitti:Kaaheenkamala paikka.. Ostin uudenlaisen valaisimen, jonka käytöstä mulla ei oo vielä haisuakaan.
No, jospa saan sen toimimaan ja 250l kukoistamaan!
Kiitoksia. Ajattelinkin, että se vois olla katinkultapleko kun googlen kuvahaulla tuli niitä, mutta tuli nyt varmistettua. Joissain plekoissa on sen verran pienet erot, ettei mun aloittelijansilmä niitä erota.zibuli82 kirjoitti:^
Katinkultamonni LDA 25 (Pit bull pleco, Parotocinclus jumbo).
Joo. Tossa porukassa on yksi vaaleampi ja pienikokoisempi yksilö, jonka aluksi luulin kuolleen, koska se näyttää parven heikommalta, mutta kuollut yksilö ei ollut se. Ihan hyvin se vaalea yksilö ui muiden mukana, ja näyttää pärjäävän hyvin.nianau kirjoitti:They: vaikken mä nyt mikään vanha harrastaja olekaan, niin silti uskallan sanoa et jos vesiarvot + muut kunnossa eikä viimeisimmästä vesivaihdosta ole ainakaan kahta viikkoa kauaempaa (normisti tietysti välinä se viikko), niin joskus vaan käy noin. Tuo kala on ollut syystä tai toisesta heikko ja sit vaan heittänyt henkensä. Tietysti muitakin kaloja kannattaa tarkkailla.
They2 kirjoitti: Nyt taas tuli yksi toinen ongelma. Yksi noista romminokista on jotenkin outo. Sillä on kyllä punainen pää, yhtä kirkas kuin muilla, mutta pyrstön seepraraidat on tosi vaalea. Ui muuten hyvin, mutta kun pysähtyy paikoilleen, niin alkaa joskus tärisemään ja kääntyy jopa kyljelleen. Ui muuten siis ihan normaalisti. Voiko käytös johtua siitä, kun lisäsin tänään akvaan yhden partiksen?