jotain Jukan korvaan Tukholman akvaario-illanistujaisissa

Valvoja: Moderaattorit
Väitän edelleen etten spämää!dsl kirjoitti:Ottamatta kantaa siihen faktaan, että spämmäät, totean, että samalla tavalla kaikki samanlaiset matot ovat samanlaisia.jarvij kirjoitti:Minä en "spämää" mitään. Heikkoutena tuossa taustassa on se että kaikki olisivat sitten samannäköisiä ja kokoisia. Pitäisi mallistoa laajentaa jne. Mutta vieläkin jäitä hattuun sanon minä, vaikka mitäs tuosta.
Minä en tiennytkään että Sunen taustat ovat olleet lasikuitua. Luulin että ne ovat monikerroksellista polyuretaania. No aina sitä oppii uuttajartzu65 kirjoitti:Minä epäilen että Suuri lasikuituakvaariotaustaguru Sune Holm on kuiskutellut
jotain Jukan korvaan Tukholman akvaario-illanistujaisissa
Tasan tarkkaan samaa mieltä kanssasijartzu65 kirjoitti:Asia ei varmasti muutu vaikka Pallastunturin laelta asiaa katsastelee
Minulla on syyni menetellä kuten menettelen. Tärkeää mielestäni on ettei nyt juuri aloiteta uusia taustaprojekteja. Eikö asiaa milllään voi ottaa ihan rauhallisesti sellaisenaan.Jyrki kirjoitti:Ja sitten Jukka Järvi vielä ihmettelee, miksi porukka ei tajua kuinka hyvä tuo *****suodatin on ja miksi kaikilla ei ole jo tuota *****suodatinta
Ei ihme ettei oikein vakuuta, kun täällä noin käyttäytyy, lapsellista sanon minä!
Öh.. Ei? Miksi pitäisikään. Kun itsekin vaadit väitteille perustelut ja moitit mutu ja mäti tiedon leviämistä, niin miksi sinun sanomasi pitäisi uskoa ilman mitään pohjaa?jarvij kirjoitti: Minulla on syyni menetellä kuten menettelen. Tärkeää mielestäni on ettei nyt juuri aloiteta uusia taustaprojekteja. Eikö asiaa milllään voi ottaa ihan rauhallisesti sellaisenaan.
Jyrki kirjoitti:Ei ihme ettei oikein vakuuta, kun täällä noin käyttäytyy, lapsellista sanon minä!
Piitulainen kirjoitti:Minun mielestäni olisi paljon tärkeämpää, että Herra Järvi hoitaisi lääkityksensä kohdalleen.
Noniin, mentiin taas hieman yli. Eli ei yhtään tällaista viestiä enääjartzu65 kirjoitti:Juu, joku harrastajahan tässä vaan ilmeisesti haluaa huomiota![]()
Pelottaa ihan oikeasti, kun joskus vuosien päästä joutuu jäämään eläkkeelle ja sitten ei ole oikein tekemistä,niin täytyy vissiin rueta hakemaan sitä huomiota vaikka tämmöisen aqua-webin kautta![]()