Kuinka piilottaa/suojata ulkosuodatin koiralta?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Pomppis
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen

Re: Kuinka piilottaa/suojata ulkosuodatin koiralta?

Viesti Kirjoittaja Pomppis »

narm kirjoitti:
Pomppis kirjoitti:
narm kirjoitti:Kyllä jotain koiria pidetään kotona ollessa häkissä. Tilavissa sellaisissa. Koska käytös ym muut häiriöt niin pahoja, että joillekin ei muuta ratkaisua. Onko se kivaa, kun koira tuhoaa esim. sohvan ihan viikottain...? Tai pissii sängyt ym. piloille?jne...... 8O
[}:)] Ja ne käytös ym muut häiriöthän korjaantuvat juuri häkkiin lukitsemalla... Eipä ole ihme jos koirasta alkaa vähän häiriintyneeltä tuntua. Jokainen voi vaikka kokeilla itse sulkeutumalla työpäivän mittaiseksi ajaksi vaatehuoneeseen tai weskiin. Ja kuvitella sen tapahtuvan jokaikinen päivä! :cry: Kannattaa hakea ammattiapua, jos ei itse osaa ratkaista ongelmaa. Ja kyllä: tiedän ettei tämä ole koirasivusto. Harmittaa vaan tuollainen niin vietävästi.

Voin mä olla päivän ruuan+juoman+lelun(tietokone)kera vaatehuonees, no problem... [;)] .
Mut tässähän on kyse nyt VAAN koirasta. Ne on eläimiä.
Ja eläimet tottuu hyvin. Kaikkia käytöshäiriötä ei välttämättä vaan saa millään pois.
Satun muutaman tälläisen tapauksen tietämään.
Ja ihmiset ovat vain ihmisiä. Myös ihmiset tottuvat hyvin, mutta ei heidänkään "vangitsemisensa" ole oikein. Ja parempaa ei älyä kaivata, jos ei siitä tiedä. Mutta onko se silti eettisesti oikein? Käytöshäiriöt eivät ole synnynnäisiä, vaan ihmisten toiminnallaan aiheuttamia. Niitä sitten yritetään korjata/estää aiheuttamalla lisää käytöshäiriöitä.

Tätä aihetta tuskin saadaan käsiteltyä loppuun yhteisymmärryksessä. PITÄISIKÖ MEIDÄN SIIRTYÄ TAKAISIN AKVAARIOIHIN?!?
Dora
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Nainen

Re: Kuinka piilottaa/suojata ulkosuodatin koiralta?

Viesti Kirjoittaja Dora »

Aikamoisen keskustelun saitte aikaiseksi ulkosuodattimesta :? No, meillä tosiaan ulkosuodatin-ongelma on ratkaistu tilapäisesti. Jokainen koiranomistaja tekee niinkuin parhaaksi näkee, mä en halua rajata koiran liikkumatilaa tai laittaa sitä häkkiin työpäivän ajaksi. Onpahan kuulemma niitäkin ihmisiä, jotka laittaa koiran remmillä lämpöpatteriin tms. kiinni, jotta koira ei pääse tekemään tuhojaan yksinollessaan 8O Että näin...
* 750 litrainen
* 64 litrainen
* Amerikanakita-tyttö s. 20.07.2008
* Amerikanakita-poika s. 6.9.2015
* 2 marsupoikaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”