Mä oon syöttänyt erilaisia pohjatabletteja,pakastesurvareita ja hiutaleita..kyllä ne partiksen kurkunkin kimpussa ovat välillä,mutta en tiiä sitte syövätkö,vai ihmettelevätkö vaan..Siraya kirjoitti:Minäkin olen haaveillut imunuoliaisista omaan akvaani. Etsin tietoja netistä ja löysin tälläisen linkin http://www.kolumbus.fi/pekka.sivander/n ... jaiset.htm
Lainaus linkin tekstistä: "Kun imunuoliaiset ryömivät kivillä ja kasvien lehdillä raastaen alustaa leveällä suullaan, on yleisesti luultu, että ne ovat levänsyöjiä. Imunuoliaiset eivät silti syö levää, vaan imuroivat levän joukossa eläviä pikkuotuksia. Ne voivat myös syödä pieniä hyönteistoukkia, matoja ja eläinten raatoja. Lyhyen suolen vuoksi ne eivät pysty hyödyntämään kasviaineksia. Imunuoliaisten huono menestyminen akvaariossa lienee usein johtunut siitä, että niille ei ole tarjottu sopivaa ruokaa. Pakastetut hyönteistoukat ja FD-ruokatabletit ovat parasta ravintoa, mutta myös hyvälaatuiset hiutaleruoat sopivat yleensä perusruokavalioksi." Mitä mieltä te olette tuosta?

Minkä ikäisiki noi muuten yleensä elää?Onko tietoa kellään?