Joo, ei mitään tietoa mitä mahtavat maksaa noin normaalisti

. Nykypäivän hinnoilla arvaisin hinnaksi ehkä 150-200 e kappaleelta, mut voi olla että veikkaan pieleen ja pahasti

. Joten, suosittelen kysymään alan liikkeestä

. Ja löysin itsekin tuon Archis 15:n sekä 16:n, mutta mun mielestä mun ei ole kumpikaan noista, kupu on hiukan erilainen. Mutta niistä on tietty hyvä aloittaa kyselyä

.
No se yksi henkitoreissaan oleva harlekiini oli todella laihan oloinen. Mutta arvoitukseksi nuo kuolemat jää (tai todennäköisesti on monen tekijän summa, lääkitys, stressi, pieni koko ja heikko vastustuskyky). Ikävää että sinäkin jouduit asian oppimaan kantapään kautta. Mutta erittäin paljon kiitos kannustuksesta, kaipa täältä pohjalta taas jossain vaiheessa päästään nousuun. Toivottavasti jouluun mennessä alkaa olemaan taas hommat hanskassa, ettei tarvitse koko joulua stressata ja murehtia... mä kun tuppaan olemaan hiukan sellainen etten pysty rentoutumaan jos jokin asia on rempallaan

.
Ja vähän tässäkin vaiheessa lohduttaa kuitenkin se, että ahvenet ovat jo kerran harjoituskuteneet eikä vaan nahistelleet, siitä olen erittäin onnellinen

! Jos vaikka joskus meikäläinenkin pääsisi kasvattamaan pieniä timanttivauvoja... (ja rihmisvauvoja, se iso naaras on niin pulska että pitäisi saada se kyllä kutemaan jossain vaiheessa jollain konstilla)

. Tuleekin muuten mielenkiintoista sitten kun vapautan nuo isommat affenat sekaan jossain vaiheessa, saa nähdä onko kovatkin kahinat vielä tulossa.
Punatimantin kanssa olen vähän hukassa, sitä ei voi siirtää tuonne isoonkaan ettei se sitten hotkaise mun pikkuruisia leviksiä/harlekiinia suihinsa. Että toivottavasti se saisi nyt piakkoin uuden kodin...
---------------------
AAPUA! Ruokin äsken kalat ja seurailin ison altaan touhuja. Timanttiakka oli taas kovin kiukkuisella päällä ja yritin tiirailla akvaarion peräosaan, että mitä ne siellä kupeksii. Yhdellä liuskekivellä olin näkevinäni mätimunien jäännöksiä ja ajattelin, että senpä takia saavat kaikki sieltä kyytiä (nyt jo myös isot harlekiinit ja leväbarbitkin). Mutta sitten aloinkin katsomaan tarkemmin, kun toinen timantti syöksähti ja ajoi jonkun uteliaan tiehensä. Ilmaan pöllähti jotain, mutta tarkemmin katsottuna siellä oli jotain muutakin kuin roskaa... tsiisus, meinasin saada slaagin

. Siellä on monta kymmentä pikkutimanttivauvaa!!
Apua, mitä mä teen sen Camacell-kuurin kanssa, ens viikon alussa pitäis heittää toinen satsi sisään. Taitaa olla pakko jättää väliin tai yrittää pyydystää vauvat tuolta?? Help! Ja mitä ne syö?? Pitääkö mun yrittää alkaa kasvattaa artemiaa. En ole kyllä ikinä kasvattanut, vaikka välineet multa kyllä pitäis löytyä. IIK, jännä päivä!