![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nyt täytyis jaksaa oottaa ens lauantaihin, että pääsee hakemaan ellei mies pääse joku päivä töistä aiemmin ja lähe hakeen niitä.
Tyyne on kyllä tosi ahne possu, ja ainoastaan surviaiset kelpaa.
Valvoja: Moderaattorit
Mitäs oot muuten tuolla antanu ruoaksi, pakastesurviaistako?tyynelle_kamuja kirjoitti:^No niinpä niin! Kyllä sille ruoka ainakin on maittanut meillä, että ihan varmasti ei oo vaan siellä liikkessä saanut oikeaa ruokaa tai ei ainakaan tarpeeksi.
Tulis nyt äkkiä lauantai niin sais ne uudet kaverit!!!!!
Ilmeisestityynelle_kamuja kirjoitti:
Tyyne on kyllä tosi ahne possu, ja ainoastaan surviaiset kelpaa.
ÖÖh mitä tarkotat tuolla puikolla?narm kirjoitti:Juu toi "suklaalevy"on musta kätevin.Ne annospalat on liian isoja, kun ei paljoo tarvii.
Tosin se sellainen puikko oli kätsä, mutta hirvee kiskuri hinta.
Levänsyöjäksi voisin ehdottaa nuolimonneja eli ottoja, ovat tosi hyviä levän syöjiä eivät oikeestaan paljon muuta syökkään kun levää.tyynelle_kamuja kirjoitti:^Mä en oo mikään pro, mutta luin vaan, että kutemiseen ph vois olla n. 6,5 ja vesi hieman lämpimämpää. Mutta tuo on vaan luettua tietoa, että eipä ole omakohtaista kokemusta..
Mä ostin Tyynelle tänään sellasta Tetran geeliruokaa missä on artemiaa. En oo vielä kokeillu, jotenkin jännittää avata se pussukka, että mitä sieltä paljastuu, hieman noita ötökeitä arastelen![]()
Sainkin tänään jo sen kannon tuonne Tyynelään. Se on kiva, sinne tulee kiva tunneli mistä voi uida ja ehkäpä siinä olis jollekkin monnille hyvä väijypaikka.
Yritin tänään Faunattaressa tutkailla noita kaikkia pohjan asukkeja, mutta en mä kyllä tiiä mikä ois kiva... En haluais mimitään kauheen isoa tyyppiä sinne pohjalle, enkä mitään mikä vois helposti lisääntyä.
Suositelkaapa nyt jotain kivaa monnia tai vastaavaa, joka vois hoitaa levätilannetta.