Onko vaasalaisia akvaristeja?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
Re: Onko vaasalaisia akvaristeja?
Mun mielestä tämä alue kaipaisi akvaario yhdistystä, mutta pitäisi vain olla joku joka tietäisi asiasta enemmän. Tällä alueella kun niitä akvaristeja on 

jup totta..
Vieläkös on paikalliset järjestellyt yhteisiä tapaamisia tai muuta yhteistä toimintaa?
Itse olen hiljattain aloitellut harrastuksen uudelleen, oli välissä vajaa 10 vuotta taukoa. Tauon aikana osoitekin muuttui Vaasaan.
Itse olen hiljattain aloitellut harrastuksen uudelleen, oli välissä vajaa 10 vuotta taukoa. Tauon aikana osoitekin muuttui Vaasaan.
Samoin aloittelin pienen paussin jälkeen taas harrastuksen. En tiedä kuinka aktiivista on toiminta kun en tiedä kuin muutaman akvaristin täältä.
Facebook ryhmän voisi laittaa? saisi ainakin tavarat vaihtoon ja myyntiin paikallisten kesken :)
Facebook ryhmän voisi laittaa? saisi ainakin tavarat vaihtoon ja myyntiin paikallisten kesken :)
Hyvä ajatus.fleedu kirjoitti:Facebook ryhmän voisi laittaa? saisi ainakin tavarat vaihtoon ja myyntiin paikallisten kesken
------------------------
Perustinkin samantien avoimen ryhmän Facebookiin, Vaasanseudun Akvaarioharrastajat
Tervetuloa.
Juuri olin aikeissa perustaa samannimisen ryhmän mutta jäin miettimään tuleeko Vaasanseudun yhteen vai erikseen Vaasan seudun
hyvä kun laitoit, pitää käydä liittymässä!
Näemmä siellä on jo muitakin.

Näemmä siellä on jo muitakin.
Vaasalainen minäkin. Joskin sen verran erakko etten tapaamisiin ole innokas (työni puolesta joudun olla liiankin sosiaalinen joten vapaa-ajalla haluaa olla ihan itsekseen). Foorumilla olen tavoitettavissa riittävän hyvin, samoin fb:ssä. 
Ei muuten löydy tuota fb-ryhmää, joten saisiko suoran linkin etusivulle tänne? Tuo hakutoiminto fb:ssä on ihan pyllystä.

Ei muuten löydy tuota fb-ryhmää, joten saisiko suoran linkin etusivulle tänne? Tuo hakutoiminto fb:ssä on ihan pyllystä.