Lasit ihan kuolassa?Hermen kirjoitti:Meillä koira (sakuristeytys) yrittää imaista kalat suuhunsa näppärästi siitä lasin läpi... fiksu otus.

Valvoja: Moderaattorit

Ja kaikista uskomattominta on, että vastaava on tapahtunut minulle vielä uudelleen, nykyisen eheim classicin kanssa, mistä myös jäi yksi hanasulku avaamatta puhdistuksen jälkeen. Onneksi vähän nopeammin sentään hokasin, mistä on kyse.
 Ja kaikista uskomattominta on, että vastaava on tapahtunut minulle vielä uudelleen, nykyisen eheim classicin kanssa, mistä myös jäi yksi hanasulku avaamatta puhdistuksen jälkeen. Onneksi vähän nopeammin sentään hokasin, mistä on kyse.  

julmaa...mangrove kirjoitti:Tämä juttu ei tapahtunut itelle, vaan veljelle. Kotona oli kissa, joka tykkäs alkuun olla akvaarion lampun päällä lämmittelemässä. No, se tykkääminen sai sit kerran märän lopun, kun broidi oli siivotessaan allastaan nostanut kansilasit ja valaisimen pois. Kissa sit tavalliseen tapaansa luuli et sinne altaan päälle voi mennä lämmittelemään. Vaan mitenkäs kävikään. Tassujen alle ei osunu lamppu vaan 60l märkää vettä... Oli kissa kuulemma näkemisen arvoinen ja vähän ihmeissään...
 Meillä kissat tyytyvät vain katselemaan kalojen uintia viereiseltä tuolilta. vähän käpälällä räpsintää jos liian lähelle tulevat, ei muuta.
  Meillä kissat tyytyvät vain katselemaan kalojen uintia viereiseltä tuolilta. vähän käpälällä räpsintää jos liian lähelle tulevat, ei muuta.
 Ikinä ei ole mennyt sen jälkeen lähellekään akvaariota.
 Ikinä ei ole mennyt sen jälkeen lähellekään akvaariota.
 ). Siellä se möllötti ihmeissään häkin pohjalla ja milliksenpoikaset piilottelivat kauhuissaan pintakasveissa.
 ). Siellä se möllötti ihmeissään häkin pohjalla ja milliksenpoikaset piilottelivat kauhuissaan pintakasveissa.  

Myös leväsukaravut hiippasivat etualalla enemmän kuin tavallisesti, ja siinä se koira vinkui ja vilkuili meitä ja nuoli lasia. Meidän koira oli ihan ihmeissään siskon kummasta käytöksestä ja vinkui ja yritti saada huomion käännettyä. Ja me järkevät ihmiset tietysti naurettiin ihan kippurassa
 Myös leväsukaravut hiippasivat etualalla enemmän kuin tavallisesti, ja siinä se koira vinkui ja vilkuili meitä ja nuoli lasia. Meidän koira oli ihan ihmeissään siskon kummasta käytöksestä ja vinkui ja yritti saada huomion käännettyä. Ja me järkevät ihmiset tietysti naurettiin ihan kippurassa 

Uudet kannot oli ostettuna ja laitoin ne likoon kylpyammeeseen. Toinen käppyröistä ei suostunut uppoamaan, ja minätyttö sain neronleimauksen; Tiedättehän ne jyvillä täytetyt hartianlämmittimet? Nakkasin sellaisen käppyrän päälle, ja upposihan se. Lähdimme koko perheen voimin pariksi päiväksi Kilpisjärvelle uuden altaan hakuun, enkä uhrannut viritykselle sen enempää mietteitä. Ennen kuin tulimme kotiin. Mies meni vessaan ja ihmetteli kummallista hajua. Minä vain tuumasin että taisi jäädä pyykit lähtiessä koneeseen.
 Uudet kannot oli ostettuna ja laitoin ne likoon kylpyammeeseen. Toinen käppyröistä ei suostunut uppoamaan, ja minätyttö sain neronleimauksen; Tiedättehän ne jyvillä täytetyt hartianlämmittimet? Nakkasin sellaisen käppyrän päälle, ja upposihan se. Lähdimme koko perheen voimin pariksi päiväksi Kilpisjärvelle uuden altaan hakuun, enkä uhrannut viritykselle sen enempää mietteitä. Ennen kuin tulimme kotiin. Mies meni vessaan ja ihmetteli kummallista hajua. Minä vain tuumasin että taisi jäädä pyykit lähtiessä koneeseen. 
  .
 .![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif) Eivät puhuneet mitään, mutta kovasti näyttivät nuuhkivan ilmaa ja nostelivat kulmalkarvoja keskenään
 Eivät puhuneet mitään, mutta kovasti näyttivät nuuhkivan ilmaa ja nostelivat kulmalkarvoja keskenään ![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif) .
 .

Sokerin lisäys kävi kyllä mielessä, mutta mies aikoi sitten pullottaa koko tuotannon... Ja tietysti tuli ne vieraatkin justiinsa hajua ihmettelemään... Mutta tässä siis uusi resepti "kiljusysteemille"
 Sokerin lisäys kävi kyllä mielessä, mutta mies aikoi sitten pullottaa koko tuotannon... Ja tietysti tuli ne vieraatkin justiinsa hajua ihmettelemään... Mutta tässä siis uusi resepti "kiljusysteemille" 

. Minä siinä myötätuntoisena ystävänä ensimmäiseksi halusin tietää, mikä millis se oli ollut ja miten kalalle oli käynyt. Ehdinpä neuvoa lisäämään vedenparannusainettakin jos oli tullut pintavammoja  tms, ja udella, uiko kala normaalisti... Kaveri taas oli soittanut minulle kuullakseen, voiko HÄN sairastua, kun oli tullut säikähdyksissään nielaisseeksi tilkan akvaariovettä
 . Minä siinä myötätuntoisena ystävänä ensimmäiseksi halusin tietää, mikä millis se oli ollut ja miten kalalle oli käynyt. Ehdinpä neuvoa lisäämään vedenparannusainettakin jos oli tullut pintavammoja  tms, ja udella, uiko kala normaalisti... Kaveri taas oli soittanut minulle kuullakseen, voiko HÄN sairastua, kun oli tullut säikähdyksissään nielaisseeksi tilkan akvaariovettä  .
 .

Ei kyllä arvattu, että KALAT voisivat kissan mielestä olla niin pelottavia.
 Ei kyllä arvattu, että KALAT voisivat kissan mielestä olla niin pelottavia. Kiva tunne jälkeen päin kakoa ja niistää kuravetta rööreistä,  kun muutenkin mun oksennusrefleksi on aika herkkä.
 Kiva tunne jälkeen päin kakoa ja niistää kuravetta rööreistä,  kun muutenkin mun oksennusrefleksi on aika herkkä. Kun kesä on taas tulossa, on aika katsahtaa vähän kinttukarvoihin ja todeta, että talvella on sheivailut jääneet hiukka vähiin. Ratkaisu pulmaan on... Rapuepilaattori!
  Kun kesä on taas tulossa, on aika katsahtaa vähän kinttukarvoihin ja todeta, että talvella on sheivailut jääneet hiukka vähiin. Ratkaisu pulmaan on... Rapuepilaattori! Tuntuu niillä yllättävän paljon voimaakin olevan tassuissaan, nipisteli aika lailla varsinkin käsivarren sisäpuolella.
  Tuntuu niillä yllättävän paljon voimaakin olevan tassuissaan, nipisteli aika lailla varsinkin käsivarren sisäpuolella. 
Se on varmaan sukua meidän kissalle. Meille tuli aikoinaan hiiri (luetaan "Hirmuinen hiiri!") sisään. Aiheutettuaan paniikin (äitini kammoaa hiiriä), Hirvittävä hiiri kulki talon toiseen päähän jossa ei ulko-ovea ole. Isäni keksi hakea paikalle kissan. Kissa tuotiin huoneeseen, se haisteli mistä hiiri oli kulkenut ja löysikin sen makuuhuoneen nurkasta. Silloin Hirmuinen hirvittävä hiiri paljasti hampaansa(=kääntyi kissaa kohti), ja meidän kissa juoksi pää viidentenä jalkana talosta ulos ja suostui palaamaan sisään vasta kun se saattoi olla varma että se Hirvittävä peto oli ajettu talosta pihalle.Amandar kirjoitti:Meillä on ehkä nynnyin KISSA ikinä.