![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Valvoja: Moderaattorit
Ei tuo ole sellaista, pari kertaa vain olen nähnyt tämän tapahtuman, singahtavat hurjaa kyytiä kohti pintaa ja nappaavat jotakin ja palaavat saman tien takaisin pohjalle. Minulla pitäisi olla tosi hapekas vesi muutenkin, suodattimessa on kuplajuttu kiinni ja hiilidioksidilevitin kasvien yhteyttämistä varten.kala_fani kirjoitti:Ne monniset käyvät pinnalta haukkaamassa happea.
Juu.kala_fani kirjoitti:Monniset ottavat happea vaikka akvaariossa ei olisi hapen puutetta.
Mulla kääpiömonniset tekee tuota samaa. Niitä on 11 ja useasti koko parvi singahtelee peräkanaa pinnalle.. Näyttää noitapilliltä. Ääni vaan puttuuthank kirjoitti:Juu.kala_fani kirjoitti:Monniset ottavat happea vaikka akvaariossa ei olisi hapen puutetta.Mie aattelin, että ne kävisivät napsimassa pinnasta jotain, kun saattavat esim. kaksi peräkanaa yhtäkkiä singota pintaan ja tuota olen nähnyt niin harvoin tapahtuvan, etten aatellut sitä hapen otoksi.
Liian vähän lyxmoccaa rinnan alla?thank kirjoitti:Miksihän mulla on usein aamusin tällanen tyhmä ja tyhjä olo.
Onni onnettomuudessa, että huomasit pallot ajoissa! Olivatko ne pitkäänkin pöntössä? Säästyivätkö kaikki?vallumaarit kirjoitti:Kyllä säikähdin eilen, kun menin vessaan ja pöntöstä tuijotti mun pallokalat! Meinasin saada halvauksen! Ikuna ei ole tällasta sattunut, että yksikään kala ois menny letkun suusta sisään. Oli isompi vedenvaihto Tremazolin jälkeen ja annoin letkun itekseen olla ja lorottaa vesiä pönttöön.....silloin ne on vissiin menneet.
Tästä lähtien vahdin joka vedenvaihdon!
Onneksi vain 3 ja kaikki voivat hyvin. Olivat olleet ehkä tunnin-pari. Mutta akvavettähän sinne oli viimeeksi laskettu, joten ei varmaan paljon pallukoita jännä matka hetkauttanut!thank kirjoitti:Onni onnettomuudessa, että huomasit pallot ajoissa! Olivatko ne pitkäänkin pöntössä? Säästyivätkö kaikki?vallumaarit kirjoitti:Kyllä säikähdin eilen, kun menin vessaan ja pöntöstä tuijotti mun pallokalat! Meinasin saada halvauksen! Ikuna ei ole tällasta sattunut, että yksikään kala ois menny letkun suusta sisään. Oli isompi vedenvaihto Tremazolin jälkeen ja annoin letkun itekseen olla ja lorottaa vesiä pönttöön.....silloin ne on vissiin menneet.
Tän lukeminen aiheutti kauhunsekaista tirskuntaa. Pallokalat tuijottamassa pöntössä, ei ihme jos oli p-halvaus lähellävallumaarit kirjoitti:Kyllä säikähdin eilen, kun menin vessaan ja pöntöstä tuijotti mun pallokalat! - - -