Valvoja: Moderaattorit
Mulla on kaikki luetut kirjat listattuna vuodesta -98. Luen n- 50-80 kirjaa vuodessa ja aika laidasta laitaan. Ehdota jotain tyylilajia, niin voin heittää jotain vinkkejä.tso kirjoitti:Kyllä ne joskus vaan on niin jänniä, että pitää lukea loppuun. Tarina vie mukanaan ja imee kirjan syvyyksiin ja yhtäkkiä huomaat että kello on 06.30 aamulla ja pitää herätä töihin. Nimimerkillä kokemusta on.Janichka kirjoitti:Ei voi olla niin jännä....iomeron kirjoitti:Yökyöpeli ilmottautuu, mutta joutuu taas kohta lähtee lukee, ku on tosi jännä kirja kesken.
Hyviä lukuvinkkejä kaivataan, jos ei tähän yöketjuun, niin yv tai txt kiitos!
Joo, luin sen eka kerran joskus 14vuotiaana ja pari vuotta sitten uudelleen. Se oli kyllä hyvä vieläkin. Barbara Erskinellä on pari samantapaista kaksiosaista kirjaa, pitäis nekin lukea uudestaan. Toinen on nainen menneisyydestä ja toinen häkkilintu.Taavetti kirjoitti:Mä ostan kirjani kirppareilta ja divareista. Sofi Oksasen Puhdistuksen sain viime jouluna lahjaksi.
Googletin tuon Sirpa Tabetin Punaisen metsän ja se vaikuttaa oikein mielenkiintoiselta kirjalta.
Tähän vielä pakko kommentoida, että minä kans ihastuin noihin kirjoihin tosi kovasti. Oikeen itkua väänsin parissa kohtaa.7330 kirjoitti:
Pahiten yövalvomista aiheuttaneita kirjoja ovat olleet Robin Hobbin Näkijän taru- ja Lordi Kultainen -trilogiat. En tiedä mikä sen aiheutti, mutta näistä ei vain pysty päästämään irti. Kirjan aloittaminen tarkoittaa aina sitä, ettei seuraavaan pariin-kolmeen päivään muuta teekään, kunnes koko sivumäärä on ahmittu. Ehkä se on harvinainen kauniin kielen, moniulotteisten henkilöiden ja kiinnostavan fantasiamaailman paketti yhdessä kirjassa. Tuo ensin mainittu ominaisuus tosin pätee vain alkuperäiskielisiin teoksiin. Suomennosjälki on... no, hirveää.
Tuo linkki onkin hyvä, enkä ole siihen koskaan ennen törmännyt.Deicide kirjoitti:Mistä tulikin mieleeni laiskan kirjakauppa! Kirjat postilaatikkoon.http://www.antikka.net/
Satun työn ja matkustelun puolesta osaamaan lontoota melkein yhtä hyvin kuin mansea, mutta tässä tulee palautetta.iomeron kirjoitti:Tähän vielä pakko kommentoida, että minä kans ihastuin noihin kirjoihin tosi kovasti. Oikeen itkua väänsin parissa kohtaa.7330 kirjoitti:
Pahiten yövalvomista aiheuttaneita kirjoja ovat olleet Robin Hobbin Näkijän taru- ja Lordi Kultainen -trilogiat. En tiedä mikä sen aiheutti, mutta näistä ei vain pysty päästämään irti. Kirjan aloittaminen tarkoittaa aina sitä, ettei seuraavaan pariin-kolmeen päivään muuta teekään, kunnes koko sivumäärä on ahmittu. Ehkä se on harvinainen kauniin kielen, moniulotteisten henkilöiden ja kiinnostavan fantasiamaailman paketti yhdessä kirjassa. Tuo ensin mainittu ominaisuus tosin pätee vain alkuperäiskielisiin teoksiin. Suomennosjälki on... no, hirveää.En kerro missä, jos joku haluaa lukea, ettei paljastu liikaa. Suosittelen minäkin näitä, jos vähänkään saattaa fantasiaa lukea. Niitäkin tullut luettua hirveitä määriä, mutta Hobbit on ehdottomasti olleet parhaita! (minä luin ne suomeksi, ku en lontoota oikein osaa.
)
Joo... Hyvää juotavaa ja Petri Nygård soi koneella.... kaikki muut on nukkumassa, voi tehdä mitä vaan buhumahahahah... nyt vaan pitäis tietää et mitä tekee?iomeron kirjoitti:Perjantai-yön huumaa
neveragain kirjoitti:Minä en saisi olla täällä.. 4.30 soi kello ja 6.00 on lähtö koiranäyttelyihin mutta Nukkumatin navigaattori on hyvin epäkuntoinen