Jos aikoo ostaa stockkalta kaloja kannattaa katsoa niiden kunto todella hyvin! Usein altaissa on sairaita ja kuolleita kaloja.
Lisäksi yksi naismyyjistä on ollut siellä lapsuudestani asti ja edelleen palvelu on huonoa ja töykeää. "Paremmalle" kansalle kyllä jaksaa hymyillä.
Kasvit on hyviä ja edullisia, samoin muut tarvikkeet. Isoja kantoja saa alle 10e. Mainittakoon viellä että esim aquasafe on halvinta mitä olen nähnyt.
Akvaariokeskuksesta saa heti avun, kun jokin on pielessä. Meileihin vastataan nopeasti. Altaat ovat siistejä...hinnat hiukka korkeita joissakin asioissa.
Itiksen faunattaressa yllättävän hyvä valikoima kaloja ja jopa tietämystä. Tosin ei meinannut saada ostettua sieltä kylkiluuliskoa kun se tuli myyjän mielestä liian pieneen altaaseen.
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Keskustelun ja myyjän neuvomisen jälkeen sain kun sainkin ostoksen tehtyä. Jossen olisi oikeasti halunnut liskoa, olisi se jäänyt kauppaan. En jaksa vääntää asiasta kun tiedän olevani oikeassa. Edes se että olen harrastanut sammakkoeläimiä 20v ei kääntänyt tytön mieltä. Noh sitten pieni pohjapinta-alan laskukaava sai myyjän toisiin ajatuksiin. Toisaalta hyvä ettei eläimiä myydä liian pieniin oloihin, mutta kun sammakkoeläinten kanssa ei voi puhua litramäärästä vaan pohjapinta-alasta.
Vielä maininta Itiksen megaeläimestä, siellä on edullisia hyviä kaloja. Itse ostanut sieltä aika usein, eikä mitään ongelmaa ole ollut. Plus se että ne ostavat usein kaloja yksityisiltä harrastajilta. Joten esim. erikoisen värisiä miekkapyrstöjä saattaa löytyä

Ja palvelu hyvää. Ainoa - puoli on että he myyvät myös jyrsiöitä...minun keuhkot ei oikein kestä pitkää vierailua kovinkaan usein. Joten joudun valitsemaan ei pikkueläimiä kaupan tai sitten ison kaupan jossa on tilaa hengittää.
Tulihan vuodatettua!!