Olen lastentarhanopettaja, joten enköhän ole näitäkin nähnytarish3000 kirjoitti:Meidän altaamme on kans avoin ja saa laittaa sormeä altaaseen,koska kalat ovat tottuneet syömään kädestä,mutta usko pois kalatkin tietää että onko kyseessä omistajansa vai vieraat! Vierailta ei kerjää ruokaa,mutta omistajilta kyllä! Lapset ovat erilaisia ei kaikki lapset käytäydy samalla tavalla tai riehuu samalla tavalla. Mun oman siskon lapsi ei ainakaan ikinä yrittänyt kiusata kaloja tai muita eläimiä ja osaa kunnioittaa myös niitä,koska sille on opetettu tapoja että mikä saa tehdä ja mikä ei saa. Miehen siskon lapset ovat hemmoteltuja ja saavat aina tehdä ihan mitä vaan,joten en viitti sanoa,että ei saa tehdä tätä ja ei saa tehdä tota,koska vanhempansa heti loukaantuu ja enkä halua pilaa vierailua kommentoimalla tai kieltää lasten touhua. Jos olisit mun tilalla uskoisin,että ymmärtäisit minut paremmin,jopa päiväkotia joutuu vaihtaa jo 4kertaa kun eivät osaa käytäytyä!pisarat2 kirjoitti:Keskustelussa on havaittavissa ajoittain melkoista lapsivihaa.
No, kyllä lapset ja akvaario mahtuvat saman katon alle. Myös vilkkaammat lapset ja lapsivieraat.
Meillä allas on avoin, joten tuota sormien liottamista on valitettavasti joutunut vierailta kieltämään.