Aah mitä jännityksen hetkiä täälä eletään!
Leukakaloja ei ole näkynyt sen jälkeen ku ne altaaseen laitoin. Pois ne ei ole hypänneet, koska allas on niin hyvin verkotettu. Yhden olen aina silloin tällöin nähnyt "väärässä päässä" allasta, kivien alla piilottelemassa. Yhdestä 1cm kolosta sitä on voinu hyvällä onnella nähdä, ja samantien se on vetäytyny syvemmälle koloon. Eilen sitten yksi tuli esiin, ja makasi kivien vieressä. Ja laihana kuin mikäkin! Maha oli ihan kuopalla!

Mä olin ihan varma, että ei siitä oo raukasta eläjäksi. Tänään kun tulin kotiin, niin olikin siirtynyt altaan "oikeaan" päähän, mihin on helppo ruokkia ja katsella. Siihen se teki pesääkin, kun pöllytti hiekkaa niin hienosti!

Arka se on, kun heti ku katselin niin meni kivien koloon, mutta sieltä se sitten mulkoili. Nyt on altaan ympärillä "liikkumiskielto" ja annan kalan tehdä rauhassa pesäänsä. Toivottavasti kotiutuu siihen, koska siihen on helppo pudotella ruokaakin jne. Niistä kahdesta muusta leukakalasta ei sitten ole tietoa, mutta toisaalta toivo elää niidenkin suhteen. Kyllähän tonne kivikasoihin pääsee ihan niin piiloon ku vaan haluaa...
EN muista mainitsinko, että toi Aquastarin pinnantasausanturikin tuli postissa saksanmaalta. Ja oli kuulkaas tosi helppo asettaa!!! Mä olin aivan

ku oli niin looginen asennettava!

Nyt viimein helpotti toi korvausveden käsinaanostelu! *phew*
Ja kalalistoja luen ku raamattua.... tähän tulee himo!!

Onneksi rahatilanne vähän rajoittaa tällä hetkellä, mutta eipä toisaalta tartte miettiä, että mitä sitä hommais itelleen joululahjaksi

Olohuoneessa 800:n litran kalakeitto suolan kera.