Aquael Glossy akvaarion yksityiskohdat

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
MyllyviitaT
Starting Member
Starting Member
Viestit: 28
Liittynyt: 16:20, 15.05.2019
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen

Aquael Glossy akvaarion yksityiskohdat

Viesti Kirjoittaja MyllyviitaT »

Vanha akvaario on tullut tiensä päähän ja nyt katselen uutta noin 400 litraista ja Aquaelin glossy näyttää tyylikkäältä ainakin kuvissa. En missään muista kyseistä allasta nähneeni livenä ja on vähän hankala hahmottaa onko se kuitenkaan minulle sopiva.

Vaatimuksena olisi että saisin jotenkin päälle asetettua Twinstarin valaisimen ja tässä akvaariossa on kaiketi jonkinlainen yläkehys ja kansi ja mietinkin mahtaako sitä valaisinta saada aseteltua päälle ilman että saa pelätä että lamppu käy uimassa? Minulla oli toiveena että altaan voisi pitää avoimena, ja Twinstarin ohjeissakin taidetaan sanoa että ei saa asentaa akvaarion sisäpuolelle. Twinstarin valaisimet on tarkoitettu lähinnä altaille joissa ei ole kehyksiä.

Toinen vaatimus olisi että akvaarion jalusta olisi sellainen että sieltä altakin pääsisi pesemään roskat ja roiskeet pois. Tämä akvaario näyttää seisovan joidenkin "tassujen" päällä eli näyttäisi siltä että sinne alle saisi rätin ja kädenkin menemään joten sotkut saa ehkä kätevästi siivottua?

Jos joku nyt sattuu tietämään että tämä allas olisi jossain Helsingin liikkeessä esillä niin saa tosi mieluusti vinkata, olisihan se ihan kiva nähdä itse mitä on ostamassa.
300 litraa rihmakaloille, 300 litraa tanganjikoille, 50 litraa taistelukaloille + kavereille, 40 litraa pikkusinteille... ja kaksi Devon rex kissaa
Teemu Salonen
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5535
Liittynyt: 19:54, 02.10.2005
Akvaarioseurat: Suomen meriakvaarioseura facebook
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: Aquael Glossy akvaarion yksityiskohdat

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Akvaariolinnassa on noita Glossyja esillä. Mulla itellä on saman sarjan cube. Altaan alta mahtuu ihan näppärästi siivoomaan. Ei nyt välttis ihan jokasta neliösenttiä, mut onko se tarpeenkaan? Allaskaappi noissa on tuplarunkonen, eli hiton tukeva. Ei voi ku kehua.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”