projekti 125 litraa

Pidä päiväkirjaa akvaariostasi, tai dokumentoi akvaarioprojektisi etenemistä täällä
mirauria
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1051
Liittynyt: 18:06, 17.03.2014
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: projekti 125 litraa

Viesti Kirjoittaja mirauria »

Voi reppanaa :(
720l, 2 * 40l, taistorivari || tyhjänä: nano, 54l
Lisäksi 2 koiraa ja 3 kania
jennali
Senior Member
Senior Member
Viestit: 687
Liittynyt: 22:46, 31.01.2014
Sukupuoli: Nainen

Re: projekti 125 litraa

Viesti Kirjoittaja jennali »

mirauria kirjoitti:
jennali kirjoitti:Tuliko vastaantulijat ihmettelemään kivenkantourakkaasi, vai olitko jossain syrjemmässä keräilemässä niitä..? :D
Ei tullu, kun olin keskellä mettää koirien kanssa. Koirat oli kyllä vähän sen näkösiä, että nyt se on kajahtanu lopullisesti :D

Ja loppupäätelmä on: taistelukalani ovat opetelleet lentämään ja karanneet. Jep. Siivosin altaan tänään. Ei yhtäkään kadonneista näkynyt. Ei niin missään. En oo keksiny enää mitään muutakaan selitystä. Ne osaa lentää. Niin sen on oltava.
:D
Uskomatonta tosiaan noiden taistonaaraiden häviäminen! 8O Ehkä ne on todellakin päättäneet tehdä evoluutio-harppauksen ja päättäneet lentää pois! :D
mirauria
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1051
Liittynyt: 18:06, 17.03.2014
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: projekti 125 litraa

Viesti Kirjoittaja mirauria »

Mä en kestä! Nyt on sitten yrittänyt sinilevää tunkea taas 54 litraiseen. Oletan syynä olevan kalakadon aiheuttama vähentyminen nitraatissa. Pitäis saada sitä pullosta, mutta milläs rahalla minä sen tähän hätään hommaan :( Äyh. En tykkää. Lisäksi kone kenkkuilee, niin en saa lisättyä kuvia tuosta altaasta. Se on nyt niin nätti, että en ihan hevillä suostu sitä pimentämään ja mahdollisesti tappamaan mun ihania kasveja. Murrrrr tuolle levälle. [}:)]

Tänään vihdoin sain myös aloitettua noiden oksien kuorimisen, kun eilen viimein löysin puukon. Tosin tää mun tahti on ihan jäätävän hidas. Olen nyt saanut yhden oksan kuorittua ja sormia särkee siihen malliin, että ehkä kuorin puoliväkisin illalla vielä toisen. Yhtään enempää en pysty. Ei kellään olisi hinkua tulla kuorimaan noita? Varsinkin niiltä osin, kun ovat olleet veden alla, lähtee kuori oikeen helposti ja nätisti. Ärsyttää, kun ei mitään oikeen pysty tekemään näiden nivelten takia. Mur.
720l, 2 * 40l, taistorivari || tyhjänä: nano, 54l
Lisäksi 2 koiraa ja 3 kania
mirauria
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1051
Liittynyt: 18:06, 17.03.2014
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: projekti 125 litraa

Viesti Kirjoittaja mirauria »

WP_20150510_005m.jpg
WP_20150510_005m.jpg (116.45 KiB) Katsottu 6752 kertaa
Kasvit kasvaa. :) Papukaijalehti on jo kiinni lampussa. Pitäisköhän sitä vähän pätkiä? x) Ja ku ei niitä kasvilajeja selvästi ollu tarpeeksi, niin nyt on vielä tähtipatsuli "octopus" (?) keskellä, yksi oksa siis, karkeaviuhkalehteä ja hentonäkinruohoa oksa (taiwanin lumpeen/lammikin/what ever edessä). Sinilevää siellä edelleen yrittää sinnitellä, mutta ei se suuremmin ole levinnytkään. Täytyisi nitraattipullo jostain taikoa, niin ehkä se siitä talttuisi...
720l, 2 * 40l, taistorivari || tyhjänä: nano, 54l
Lisäksi 2 koiraa ja 3 kania
Ginger
Junior Member
Junior Member
Viestit: 208
Liittynyt: 12:45, 06.12.2011
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: projekti 125 litraa

Viesti Kirjoittaja Ginger »

Ihan hirmu nätti! Paljonko muuten tuossa siun uudessa valaisimessa oli watteja? :) Oon mieittiny et jos oisin lisänny omaan myös valaistusta ni uskaltaisi kokeilla vähän vaativampia punasävyisiä kasveja.
mirauria
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1051
Liittynyt: 18:06, 17.03.2014
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: projekti 125 litraa

Viesti Kirjoittaja mirauria »

Ginger kirjoitti:Ihan hirmu nätti! Paljonko muuten tuossa siun uudessa valaisimessa oli watteja? :) Oon mieittiny et jos oisin lisänny omaan myös valaistusta ni uskaltaisi kokeilla vähän vaativampia punasävyisiä kasveja.
Kiitos kiitos. ^^
Siinä on 4*24w t5. Tosin mulla on vaan kaks putkea päällä :) Ei hajua, mitä putkia, kun tuli valon mukana, mutta kivan puhdas sävy omaan silmään ainakin :)
720l, 2 * 40l, taistorivari || tyhjänä: nano, 54l
Lisäksi 2 koiraa ja 3 kania
mirauria
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1051
Liittynyt: 18:06, 17.03.2014
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: projekti 125 litraa

Viesti Kirjoittaja mirauria »

mirauria kirjoitti:Täytyisi nitraattipullo jostain taikoa, niin ehkä se siitä talttuisi...
Noniin. Nyt meni Nitro tilaukseen ja samalla myös Ferropolia. 54 litraisessa on omat lannoitteet, mutta muille sitten. Haluaa niidenkin kasvit ruokaa :mrgreen: Ja 54:seen tuo Nitro. Jospa sillä talttuisi se sinilevä :twisted:
720l, 2 * 40l, taistorivari || tyhjänä: nano, 54l
Lisäksi 2 koiraa ja 3 kania
mirauria
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1051
Liittynyt: 18:06, 17.03.2014
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: projekti 125 litraa

Viesti Kirjoittaja mirauria »

Hähähääää! Sinilevä 0 - mirauria 1 :twisted: Jesh! Keskiviikon tienoilla sitä vielä oli altaassa ja jäi papukaijalehden yhdelle lehdellekin epähuomiossa kun imuroin ja siivosin. Nyt olen parina päivänä syynännyt ekstratarkkaan ja se on sieltä lehdeltäkin hävinnyt! Uuuu jeaa. Toivottavasti se ymmärtääkin pysyä poissa. Sitten kun vielä mun taistonaaraat palaisi Siltsun luota plekojen festareilta niin olisin hyvin onnellinen :mrgreen:
720l, 2 * 40l, taistorivari || tyhjänä: nano, 54l
Lisäksi 2 koiraa ja 3 kania
kalaton1
Senior Member
Senior Member
Viestit: 791
Liittynyt: 18:37, 01.03.2013
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Tampere

Re: projekti 125 litraa

Viesti Kirjoittaja kalaton1 »

mirauria kirjoitti:Hähähääää! Sinilevä 0 - mirauria 1 :twisted: Jesh! Keskiviikon tienoilla sitä vielä oli altaassa ja jäi papukaijalehden yhdelle lehdellekin epähuomiossa kun imuroin ja siivosin. Nyt olen parina päivänä syynännyt ekstratarkkaan ja se on sieltä lehdeltäkin hävinnyt! Uuuu jeaa. Toivottavasti se ymmärtääkin pysyä poissa. Sitten kun vielä mun taistonaaraat palaisi Siltsun luota plekojen festareilta niin olisin hyvin onnellinen :mrgreen:

Nitraatillako hävivit vai lähtikö itsekseen? Itse jouduin nyt lotraamaan nitrolla millisaltaassa kun sinilevä yritti tehdä oloaan kotoisaksi. Mä en tajua kuin nuo nitraatit häviää tuolta altaasta kun poikasia tulee kuitenkin syötettyä reippaalla kädellä. Onhan tuolla kasvejakin mutta..monesti muut kertoo pyrkivänsä pitää nitraatit 10-15 väliin vedenvaihdoilla, mutta meillä ei ikinä päästä sellaisiin lukemiin. Onneksi kasvit kuitenkin kasvaa, joten kait sitä muodostuu kasvien tarpeisiin suht ok.
Krooninen akvaariokuume vuodesta 2012
mirauria
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1051
Liittynyt: 18:06, 17.03.2014
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: projekti 125 litraa

Viesti Kirjoittaja mirauria »

kalaton1 kirjoitti:Nitraatillako hävivit vai lähtikö itsekseen? Itse jouduin nyt lotraamaan nitrolla millisaltaassa kun sinilevä yritti tehdä oloaan kotoisaksi. Mä en tajua kuin nuo nitraatit häviää tuolta altaasta kun poikasia tulee kuitenkin syötettyä reippaalla kädellä. Onhan tuolla kasvejakin mutta..monesti muut kertoo pyrkivänsä pitää nitraatit 10-15 väliin vedenvaihdoilla, mutta meillä ei ikinä päästä sellaisiin lukemiin. Onneksi kasvit kuitenkin kasvaa, joten kait sitä muodostuu kasvien tarpeisiin suht ok.
Juu, nitraatilla. Kun tuo sinilevä alunperinkin ilmaantui kalakannan romahdettua, kun taistot lähti festareille. Eli nitraatti tietenkin väheni kalojen ja niiden ruokinnan vähentyessä. Oli jopa ihan looginen syy-seuraussuhde tällä kertaa :D Ja kun tuossa altaassa on noita kasveja tosiaan ihan jonkin verran. :P
720l, 2 * 40l, taistorivari || tyhjänä: nano, 54l
Lisäksi 2 koiraa ja 3 kania
mirauria
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1051
Liittynyt: 18:06, 17.03.2014
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: projekti 125 litraa

Viesti Kirjoittaja mirauria »

Ei mulla muuta ku että. Oho [:I]
720l, 2 * 40l, taistorivari || tyhjänä: nano, 54l
Lisäksi 2 koiraa ja 3 kania
Ginger
Junior Member
Junior Member
Viestit: 208
Liittynyt: 12:45, 06.12.2011
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: projekti 125 litraa

Viesti Kirjoittaja Ginger »

Hihi, katoinkin facessa että nopeaa toimintaa ;D Ei muuta kuin pintakasvustoja pykäämään ;) Miullakin on huomenna treffit Sinin kanssa kun käyn hakemassa siltä kirsikkasukarapuja, asuu ihan naapurissa :)
mirauria
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1051
Liittynyt: 18:06, 17.03.2014
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: projekti 125 litraa

Viesti Kirjoittaja mirauria »

Ginger kirjoitti:Hihi, katoinkin facessa että nopeaa toimintaa ;D Ei muuta kuin pintakasvustoja pykäämään ;) Miullakin on huomenna treffit Sinin kanssa kun käyn hakemassa siltä kirsikkasukarapuja, asuu ihan naapurissa :)
Joo. Tai sitten teen tuosta mini-metsän. Riippuu vähän, että mahtuuko se mun kannon näköinen juurakko sinne. Ja kun tuossa taitaa olla kansi. Ja paikkakin sille pitää keksiä. Muttaku! Se oli tavaran määrään nähden edullinen ja käytännössä ihan uusi :mrgreen:
720l, 2 * 40l, taistorivari || tyhjänä: nano, 54l
Lisäksi 2 koiraa ja 3 kania
Siltsu
Senior Member
Senior Member
Viestit: 938
Liittynyt: 21:32, 10.02.2012
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Tuusula

Re: projekti 125 litraa

Viesti Kirjoittaja Siltsu »

Minimetsä, joo, jookos! [;)] Ne on niin hienoja!
450L kiipiät, teräkalat, norsukala, L75, L128, L201
180L L199, L-411, tetroja ><((((º> ><((((º> ><((((º>
100L L046, tetroja
Ginger
Junior Member
Junior Member
Viestit: 208
Liittynyt: 12:45, 06.12.2011
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: projekti 125 litraa

Viesti Kirjoittaja Ginger »

Täältäkin ääni minimetsälle! Ja paljon kuvia sitten projektista jookoskookos? ;)
mirauria
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1051
Liittynyt: 18:06, 17.03.2014
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: projekti 125 litraa

Viesti Kirjoittaja mirauria »

Öh. Ei tää varmaan sentään pidemmälle ulos altaasta pääse?
Öh. Ei tää varmaan sentään pidemmälle ulos altaasta pääse?
WP_20150519_002m.jpg (74.52 KiB) Katsottu 6400 kertaa
hups
hups
WP_20150519_003m.jpg (93.47 KiB) Katsottu 6400 kertaa
Ja sitten. Kuvasta voinee päätellä, mikä on tulevan sisustuksen teema? :mrgreen:
WP_20150520_003m.jpg
WP_20150520_003m.jpg (84.73 KiB) Katsottu 6400 kertaa
Sit vaan mittailemaan ja miettimään paikkaa tuolle...
720l, 2 * 40l, taistorivari || tyhjänä: nano, 54l
Lisäksi 2 koiraa ja 3 kania
Siltsu
Senior Member
Senior Member
Viestit: 938
Liittynyt: 21:32, 10.02.2012
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Tuusula

Re: projekti 125 litraa

Viesti Kirjoittaja Siltsu »

Jaa ettei papukaijalehti ennen viihtynyt? No, nyt on pelimerkit sen osalta ainakin kohdillaan! :mrgreen:

"Ja sitten. Kuvasta voinee päätellä, mikä on tulevan sisustuksen teema?" -JEE :mrgreen:
450L kiipiät, teräkalat, norsukala, L75, L128, L201
180L L199, L-411, tetroja ><((((º> ><((((º> ><((((º>
100L L046, tetroja
mirauria
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1051
Liittynyt: 18:06, 17.03.2014
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: projekti 125 litraa

Viesti Kirjoittaja mirauria »

Siltsu kirjoitti:Jaa ettei papukaijalehti ennen viihtynyt? No, nyt on pelimerkit sen osalta ainakin kohdillaan! :mrgreen:
Joo. Noi kasvit kasvaa ihan hulluna ja on melkeen koko ajan kuplien peitossa. Että ainakin ne tuossa altaassa vissiin viihtyy. Tosin pallolakin alkaa olla melkonen viidakko. Pitäis siitäkin laittaa uutta kuvaa jossain välissä.
Siltsu kirjoitti:"Ja sitten. Kuvasta voinee päätellä, mikä on tulevan sisustuksen teema?" -JEE :mrgreen:
Juu'u. Tosin siitä ei ehkä niinkään tule metsä kokonaisuutena vaan palanen sieltä. Eli tuohon pohjalle kannon ja kivien ympärille neulaheinää ja kantoon ja kiviin sammalta. Ja sit, jos löytyy jotain sopivaa korkeempaa kasvia/muuta elementtiä, niin jees. Mutta teema on kuitenkin sieltä pöpeliköstä :mrgreen:
720l, 2 * 40l, taistorivari || tyhjänä: nano, 54l
Lisäksi 2 koiraa ja 3 kania
mirauria
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1051
Liittynyt: 18:06, 17.03.2014
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: projekti 125 litraa

Viesti Kirjoittaja mirauria »

Koska kuvat on kivoja:
54l
54l
WP_20150521_004m.jpg (99.06 KiB) Katsottu 6325 kertaa
pallola
pallola
WP_20150521_005m.jpg (113.61 KiB) Katsottu 6325 kertaa
720l, 2 * 40l, taistorivari || tyhjänä: nano, 54l
Lisäksi 2 koiraa ja 3 kania
mirauria
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1051
Liittynyt: 18:06, 17.03.2014
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: projekti 125 litraa

Viesti Kirjoittaja mirauria »

Ainakin kahdella tangerine tigerilla oli munat pyrstön alla, kun tuossa hetki sitten tiirailin <3
720l, 2 * 40l, taistorivari || tyhjänä: nano, 54l
Lisäksi 2 koiraa ja 3 kania
mirauria
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1051
Liittynyt: 18:06, 17.03.2014
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: projekti 125 litraa

Viesti Kirjoittaja mirauria »

Noniin. Täällä altaissa kaikki hyvin. Tosin kaksmetrisen jättivallut on riehaantuneet niin kamalasti, että laitoin tarjolle lahjoitetaan-osioon. :roll:
Ja oon miettiny pääni puhki nanolle paikkaa. Telkkarin paikalle se menis paremmin kuin hyvin. Mutta. Sit pitäis telkku nostaa seinälle eikä mulla oo siihen telinettä. Ja jonkun pitäis se telinekin kiinnittää seinään. Mulla kun ei ole myöskään poraa. Plääääh. Pitää yrittää keksiä joku muu paikka tai sitten hommata se seinäteline. Kyllä mä jonkun saan pestattua sitä kiinnittämään. Tai sit vaan heitän telkun menemään. Muutenkaan melkeen ikinä sitä kato :twisted:
Eipä oikeen mitään uutta täällä päin. Vihdoin alkaa olla sellanen olo, ettei noita lehtiksenpentuja oo enää yhtä monta jäljellä. Silti vielä ihan liikaa :D Onneksi 18 olisi menossa matkanvarrelle, kun vaan sopivaan suuntaan taas liikkuisin. Jos siis kiinnostuneilla on silloin vielä tarve. Mää en kestä. Tahdon ne taistot alulle. Ihan pakko kohta hakea se uus lämppäri, niin saa ne alkuun ainakin.
Ja nyt kyttään vähänväliä tigereita, että näkyiskö niitä, joilla oli munat pyrstön alla. Tai jos niitä olis vaik vielä useampi :mrgreen:
Mitään ihmeitä en ole nyt altaille tehnyt. Pallola, 40l ja 54l ovat aika kivassa jamassa. Rivari haluaa kans edelleen paremmalle paikalle. Ja tuolle 2m lootalle pitäis tehdä jotain. Sen sisustus ei nyt vaan nappaa vielä. Eiköhän se siitä, kun aikani sen kanssa pelaan. Vielä vaan on ihan vaiheessa. Ja harmittaa myös nuo kököt valot, niin ei voi hommata kovin kummosia kasveja. Hmph. Noh. Kyllä tää tästä. Pienistä jutuista on hyvä valittaa, kun tällä hetkellä ei suurempia ongelmia. *koputtaa pikaisesti puuta*
720l, 2 * 40l, taistorivari || tyhjänä: nano, 54l
Lisäksi 2 koiraa ja 3 kania
mirauria
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1051
Liittynyt: 18:06, 17.03.2014
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: projekti 125 litraa

Viesti Kirjoittaja mirauria »

Itse lojun kuumeisena joten tänään siivottu vaan pikkukipot. Kaksmetrinen antaa pari päivää anteeksi, joten olkoon. Eikä kaloja näytä haittaavaan. Siellä on menossa kutuvire kertaa 2. Lehtispariskunta toisessa päässä paljua ja haarniskat toisessa päässä. Nyt en kyllä pelasta ketään mihinkään [}:)] :mrgreen:

54 litrainen kaipaisi hiukan siistimistä. Nuo kasvit on ihan seonneet :D Papukaijalehti pitäisi lyhentää. Samoin karkeaviuhkalehti, karttulehti, hentonäkinruoho... :roll: En valita. Tyytyväinen olen. :)

Ja sitten. Jotain pitäisi tehdä tuon ison lootan sisustukselle kun tästä toipuu. Ja keksii, että mitä sille teen. Muuten sen voisin myllätä ihan kokonaan, mutta molempiin päihin haluan jättää jättivallut, nyt kun ne on karsittu ja taas aisoissa. Niin ja pitkittäin tuo juurakko"penger" jää myös. Tosin ei se mitään pengerrä, mutta tuossa keskellä kulkee eniveis :D Ainut vaan, että mulla ei ole mitään ideaa, mitä tuolle tekisin. Siinä kun on niin huono valo, että mikään erityisen vaativa ei siellä hengissä pysy. Apuaaaaaa! Ideat loppuu. Jotenkin nuo pienemmät on paljon helpompia mulle [:I]

Niin ja loppuun vielä polka dot -söpöläinen :3
WP_20150531_010m.jpg
WP_20150531_010m.jpg (87.05 KiB) Katsottu 5999 kertaa
720l, 2 * 40l, taistorivari || tyhjänä: nano, 54l
Lisäksi 2 koiraa ja 3 kania
mirauria
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1051
Liittynyt: 18:06, 17.03.2014
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: projekti 125 litraa

Viesti Kirjoittaja mirauria »

WP_20150531_016m.jpg
WP_20150531_016m.jpg (100.86 KiB) Katsottu 5985 kertaa
Ja vielä Vanha Herrakin. Ei saanut sitä enää muokattua tuohon edelliseen viestiin. Raitapaidat, appelsiini, Punkku ja Vahinko ei nyt oikeen oo kuvaustuulella. Pöh. :<
720l, 2 * 40l, taistorivari || tyhjänä: nano, 54l
Lisäksi 2 koiraa ja 3 kania
mirauria
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1051
Liittynyt: 18:06, 17.03.2014
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: projekti 125 litraa

Viesti Kirjoittaja mirauria »

pallola; Tuohon pitäisi taas kiinnittää huomiota. Tai siis pitäisi siistiä sitä. Ja keksiä jotain, kun tuossa vasemmalla on tuollainen tyhjä aukko jotenkin. Ehkä jotain matalaa siihen?
pallola; Tuohon pitäisi taas kiinnittää huomiota. Tai siis pitäisi siistiä sitä. Ja keksiä jotain, kun tuossa vasemmalla on tuollainen tyhjä aukko jotenkin. Ehkä jotain matalaa siihen?
WP_20150608_011m.jpg (112.92 KiB) Katsottu 5805 kertaa
Vanha Herra ja sen uusi lempiruoka
Vanha Herra ja sen uusi lempiruoka
WP_20150608_026m.jpg (96.68 KiB) Katsottu 5805 kertaa
54l
54l
WP_20150608_008m.jpg (110.83 KiB) Katsottu 5805 kertaa
40l
40l
WP_20150609_006m.jpg (107.67 KiB) Katsottu 5805 kertaa
720l, 2 * 40l, taistorivari || tyhjänä: nano, 54l
Lisäksi 2 koiraa ja 3 kania
Ginger
Junior Member
Junior Member
Viestit: 208
Liittynyt: 12:45, 06.12.2011
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: projekti 125 litraa

Viesti Kirjoittaja Ginger »

Hyvältä näyttää siellä, oispa miullakin kaksmetrinen jonka sisustusta pähkäillä :D Kuinka nano jakselee, onko jo löytyny sille paikka? :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Akvaariopäiväkirjat ja projektit”