Sisso kirjoitti:Samaa kamaa ne kaikki on

, ainoa ero on tosiaan pitoisuuksissa, mutta summa summarum: pirun kallista vettä. Ja se (pitoisuus), mikä toimii toisella, ei välttis sitten toimikaan toisella, sopiva annos pitää vain itse kokeilla.
Näin juuri! Nyt kun on kokemusta jo vyön alla jonkin verran niin alkaa kyllä hiukan ihmetyttämään esim. tuo EasyLife ProFiton ohje "kerran viikossa". Ei se voi toimia kaikissa tankeissa. Kaikissa tankeissa on eri määrä kasveja, saati eri määrä valoa ja hiilidioksidia. Siksi mun pitää nyt alkaa testaamaan ja lisäämään sitä useammin, mutta pienemmissä annoksissa. Ihan hyvä yleislannoite varmasti muuten.
Sisso kirjoitti:Jauheet on ehdottomasti kustannustehokkain tapa lannoittaa, mutta osan saaminen voi olla melkoisen työn alla! Itse jos joudun ostamaan valmisliuoksia, ostan Seachemin. Ja kaikki (makrot) aina erikseen, ei valmissekoituksina esim N-P-K yhdessä ja samassa pullossa.
Tämä on varmasti hyvä neuvo. Pitää mennä "luottomyyjäni" luo juttelemaan tästä.

Itse käytän jo erikseen kaliumsulfaattia rakeena, nestemäistä rautaa ja nyt ProScapen ansiosta magnesiumia. Näiden lisäksi noin joka toinen päivä ajattelin pistää tuota EasyLifen ProFitoa. Ja tietenkin nestemäistä hiiltä + paineistettua hiilidioksiadia menee myös. Ja 2xT8 lamput. Eiköhän kasvit noilla lähde kasvamaan