Tuliliskoista

Muihin ryhmiin sopimattomat kalat (sateenkaarikalat, sädekalat, pallokalat jne.), mukaan lukien muut "örkit".

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
annuli
Junior Member
Junior Member

Tuliliskoista

Viesti Kirjoittaja annuli »

Minulle olisi tulossa parin päivän päästä akvaario, jossa asuu pari tuliliskoa, kiinankääpiöitä mitä luultavammin. Näiden seurassa asuu myös partis, jonka kyllä sijoitan toiseen akvaarioon. Mutta siis, itse en tuliliskoista niin perusta ja kyselenkin, onko näillä markkinoita? Perushoito varmaan minultakin onnistuu, mutta akvaariota olen hankkimassa kaloille/ravuille ensisijaisesti.
AuSu
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Nainen

Re: Tuliliskoista

Viesti Kirjoittaja AuSu »

Jos haluat tulareista eroon niin kannattaa laittaa myynti-ilmoitus herppi nettiin. En tiedä onko kiinankääppäreillä menekkiä mutta japanintuliliskot ja miekkahännät löytävät varmasti uuden kodin. Olen itse etsinyt japsia ja nopeasti menevät aina nenän edestä, jos joku sellaista sattuu kauppaamaan.
Jos taas aiot pitää nuo niin hoito-ohjeita löytyy herpistä ja matelijat infosta. Tuliliskothan tarvitsevat viileää vettä, kiinankääppäreillä suositus 18-20 tai alle, ei pitkiä aikoja yli 25. Suodattimesta harvoin pitävät ja maa- alue pitäisi myös olla, vaikka vaan korkkilautta. Karkaavat helposti tilaisuuden tullen myös...
Miiwa
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen

Re: Tuliliskoista

Viesti Kirjoittaja Miiwa »

Mä sain omat kiinankääpiötularini myytyä tori.fi:n kautta, kyselyitä tuli muutamakin. Herppi.net on tosiaan toinen hyvä paikka, ja sieltä löytyy tietoakin. Eli kyllä mun nähdäkseni niille on menekkiä, kun niitä ei paljoa ole yksityisillä tarjolla ja eläinkaupoissa hinnat ovat tosi korkeat jos niitä sattuu löytymään... Tietysti hinnoittelu vaikuttaa myös, jos yrittää liian kalliilla niin ei välttämättä löydy ostajaa. :roll:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut kalat ja eliöt”