50 kalaa tarvii vähintää 50 piilopaikkaa et tuntevat olonsa turvalliseksi.
Malawit oppivat tunnistamaan tutumpia ihmisiä ja ilmeisesti pelkäävät sua eivät luota.
Valvoja: Moderaattorit

Heh,no mulla on kasvanut paremmin kun kokoa tolla uroksella jo vähintään 8cm...naaraat paljon pienempiä.Hedelmiina kirjoitti:Taitaapi olla teillä saman poikueen kasvatteja empresseissäihana kuulla, että ovat saaneet jo väriä! Mä jatkan edelleen loisteputkilla ja oon ollu tyytyväinen kalojeni väriin, yks putki simahti ni uutta vaan oottelen. Ledivalohässäkkä meni mulla käteen enkä jaksanu alkaa miettii päällistä altaaseen ettei kisut putoo sinne ni jäi rakentamatta. Ehkä joku päivä kunon sekä aikaa rahaa että inspiraatiota... heh..

Halvoilla kaupallisilla ledeillä ei tee juuri mitään, osa huonompia kuin hyvät loisteputket tai monimetallit.aragon07 kirjoitti:Ja Hedelmiina mekin ajateltiin eka kokeilla vähän halvempia ledijuttuja kun ei olla kanssa pelattu noilla ennen.Jos ei mies jotain noista tietäisi niin itekseni en varmaan tähän touhuun alkaisi...vois olla kaloilla tosiaan ysäri disco 24/7 : D.Siinä sitä sitte sais kalojen väriä ihmetellä!!

Ei tahdo vaan aika riittää valojen rakentamiseen kun 2 lasta ja kaikilla pirusti harrastuksiakin, mut kyllä kun noita kaupallisia hintoja katsoo niin tulee mieleen että pitäisikö palkata muutama kiinalainen halvalla kasaamaan oma suunnittelemia akvaariovalaisimia ja myis niitä sitten halvemmalla.aragon07 kirjoitti:Juu, puhdas vaikutelma tuli kuvista kyllä., tuolta juuri haluaisin valaistuksen näyttävän...Voitkin alkaa Heska miettiä mitäs maksais valaistus mun altaisiin jos tilaisinkin sulta ;D?!
Epäilen itsekkin tuon isoimman empressen olevan uros myös vaikkei väriä olekkaan vaihtanut.Evien reunassa ihan hiukan punertavaa sävyä...Onneks on kaks allasta joten hätä tapauksessa pystyisi ukot erottamaan jollei löydy uutta kotia.No aijan kanssa nähdään miten käy.