Viime jouluna äiti osti mulle kalat lahjaksi siten, että pulautti mitään sanomatta akvaan ja antoi mun huomata omia aikojani.

Valvoja: Moderaattorit
Just nii, taitaa joulupukki saada minulta ihan saman sisältöisen kirjeensuomunaama kirjoitti:''Rakas joulupukki, tänä vuonna voisit käydä pyydystämässä minulle pari super red -partista, ison säkin anubias nanaa"
Ei ainakaan koskaan ole värisokeutta todettu. Kuulo- ja tajuamishäiriö on ihan varmasti.Fisutar10 kirjoitti:Koomikko, oletko varma, ettei sinulla ole puna-vihersokeutta:)? Nimittäin miehillä se tuppaa olemaan suhteellisen yleistäkin - ainakin värinäön lievä häiriö. Joskus tosin kuulo - ja tajuamishäiriökin.![]()
![]()
![]()
Onhan se eikä ole kertaakaan kyllä kiinnittänyt mitään erityistä huomiota leviksiin tai toisin päin.Piia85 kirjoitti:Suomunaama onko toi tulipyrstö sulla samassa altaassa leväbarbien kanssa, kun mun mielestä tulipyrstöt ja tulievät tosi hienoja mutta haluaisin myös leväbarbeja ja olen kuullut etteivät tule hyvin toimeen keskenään?
Huomasin paikkakuntasi ja kehotan todella harkitsemaan ennen kuin paikallisesta ostat sulkaripsimonnin, nimim. kokemusta on ja palautukseen meni. Todella häijy elukka.Piia85 kirjoitti:Pohjakaloilla mennään luultavasti kyllä aika pitkälleMutta jokin väriläiskä parvi/pari olisi myös mukava säväys.
Näin kaupassa sulkaripsimonnin ja olin kyllä ihan otettu. <3
Mitäs kaikkea suomunaaman altaista oikein löytyy?
Vau! Mahtava ideaRockhill kirjoitti:Joulu- ja työstressin uuvuttaman akvaristi-äiteen oivallus; vuolisinko kurkusta kaloille joulukuusen? Taitaa mennä överiksi![]()
![]()
Hauska idea, kuva tänne jos onnistutRockhill kirjoitti:Joulu- ja työstressin uuvuttaman akvaristi-äiteen oivallus; vuolisinko kurkusta kaloille joulukuusen? Taitaa mennä överiksi![]()
![]()
No onhan se nyt paljon myyvempi nimi kuin pikkutetra..Helde kirjoitti:Olipas hieman hölmistyny olo, kun joulu ostoksilla oltiin "isommalla kirkolla". Pikkutetroja myytiin puna-aavetetroina..