Minusta tuo on täydellinen noinVesihiisi kirjoitti:Vihreälasipäätyiset kiekkolat ovat kuuminta hottia nykyään! Nyt tuo valmistusvirhe on sovittu ja olen asennoitunut siihen, että tuo on hieno tuollaisenaSivustoille tulee kuitenkin jonkuverran kasvustoa, niin sitä ei näe jos ei osaa katsoa ....
Ok:). Tokkopa huomaa kukaan, jos et erikseen kerro:). Ja pieni tyylikeino:). Optiwhite lienee melkoisen hieno ja tyyris lasi, kun on kirkas. Mutta kasvit ja valaistuskulmat vaikuttavat paljon. Itse en olisi kanssa lähtenyt siihen rumbaan vaan hiven ottanut hyvitystä:).Vesihiisi kirjoitti:Minä sain vääränlaisen altaan. .. altaan piti olla kauttaaltaan optiwhite-lasia joka on täysin kirkas. Mutta jostain syystä altaan tekijällä oli livahtanut päätyihin tavallista lasia, joka on vihertävää. Olisin saanut uuden altaan vaihdossa, mutta en jaksanut ajatusta vaihtorumbasta, joten tyydyin rahalliseen korvaukseen .
Joten minä vaan sitten päätin että vihrepäätyiset kiekkolat ovat muotia ja hyvksi kiekoille
Monta omppua siellä on samassa altaassa? Kuinka iso perhosahvenesi on/oli? Toivottavasti perhoskirjoahven on vielä hengissä. Olisi mahdollisia muita, jotka voisivat syödä raadon?Vesihiisi kirjoitti:Tänä aamuna toinen perhoskirjoahvenista oli poissa! Toinen oli heti kärkkymässä ruokaa niinkuin yleensäkin ... toista ei vaan löydy sitten mistään. Kuinkahan nopsaan nuo omenakotilot pistävät raadon poskeensa? KOska olen kääntänyt joka kolon ja sitä ei vaan ole!
¨Vesihiisi kirjoitti:Tänä aamuna toinen perhoskirjoahvenista oli poissa! Toinen oli heti kärkkymässä ruokaa niinkuin yleensäkin ... toista ei vaan löydy sitten mistään. Kuinkahan nopsaan nuo omenakotilot pistävät raadon poskeensa? KOska olen kääntänyt joka kolon ja sitä ei vaan ole!
Itse käytin ennen FFM:ää, jos sitä tarkoitat. Ihan hyvää kamaa, vaikka montaa mieltä siitäkin. Mutta lopulta päädyin siihen, että siinä on zeoliittia yms. joka kerääntyy suodattimiin ja ovat siksi hiven omituisia. Samalla pohdin, josko myös vaikuttavat ulkosuodattimien propeleihin yms....tiedä häntä. Nykyisin käytän Aqua-Safea, joka ei samenna vettä, joskin ei ole kovin riittoisaa, mutta ostelen sitä usein 5l edullisemmissa pöniköissä.Vesihiisi kirjoitti:Tuo Easy Lifen vedensamennusaine on kyllä tehokasta!