Montako platya 74-litraiseen?
Valvoja: Moderaattorit
-
Kalojen kaveri
- Junior Member

- Sukupuoli: Nainen
Montako platya 74-litraiseen?
Minulla on 74-litrainen akvaario vailla asukkeja, olen ajatellut tehdä siitä kovan veden akvan. Platyja olen miettinyt asukkaiksi (omenakotiloiden lisäksi), joten kertokaapa te tietoiset ihmiset kuinka monta platya tuonne mahtuisi, jos ja kun kavereiksi tulisivat tosiaankin nuo 2 omppukotiloa, ja mistä Tampereen läheltä saisin ehkä hiukan erikoisemmankin värisiä yksilöitä (esim. dalmatialaisia)?
Kiitos teille jotka vastaatte 
128l
74l
74l
-
MA7xGE
- Advanced Member

- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Re: Montako platya 74-litraiseen?
Tuolla tavalla heittäen:
10-12.
Lisääntyvät kuitenkin itse.
Tampereella on ihan MILJOONA harrastajaa, vilkuile A-W:n myynti- ja lahjoituspalstoja, platyt kun tykkää lisiä...![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
10-12.
Tampereella on ihan MILJOONA harrastajaa, vilkuile A-W:n myynti- ja lahjoituspalstoja, platyt kun tykkää lisiä...
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
-
Kalojen kaveri
- Junior Member

- Sukupuoli: Nainen
Kiitos kovasti, ajattelin hankkia 5-8kpl että kalakanta ei kasvais ihan mahdottomaksi jos kerran itse lisääntyvät helposti 
128l
74l
74l
Täytyy itsekin sanoa että 5 yksilöllä lähtisin minäkin liikenteseen, kun kyseessä on "pieni" allas.
Vaikka alussa saattaakin näyttää tyhjältä niin äkkiä ne lisii ja kohta onkin akva täynnä poikasia.
Mukavaa muutenkin saada omaa jälkikasvua pönttöön!
Vaikka alussa saattaakin näyttää tyhjältä niin äkkiä ne lisii ja kohta onkin akva täynnä poikasia.
Täytyy itsekin sanoa että 5 yksilöllä lähtisin minäkin liikenteseen, kun kyseessä on "pieni" allas.