Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.
Olisi todella mukavaa jos ilmoituksen otsikkoon saisi paikkakunnan nimen tai siitä lyhenteen. Mukavampi selata ilmoituksia, kun näkee paikkakunnan valmiiksi.
Sama tietysti koskee osto ilmoituksia.
Mun mielipide tämä ja luulisin että moni muukin olisi samaa mieltä asiasta
Tästä on ollut puhetta vaikka kuinka monta kertaa, mutta niin kauan kuin siitä ei sääntömuutosta tule, ei tule tapahtumaan. Muitakin uudistuksia tuonne Kauppa-osioon on ehdotettu, mutta nykyisin ylläpito tuntuu olevan kovin heikosti kiinnostunut tekemään mitään, mistä on vähimmässäkään määrin ns. ylimääräistä vaivaa, vaikka se sitten jatkossa helpottaisikin kaikkien elämää.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
Ehkä joissakin tapauksissa on ihan sama, missä myyjä/ostaja asuu, siksi ilmossa ei ole paikkakuntaa. Usein kuitenkin tarpeen enkä itse jaksa vaivautua ottamaan yhteyttä ilmoittajaan kysyäkseni paikkakuntaa, jos on niin huolimattomasti ilmon tehnyt. Itse myös suosin myyntiilmoituksia, jossa on hinnan kanssa selvät sävelet eikä "lähetä tarjous" ym. vastaavaa.
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi