Myynti ilmoitukseen paikkakunnan nimi?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
rajatapaus87
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Nainen

Myynti ilmoitukseen paikkakunnan nimi?

Viesti Kirjoittaja rajatapaus87 »

Olisi todella mukavaa jos ilmoituksen otsikkoon saisi paikkakunnan nimen tai siitä lyhenteen. Mukavampi selata ilmoituksia, kun näkee paikkakunnan valmiiksi.
Sama tietysti koskee osto ilmoituksia.
Mun mielipide tämä ja luulisin että moni muukin olisi samaa mieltä asiasta :)
440l seurala ja karvaisia ja karvattomia lapsosia
sterna
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Mies

Re: Myynti ilmoitukseen paikkakunnan nimi?

Viesti Kirjoittaja sterna »

Jospa kaikki laittaisivat profiiliinsa paikkakunnan, niin silloin se näkyisi myynti-ilmoituksissakin.
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member

Viesti Kirjoittaja Mari Kurki »

Tästä on ollut puhetta vaikka kuinka monta kertaa, mutta niin kauan kuin siitä ei sääntömuutosta tule, ei tule tapahtumaan. Muitakin uudistuksia tuonne Kauppa-osioon on ehdotettu, mutta nykyisin ylläpito tuntuu olevan kovin heikosti kiinnostunut tekemään mitään, mistä on vähimmässäkään määrin ns. ylimääräistä vaivaa, vaikka se sitten jatkossa helpottaisikin kaikkien elämää.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
rajatapaus87
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja rajatapaus87 »

Itse ainakin jätän avaamatta ilmot, missä ei otsikossa paikkakuntaa näe..
440l seurala ja karvaisia ja karvattomia lapsosia
Raasu
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Raasu »

Itse pidän aivan itsestäänselvyytenä, että otsikkoon laitetaan paikkakunnan nimi :o
470 litranen kalasoppa
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: HAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Ehkä joissakin tapauksissa on ihan sama, missä myyjä/ostaja asuu, siksi ilmossa ei ole paikkakuntaa. Usein kuitenkin tarpeen enkä itse jaksa vaivautua ottamaan yhteyttä ilmoittajaan kysyäkseni paikkakuntaa, jos on niin huolimattomasti ilmon tehnyt. Itse myös suosin myyntiilmoituksia, jossa on hinnan kanssa selvät sävelet eikä "lähetä tarjous" ym. vastaavaa.
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”