Tatuoinnit

Muihin ryhmiin sopimaton keskustelu, eli ns. Off-Topic, tänne. Täällä voit myös tehdä äänestyksiä.

Valvoja: Moderaattorit

Tindra
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1482
Liittynyt: 19:04, 03.09.2007
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Tindra »

Mulla lisättiin taistelukalatatskalle helmikuussa taustaksi aaltoja ja lumpeenkukka, kun peitettiin mun eka, kökkö skorpionitatska aalloilla. Huomenna sitten ottamaan ihan uusi hienompi skorpionin kuva käsivarteen ja vähän samalla fiksataan aaltoja, kun niistä lähti hieman väriä. Nyt on sitten ekaa kertaa kokeilussa hoitovoiteena Tattoo Goo, aiemmin on ollut käytössä Bepanthen, Helosan ja After Tattoo Lotion, mutta mikään niistä ei ole ollut ihan "se oikea" rasva mulle. Mä pohdiskelen, kasvattaisiko tätä taistoteemaa vielä toisellekin puolelle selkää vai ottaako sinne jotain ihan muuta... kovasti kyllä houkuttelisi ottaa toiselle puolelle crowntail/crowntail plakat taiston kuva. Mutta ehkä sitten on jo vaarana yliriehaantua täyttämään koko selkä erilaisilla taistojen kuvilla :mrgreen:
Akvarismia 1992-2014
Thapahiska

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Thapahiska »

Mulla näillänäkymin jatkuu koko käsi akvaario/taisto teemalla. Varmaankin tulee tuolle äijäselle naikkonen ainakin ja sit joku tiikerilumme tms. Pitää katsoa mihin riittää rahat :D

Niin, mitäs muut on käyttänyt rasvana? Jos kerta Tindra on jo kokeillut kaikki "perus" rasvat lävitse niin olisin kiinnostunut kuulemaan miten muilla on hoidot mennyt? Ensimmäisen tatuointini hoidin bepanthenella ja samalla taitaa tämäkin mennä. Varsinkin kun käytän "rasvaisampaa" bepantheneä, enkä sitä voidemaista.
shays
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 581
Liittynyt: 20:34, 06.07.2005
Sukupuoli: Nainen

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja shays »

Bepanthenia olen itse käyttänyt aina. :) Kokeilin kerran myös tätä http://www.medicalbodyart.com/en/22-easytattoo ja vaikutti vallan pätevältä, täytyy ensi kerralla käyttää pelkästään tuota ja katsoa onko isokin ero bepantheniin nähden. Ainakaan tuo ei päästänyt tatuointia kuivumaan ja silti oli vähemmän "lähmäinen" kun bepanthen, siitä jo iso plussa.
Ninium85
Member
Member
Viestit: 287
Liittynyt: 12:00, 18.08.2009
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Sastamala

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Ninium85 »

Mulla on vasemmalla puolella rintakehää mun äidin piirtämä ruusu, äidin muistolle. Mä käytin Helosania rasvana. Se oli kanssa hiukan rasvaisempaa ja sitä liikkeessä suositeltiin.
Kodin siivous, kun lapset ovat pieniä, on kuin lumen luonti lumisateessa.
j3nnib3
Junior Member
Junior Member
Viestit: 160
Liittynyt: 17:10, 22.02.2011
Akvaarioseurat: RAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja j3nnib3 »

Tankit: 18, 80 ja 400 l,
trollfest
Starting Member
Starting Member
Viestit: 37
Liittynyt: 19:21, 24.05.2010
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja trollfest »

Tässä (toistaiseksi) ainoa, olikohan 16 vai 17 vuotislahjaksi saatu leima. Tulevaisuudesssa lapaluuhun/olkapäähän/mikä nyt onkaan (tiedätte varmaan mitä paikkaa tarkoitan), on harkinnassa joku varmaankin kala-aiheinen tatuointi. :)
Tällä hetkellä talossa 40l kasvi- ja rapukuutio ja hevimies.
Ei niin akvaarioaiheiset höpinäni
minnatak
Starting Member
Starting Member
Viestit: 26
Liittynyt: 16:11, 02.04.2012
Sukupuoli: Nainen

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja minnatak »

Kala aiheisia tatuointeja on kaksi isoa karppia vasemmassa käsivarressa, muutenkin tatuointeja on aika paljon. Koko selkä, iso lohikäärme vasemmassa jalassa, oikea käsivarsi ja lisää on tulossa. Ja ajatella en ole ikinä ollut edes putkassa, ja ruotsin laivallakin tulen merisairaaksi:D Herranjestas:)
naatti
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1155
Liittynyt: 15:00, 10.04.2006
Akvaarioseurat: JAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja naatti »

Tässä mietin, olisiko aivan tyhmä idea painaa tuon 2 viikkoisen poikamme kädestä tai jalasta kuva ja käydä se tatuoimassa jonnekin.. Kaloja ei tähän nahkaan tule, vaikka hienoja ovatkin :mrgreen:
sardiini_85
Member
Member
Viestit: 473
Liittynyt: 10:37, 10.10.2006
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: karkkila

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja sardiini_85 »

Hieno ideahan se on. :) Juuri tatuointiliikkeessä kuvia plärätessäni näin kuvan tatuoinnista joka oli lapsen kädenjälki, kivan näköinen oli.
"Se on makuasia" Sanoi mäyrä, kun muniaan nuoli.
KalaKissa
Senior Member
Senior Member
Viestit: 883
Liittynyt: 13:00, 08.02.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja KalaKissa »

Oma tatuoinnti on itseni piirtämä ja tatuoijan viimeistelemä, eli tähtitatuointi lapaluiden välissä (n.10-15cm korkea ) ja siinä tähteen on kietoutunu ''juliste panderolli'' vai mikä sen nimi oli ja juliste nauhassa on mulle tärkee päivämäärä. Vielä pitäis ottaa lohikäärme, karppi ja vähän muutakin ja nekin aijon piirtää itse ja antaa tatuoija-sedän viimeistellä. :mrgreen:
126l makeanveden allas, asukit : Nannostomus mortenthaleri, Sewellia lineolata, Corydoras paleatus ja partamonni. Merivesiakvaario haaveena.
pasihe
Member
Member
Viestit: 416
Liittynyt: 20:23, 04.01.2006
Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura
Paikkakunta: Kempele

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja pasihe »

Tämmöstä tänään:
Kuva
Pj Oulun Akvaarioseura http://www.oulunakvaarioseura.net/
1080L Malawi
Tallulah
Senior Member
Senior Member
Viestit: 637
Liittynyt: 14:59, 01.07.2005
Akvaarioseurat: Akvaarioharrastajien nettiseura
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Tallulah »

Oikeasta rinnasta löytyy aika tökerösti tehty kiinalainen merkki ja vasemmasta käsivarresta "mukaeltu" sydän (laitan kuvan joskus...). Tämä ko. sydän on mieheni suunnittelema ja koristaa myös hänen käsivarttaan. :)
400 litraa vettä, 2x saksanpaimennin, 2x jättiläistuhatjalkainen, 1x viljakäärme, mies ja poika
avene
Junior Member
Junior Member
Viestit: 146
Liittynyt: 20:31, 21.06.2012
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kiuruvesi

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja avene »

Kauan olen itsekin tatuointia pohdiskellut ja semmoinen olisi mahdollisuus hankkiakkin, suomileijona ainakin (.. paikasta en ole vielä aivan varma)
ja taistelukala kietoutuneena käsivarteen + joskus selkään astetta suurempi edhardy tyylittely. Upeita tatskoja kyllä aw:läisillä. (: !
Kyllä riskinotto aina kannattaa.
Vle1ko
Junior Member
Junior Member
Viestit: 222
Liittynyt: 23:25, 27.07.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Vle1ko »

Itselläni on ollut jo pidemmän aikaa taas hirveä hinku saada vähän lisää mustetta ihoon.
Oikeaa olkaa koristaa krusifiksi ja oikessa rinnassa tuijottelee jaappanilainen demoni.
Seuraavaksi suunnittelin joko ottavani Odinin korpit ranteisiin taikka sitten yläselkään herra armahda latinaksi :mrgreen:
Altaassa uiskennellut Serrasalmus rhombeus, Serrasalmus sanchezi, ja tällä hetkellä Serrasalmus manueli, sekä Pygocentrus nattererit.
http://www.opefe.com/ Paljon piraijainfoa
KalaKissa
Senior Member
Senior Member
Viestit: 883
Liittynyt: 13:00, 08.02.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja KalaKissa »

Mullakin on tattoo kuume mutta saa toi nykyinen mennä kun rahaa pitäis joka reikää tuikata niin jätetään musteet sinne purkkiin toistaseks. 8-) Seuraavaks ois semmosta omapiirtämää japanilais tyylistä lohikäärmettä menossa ottamaan mutta se tarvii sen rahan, laittaisin sen piirtämäni kuvan tänne jos toi meidän tulostin suostuis printtaa kuvan koneelle. Vähän ton tyylinen mutta toi lohikäärmeen vartalo menee eritavalla http://www.google.fi/imgres?q=japanese+ ... ,s:0,i:107
126l makeanveden allas, asukit : Nannostomus mortenthaleri, Sewellia lineolata, Corydoras paleatus ja partamonni. Merivesiakvaario haaveena.
Vle1ko
Junior Member
Junior Member
Viestit: 222
Liittynyt: 23:25, 27.07.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Vle1ko »

KalaKissa kirjoitti:Mullakin on tattoo kuume mutta saa toi nykyinen mennä kun rahaa pitäis joka reikää tuikata niin jätetään musteet sinne purkkiin toistaseks. 8-) Seuraavaks ois semmosta omapiirtämää japanilais tyylistä lohikäärmettä menossa ottamaan mutta se tarvii sen rahan, laittaisin sen piirtämäni kuvan tänne jos toi meidän tulostin suostuis printtaa kuvan koneelle. Vähän ton tyylinen mutta toi lohikäärmeen vartalo menee eritavalla http://www.google.fi/imgres?q=japanese+ ... ,s:0,i:107
Melkoisen pähee tatska tulis kyllä, pidän itsekin samanmoisista mutta ne nielee melko iloisen siivun fyrkkaa :mrgreen:
Altaassa uiskennellut Serrasalmus rhombeus, Serrasalmus sanchezi, ja tällä hetkellä Serrasalmus manueli, sekä Pygocentrus nattererit.
http://www.opefe.com/ Paljon piraijainfoa
KalaKissa
Senior Member
Senior Member
Viestit: 883
Liittynyt: 13:00, 08.02.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja KalaKissa »

Muistan kun näin pienenä lohikäärmeen kuvan niin aina rakastanu niiden ulkomuotoa vaikka ovatkin vain taidetta mutta on sitä yks lohikäärme ainakin saatava joka ei kulu koskaan pois, pienenä sitten niitä tuli ahkeraan piirettyä kaikista lehtien kuvista yms nykyään sitä osaa jo ilman mallia piirellä. :) Karppi olis kanssa hieno.
126l makeanveden allas, asukit : Nannostomus mortenthaleri, Sewellia lineolata, Corydoras paleatus ja partamonni. Merivesiakvaario haaveena.
Vle1ko
Junior Member
Junior Member
Viestit: 222
Liittynyt: 23:25, 27.07.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tatuoinnit

Viesti Kirjoittaja Vle1ko »

Mulla on ollut vähän sama homma, parhaan kaverin faijalta kans löyty jos jonkinlaista tatuointia, niin sillä oli myös sellainen hieno jaappanilainen lohikäärme.
Mun mielestäni ylipäänsä japanilaiset tatuoinnit on aivan mahtavia, mutta sitten kun sellaisen selän kokoisen lohikäärmeen ottaa niin ei pääse enää jaappanissa kylpylään, kun pidetään Yakuzana :mrgreen: :mrgreen: 8-)
Altaassa uiskennellut Serrasalmus rhombeus, Serrasalmus sanchezi, ja tällä hetkellä Serrasalmus manueli, sekä Pygocentrus nattererit.
http://www.opefe.com/ Paljon piraijainfoa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “"Off-Topic" ja äänestykset”