Otsikossa se tärkein tulikin, mitä voisi partamonnille antaa ruoaksi? Aikoinaan minulla oli niitä nimenomaan pohjaotuksille pudotettavia ruokatabletteja, taisi olla vielä juuri monneille tarkotettuja. Nyt ei tähän hätään niitä ole. Jotain vastaavia pohjakalojen ruokatabuja kyllä löytyy, mutta monni ei ole siihen yhteen koskenutkaan, minkä kokeeksi eilen illalla pohjalle heitin. Pitäisikö siis käydä ostamassa noita tabletteja vai onko jotain korvaavaa sapuskaa ettei ihan nälkään kuole :>
Kiitos avusta !
Mitä partamonnille ruoaksi
Valvoja: Moderaattorit
-
PasEri
- Junior Member

- Akvaarioseurat: HAS
Re: Mitä partamonnille ruoaksi
Terve!
Meillä partamonni syö tablettien lisäksi kurkkua, herneitä, kesäkurpitsaa. Salaattia olen kokeillut, mutta ei maistu meillä.
Jotkut kiehauttavat, jotta uppoaisi pohjaan. Itse lävistän haarukkaan ja haarukkan paino upottaa eväät pohjalle.
Syömättömän ruuat olen poiminut muutamien tuntien kuluttua pois.
Meillä partamonni syö tablettien lisäksi kurkkua, herneitä, kesäkurpitsaa. Salaattia olen kokeillut, mutta ei maistu meillä.
Jotkut kiehauttavat, jotta uppoaisi pohjaan. Itse lävistän haarukkaan ja haarukkan paino upottaa eväät pohjalle.
Syömättömän ruuat olen poiminut muutamien tuntien kuluttua pois.
-
ninnuliini
- Junior Member

- Akvaarioseurat: Oulun akvaarioseura
- Sukupuoli: Nainen
Meillä tuo kurkku on kyllä suurta herkkua ja se syödään heti...lisäksi erilaisia pohjatabuja annan.
-
Pikkupleko
- Starting Member

-
Zansku
- Senior Member

- Akvaarioseurat: HAS, CorydoradinaeFinland
Meillä ei uppoa kurkku eikä näytä kiinnostavan salaattikaan, kesäkurpitsa sen sijaan oli herkkua ensikokeilusta.
Mulla ollut samoja kokemuksia.Zansku kirjoitti:Meillä ei uppoa kurkku eikä näytä kiinnostavan salaattikaan, kesäkurpitsa sen sijaan oli herkkua ensikokeilusta.
Kurkku jäi rauhaan, mutta kesäkurpitsa hävisi hetkessä.
Malawi - hietikko-biotoppi
4 x Scieanochromis fryeri iceberg
6 x Labidochromis caeruleus
4 x Scieanochromis fryeri iceberg
6 x Labidochromis caeruleus