![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)

Valvoja: Moderaattorit
Täällä sama tänäänKiksu kirjoitti:
Pari päivää sitten imuroin letkulla kalanpoikasen akvaarion pohjalta ruoanjämät ja ajattelin, että parin litran muovikippo riittää hommaan. Ois pitänyt ottaa kumminkin ämpäri, lattiankuivaukseksihan se meni kun oli katse enemmän siellä akvaariossa ettei poikanen vain uisi letkun imuun.
Järkyttävää!MA7xGE kirjoitti:Puoli vuotta näemmä meni seuraavaan mokaan.![]()
Noniin, tänään tuli mokailtua oikein KUNNOLLA.![]()
Äiti: MAGGEE!!!
Minä: MITÄÄ??
-Miten saan kuvan tänne foorumii?
-Aijaa!
-Mitä? Tuu näyttää!!!
*En muistanut, mikä on aijaan pääte, .fi, .net, tms. Niin ajattelin Googlettaa. No, joku on säätänyt vanhempien koneen kotisivuksi googlen KUVAhaun...*
Minä: Näin, kirjoitetaan tähän "aijaa" ja haetaan...
Ihmiset voivatkin käydä katsomassa, millaisia kuvia sieltä tulee...![]()
Kannattaa tosin tehdä se ilman, että äiti kyylää tarkasti vieressä...![]()
Hetkeksi se pimahti, mutta kyllä se jo on traumaattisesta tapahtumasta toipunut.AkvaarioTyttö kirjoitti:Järkyttävää!MA7xGE kirjoitti:Puoli vuotta näemmä meni seuraavaan mokaan.![]()
Noniin, tänään tuli mokailtua oikein KUNNOLLA.![]()
Äiti: MAGGEE!!!
Minä: MITÄÄ??
-Miten saan kuvan tänne foorumii?
-Aijaa!
-Mitä? Tuu näyttää!!!
*En muistanut, mikä on aijaan pääte, .fi, .net, tms. Niin ajattelin Googlettaa. No, joku on säätänyt vanhempien koneen kotisivuksi googlen KUVAhaun...*
Minä: Näin, kirjoitetaan tähän "aijaa" ja haetaan...
Ihmiset voivatkin käydä katsomassa, millaisia kuvia sieltä tulee...![]()
Kannattaa tosin tehdä se ilman, että äiti kyylää tarkasti vieressä...![]()
![]()
Mitäs äiti sano?
Mulle on käyny kerran sillee että kaivoin parkkipaikalta lumen alta esiin ihan väärän auton! Puhdistin siis koko auton huolellisesti lumesta (sitä oli satanu tosi paljon parissa tunnissa) enkä edes siinä vaiheessa tajunnu, että kyseessä oli väärä auto. Se oli samanmallinen ja pimeässä melkein saman värinenkin kuin oma autoni. No, sitten aloin sovittaa avainta lukkoon ja eihän se sopinut! Soitin siinä sitten miehelle että tulee auttamaan, kun en pääse autoon kun sen lukko on jäätynyt...KalaKissa kirjoitti:Tästä on jo aikaa mutta olin koulusta lähdössä ja olin todella väsy ko nukuin vain parin tunnin unet. Mulle kävi siis niin että menin parkkipaikalle ja painoin Hondan kaukosäätimestä ovet auki ja aloin ihmettelemään miksi ei ovi aukee vaikka kuinka repii kahvasta ja painaa nappia, sitten huomasinkin että yritän jonkun toisen Hondaan päästä ja oma auto on siinä edempännä ja vilkkuen ilosena ko painelen nappia. Muuten toi ei olis ollu noloo jos se kyseinen auto jonka kahvaa revin olis ollu samanlainen ko meidän auto mutta ko se kyseinen auto oli jtn. vuosimallia 90 ja kun meillä on vuosimallia 04 ainoo mikä autoissa oli samaa niin merkki ja väri.
Tyypit vaan katto ko riehuin siellä autolla ihan hulluna.
Tuli teidän kuralammesta mieleen omakin moka.mc82 kirjoitti:Hehecatfish freak kirjoitti:Kävimme isän ja yhden kaverin kanssa moottorikelkkailemassa, noh koska molemmilla oli omat kelkat, ja kaverin kelkan tela kapeampi, se kaivoi pienen saarekkeen kupeeseen ns "hyppyrin" kokeilin hypätä siitä ja kas kas kuinka ollakaan en huomannut sitä monttua, kelkka hyppäsin noin 4 metriä, alas tulossa jouset pohjaan, sanotaanko että oli pikkusen takalisto hellänä sen jälkeen...![]()
Montako viikko meni, että pystyi taas istumaan normaalisti?
Tästä tuli mieleen muisto lapsuusajalta - tämäkin tarina kertoo karua kieltään allekirjoittaneen älyllisestä kapasiteetistaOlimme kaverin kanssa pulkkamäessä muksuna. Kaveri oli saanut uuden Stigan joululahjaksi ja pitihän se päästä koeajamaan. Pulkkamäki oli semmoinen leveä mäenpätkä, joka nousi loivasti, eli toisessa laidassa oli lyhyitä, loivia, pikkulapsille sopivia mäkiä ja toisessa oli pitkiä ja jyrkempiä, juuri meidän makuun sopivia mäkiä. Mentiin sinne ihan toiseen päähän, missä mäki oli pisimmillään. Reitillä oli n. puolimetrinen kivenmurikka, kaveri sanoi, että vedetään hyppyristä. Mä sanoin, että "joo"! Vedettiin sitten Stigalla kivenmurikan yli, aika komea lento tuli, mutta aika ikävästi tärskähti persuksissa, kun Stiga tavoitti taas maankamaran
Pysyttiin molemmat tärskystä huolimatta kyydissä. Mäen alapuolella oli pari hiljaista tyttöä...
En pystynyt istumaan normaalisti 3 viikkoon.
Tämä tapahtui ihan ekan luokan alussa. Oli ollut sateisia päiviä välissä. Yhtenä päivänä tuli tauko sateeseen, koulun pihalla oli useita suuria kuralätäköitä. Kuravesi näytti ihan rakastamalleni kaakaolle. Huusin pari kaveria yhden lätäkön ympärille ja sanoin, että tässä on suklaamaitoaKyykistyimme kaikki lätäkön ympärille ja aloimme käsillä kipata "suklaamaitoa" suuhun. Siinä sitten ihmeteltiin suklaamaidon kitkerää makua, johon mä taisin tokaista, että tää on sitä tummaa suklaata
Luokanvalvoja sattui huomaamaan puuhamme ja tuli kiireesti paikalle. Mä vaan selitin, että me juodaan suklaamaitoa
Luokanvalvoja lopetti puuhamme, patisti meidät sisään ja pääsin tunniksi Häpeätuoliin istumaan kepposestani. Häpeätuoli oli siis meidän luokalla rangaistuskeino, eli jos oli tuhmasti, joutui istumaan määrätyn ajan käytävän nurkkaan laitetussa tuolissa. Siinä piti istua, mitään kirjoja, läksyjä, leluja tms. ei saanut sessiossa olla viihdykkeenä, ainoastaan sai tuijottaa seinää.
Mitähän muuta sitä tulee mieleen... To be continued...