Erilaiset partamonnit

Monnit, nuoliaiset ja muut pohjalla elävät kalat.

Valvoja: Moderaattorit

MrBrett
Senior Member
Senior Member

Re: Erilaiset partamonnit

Viesti Kirjoittaja MrBrett »

Kuva

Minun Batman-partis on pohjaväriltään harmaanvihertävä, ja päätä lukuunotamatta "normaalivärityksessään" aika tasainen eli vähän laikkuja ja täpliä.
Nniina+++
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Nniina+++ »

Meillä on täplättömiä täpläpartiksia 3 kpl, kaikki samasta poikueesta, nyt yritetty poikasia mutta "sisko ja sen veli" ei haluu tehdä lapsia, toki hieman moraalitonta mutta halusin nähdä onko kyse yhdestä geenimutaatiosta vai onko ominaisuus periytyvä. Alkujaan siis ihan seuralassa isommassa partisporukassa syntyneet joten vanhempia ei voinut selvittää. Nyt yrityksenä josko täplätön ja albiino saisi lapsosia. Miten noi vähänkin erikoisemmat on niin hankalia kun affenaltaassa peruspikkupartoja vilistää joka kuukausi. Tosin suurin osa katoaa onneksi suihin.
Lyhyt muisti takaa hyvän omantunnon
320 l NPT-allas
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Thompson kirjoitti:Partamonneja löytyy luonnosta toista sataa lajia ja ihminen on omaksi ilokseen vielä kehittänyt muutaman hirveän mutaation. Markkinoilla ei montaa lajia löydy, ainakaan kotimaasta, paitsi näitä pilalle menneitä.

Täältä voi lueskella niistä luonnonmuodoista, joku muu voi laittaa niitä kuvia niistä mutanteista.

Alla kuva mun partiksesta jonka lajia en tiedä, enkä edes sitä mistä se on kerätty.

Kuva
Oisko tuo ukko-eli tähtipartamonni? Ainakin nätit valkoiset helmikuviot. Pienenä pyrstöevän pää valkoinen, mutta aikuisella se häviää. Ostin itse 4 ukkopartista :D .

Päällä ukkopartis, alla maatiainen:).
http://luontokuvat.eu/kuvat/displayimag ... play_media
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Monnit ja nuoliaiset”